паралелно на парното се връзва,особенно ако има кран на парното и лятото го спираш,поне на типото е така,не знам как е при тебуспех
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
поставяне на обикновена газова уредба на браво 1.6
Collapse
X
-
имам кран на парното.значи трябва да резна и двата маркуча и да им сложа по един тройник.dan4o написа:паралелно на парното се връзва,особенно ако има кран на парното и лятото го спираш,поне на типото е така,не знам как е при тебуспехfiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
-
Колега сигурен ли си че имаш кран за парното? Аз съм убеден че фабрично кран за парното нямаш вече ако някои е пипал това е съвсем друг въпрос!!!!! Точно по тая причина горещо ти препоръчвам да прекъснеш (извадиш)единия маркуч и да го удължиш до изпарителяsuperfiata написа:имам кран на парното.значи трябва да резна и двата маркуча и да им сложа по един тройник.dan4o написа:паралелно на парното се връзва,особенно ако има кран на парното и лятото го спираш,поне на типото е така,не знам как е при тебуспех
По тоя начин ти гарантирам че никога няма да ти замръзва изпарителя или спира парното заради нарушена циркулация.
Коментар
-
благодаря за отговора.под кран за парното имам предвид оная джиджавка за обезвъздушаването на парното.eh4ev07 написа:Колега сигурен ли си че имаш кран за парното? Аз съм убеден че фабрично кран за парното нямаш вече ако някои е пипал това е съвсем друг въпрос!!!!! Точно по тая причина горещо ти препоръчвам да прекъснеш (извадиш)единия маркуч и да го удължиш до изпарителяsuperfiata написа:имам кран на парното.значи трябва да резна и двата маркуча и да им сложа по един тройник.dan4o написа:паралелно на парното се връзва,особенно ако има кран на парното и лятото го спираш,поне на типото е така,не знам как е при тебуспех
По тоя начин ти гарантирам че никога няма да ти замръзва изпарителя или спира парното заради нарушена циркулация.
fiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
-
Ми виждам че всеки си прави колата както иска . А пък никога няма да си свържа изпарителя на парното защото от опит знам даже и паралелно вързан с тройник изпарителя а и самия тройник (понеже отвътре е с по малко сечение ) намалят парното. Тази зима на -15 градуса извън града имах парно ама едвам едвам . Сега изпарителя е най добре да се свърже на отоплението на дроселната клапа . Нищо не се реже , маркучите са фи 10мм ама на магазина за газовите уредби има едни алуминиеви преходи от 10 към 16 мм слаш такива (понеже изпарителя е на 16 мм щуцер за водата), Зимата ще си имаш парно като хората. А инъче на бравото е без кранче. Аз на типото съм с кранче .... А за схемата намерих я ама щом няма да трябва..... Като се наложи след време ще я кача.не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
а забравих за ключа . По принцип е добре да е автоматичен за да пали всеки път на бензин (така се избягват евентуални гърмежи). Обаче е възможно ако се сложи плочка с по-малко сечение като е топла колата да се дави на бензин и да не иска да пали без да се натиска педала за газта и такива работи или да се върти повече на стартер. Сега като гледам май колегата гони цена и да кажа може съвсем спокойно да се сложи едно ключе с две положения . А на типото съм така и си паля винаги на газ. Само зимата на студено запалвам на бенз. И една хитрост Взима се ток от релето на бензиновата помпа, даже ако сте изобретателни може и с реле да се спре помпата ама за тая пълна инжекция на бравото е по добре да си работи. Та като се вземе ток от помпата уловката е че ако угасне мотора , спира автоматично и помпата което пък изключва подаването на газ . Така си спестявам другата функция на ключа да гаси газовия клапан за да не натича газта.не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
Абсолютно всички италиански коли от това поколение имат кранче на парното. Няма значение дали е Фиат , Алфа, или Ланча. Ина всички седи на едно и също място.eh4ev07 написа:Колега сигурен ли си че имаш кран за парното? Аз съм убеден че фабрично кран за парното нямаш вече ако някои е пипал това е съвсем друг въпрос!!!!!
Коментар
-
защо пък на парно през лятото.затваряш клапата с бутона и вече няма топъл въздухrobygas написа:И ще се наложи да караш на парно и лятото.. :D :D :DП.П. Извинете ме за последователните мнения.superfiata написа:точно заради парното мисля да резна само този маркуч който е изходен, а не входния за да не изстудява радиатора.fiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
-
Пак питам сигурен ли си че на браво брава или марея има кранче на парното (не жалози за въздуха а кран за спиране на циркулацията на антифриза) ако случаино знаеш къде е би ли показал с снимка та аз и другите които са разглобявали цялата охладителна система да го видимrobygas написа:Абсолютно всички италиански коли от това поколение имат кранче на парното. Няма значение дали е Фиат , Алфа, или Ланча. Ина всички седи на едно и също място.eh4ev07 написа:Колега сигурен ли си че имаш кран за парното? Аз съм убеден че фабрично кран за парното нямаш вече ако някои е пипал това е съвсем друг въпрос!!!!!
