Колата е Типо 1.1 (Fire) карбуратор.Преди време слагах една (изпарител Каргас вакуумен италиянски куче марка) с плочка на карбуратора отгоре.Проблема беше следния - харчеше 15-16-18 градско при нормално каране(може ди проблема беше по-скоро от регулирането зашщото този изпарител иначе даваше 9-10 на 1.4 рено).То и на бензин гори 10-тина ама защото не е много в ред двигателя.Сега съм отделил някой и друг лев за сегменти,гумички на клапаните,нова гарнитура на главата,шлайф на клапаните,нова капачка за делкото,кабели и т.н. и като я стегна мисля че ще е доста по-икономична   
  понеже в момента гори повече масло отколкото бензин (щом се дави с маслото смятайте....).Начи бутилката не искам да е от тея за резервната гума ама то бутилката е може би нещото с най-малкото значение 
.Аз си гооря говоря ама все пак да взема да мина по същество - какъв изпарител да сложа (електронен или вакуумен),с плочка ли да гои правя (аз си я пазя) и ако да отгоре ли да е или за отдолу да си търся отнякуде или пък карбуратора да дупча (не ми се иска ама ако ще е по-добре).И общо взето това исках да попитам.Благодаря предварително! 
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Каква газова да сложа?
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Re: Каква газова да сложа?
Това ,че изпаритела е вакуумен е добре.Може би се нуждае от нови мембрани.Плочката по принцип също е по-добрия вариант.Една добра центровка на изпаритела и естествено читав двигател.zfa159 написа:Колата е Типо 1.1 (Fire) карбуратор.Преди време слагах една (изпарител Каргас вакуумен италиянски куче марка) с плочка на карбуратора отгоре.
Темпра 1.6-карб.-бързина на разумна цена.
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
По принцип електрическия дава за карбуратор по-голям разход.Имах една "Фиеста"1.1 с електрически изпарител ,която в най-добрия случай харчеше 11/100 градско.При много ниски температури трябваше дълго да я карам на бензин преди превключване на газ.Сега паля директно на газ.Темпра 1.6-карб.-бързина на разумна цена.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
това че ел изпарителя дава висок разход не е вярно на уното със BRC електрически и ми гори 7-7,5 в града и около 6 до 110 км извън града със плочка съм аз, а един приятел със същото уно като моето само че новото купе е без плочка а е продупчена кутията на въздушния филтър и една тръба отгоре директно пуска газта в карба дава му същия разход /неговото е със 4 скоростно кутиа не знам дали има някакво значение/ и той е с електрически OMVLalex12 написа:По принцип електрическия дава за карбуратор по-голям разход.Имах една "Фиеста"1.1 с електрически изпарител ,която в най-добрия случай харчеше 11/100 градско.При много ниски температури трябваше дълго да я карам на бензин преди превключване на газ.Сега паля директно на газ.TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
При малките двигатели разликите в разхода на газ не са толкова забележими пък и не знам някой да е правил успоредно изследване с двата изпаритела.Това което казах по горе съм го чувал и от специалисти в жанра.Не искам да ви казвам на темпрата какви разходи даде електрическия испарител.Кой с електрически изпарител ще се похвали като мен ,че пали при -20градуса на газ от раз.
 Малко поезия.Двигатела ми е забравил вкуса на бензина!
							
						Темпра 1.6-карб.-бързина на разумна цена.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
при вакумния просто трябва да направи вакум за да тръгне газта а на електричката като чукнеш контакт,и наистина електрическия пали по добре както и в топло време така и в --температури,това че с ел. го гори повече са глупости.на старата ми кола типо 1.4 карбуратор съм слагал и вакумен и ел. изпарители разхода си беше един и същ.+ на ел. изпарителите е че при инжекцийте венага спира газта като се изключи,а вакумния поработва извесно време и ако е с авоматичен или без средно положение ключ почва да меша горивата докато не свърши газтамоя съвет е сложи си електически Ловато и клапан ловато,мисля че бутилка от 25 литра ще ти е достатъчна (тип пура се събира идеално до калника)ако искаш може и да ти пратя снимка как седи газовата в багажника
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
При вакуумния не трябва да се чака да станел вакуума ,а има ключе за принудително впръскване на газ за лесно палене!pugsy написа:при вакумния просто трябва да направи вакум за да тръгне газта а на електричката като чукнеш контакт,и наистина електрическия пали по добре както и в топло време така и