че не сме го виждали ако не си сигурен моля не заблуждавай останалите !!!!!!!!!!!
Коментар
-
На браво и брава със СИГУРНОСТ НЯМА кранче 2 пъти съм сменял радиатор на парно (последно миналата седмица). И парното изобщо не е същото като на Типото например. Но пак казвам не си слагайте беля да режете парното . От отоплението на дросела се топли изпарителя предостатъчно. и става лесно и бързо свързването. После се обезвъздушава от пробката която е на маркуча на парното. Значи за пример - баща ми кара Фиат Крома 2.0 16V от 95 год. и газовата я слагах миналата година , а изпарителя се топли само от маркучето което връща водата в изравнителното казанче и нямаше никакви проблеми цяла зима като се има предвид че там даже няма и налягане на водата . След първото запалване максимум за 1 мин си работи на бенз. и се превключва на газ. Абе по принцип е важно като е много студено да не се изрязва мотора докато не дигне 40 градуса водата, че тогава замръзва па ако ще и на маркуча на водната помпа да се върже.не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
Ти нали видя тои какво разбирал под кранчеeh4ev07 написа:Пак питам сигурен ли си че на браво брава или марея има кранче на парното (не жалози за въздуха а кран за спиране на циркулацията на антифриза) ако случаино знаеш къде е би ли показал с снимка та аз и другите които са разглобявали цялата охладителна система да го видимrobygas написа:Абсолютно всички италиански коли от това поколение имат кранче на парното. Няма значение дали е Фиат , Алфа, или Ланча. Ина всички седи на едно и също място.eh4ev07 написа:Колега сигурен ли си че имаш кран за парното? Аз съм убеден че фабрично кран за парното нямаш вече ако някои е пипал това е съвсем друг въпрос!!!!!
че не сме го виждали ако не си сигурен моля не заблуждавай останалите !!!!!!!!!!!
пробката за обезвъздушаване
Към автора, слушаи ко ти пее колегата вече два пъти не си хващаи водата от парното хвани я от топлото на дросела, камо ли пък както мислиш да я хванеш след радиатора гарантирам ти замръзване на изпарителя зимата особено ако побързаш да обърнеш на газ.Абре ти все съвети искаш па не слушаш кат ти се говори, та и без имулатор мислеш да минеш ти шега си играеш с тоя мотор ама тои ша те научи споко
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
А такаааа.. Каза го точно колегата тоя мотор ще те научи. Ама както казах една диагностика е по-скъпа от емулатора , какво му има да се тури режеш 5 кабела и запояваш 10 , ама после няма грижи. Е поне лампата не свети. То с газта винаги има какво да се рови по мотора ама това е друга тема . Мисля че имаше едни емулатори на ловато пак са около 40-50 лв. дето се вади направо буксата на дюзата и се включва емулатора той също си е с букси и става лесно . Само трябва пак да проверя на ловато ли беше какво беше . Един познат скоро си сложи такъв и без хабер да си има от жици го направи .Slavi_Lancia написа:Ти нали видя тои какво разбирал под кранчеeh4ev07 написа:Пак питам сигурен ли си че на браво брава или марея има кранче на парното (не жалози за въздуха а кран за спиране на циркулацията на антифриза) ако случаино знаеш къде е би ли показал с снимка та аз и другите които са разглобявали цялата охладителна система да го видимrobygas написа:Абсолютно всички италиански коли от това поколение имат кранче на парното. Няма значение дали е Фиат , Алфа, или Ланча. Ина всички седи на едно и също място.eh4ev07 написа:Колега сигурен ли си че имаш кран за парното? Аз съм убеден че фабрично кран за парното нямаш вече ако някои е пипал това е съвсем друг въпрос!!!!!
че не сме го виждали ако не си сигурен моля не заблуждавай останалите !!!!!!!!!!!
пробката за обезвъздушаване
Към автора, слушаи ко ти пее колегата вече два пъти не си хващаи водата от парното хвани я от топлото на дросела, камо ли пък както мислиш да я хванеш след радиатора гарантирам ти замръзване на изпарителя зимата особено ако побързаш да обърнеш на газ.Абре ти все съвети искаш па не слушаш кат ти се говори, та и без имулатор мислеш да минеш ти шега си играеш с тоя мотор ама тои ша те научи споко
не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар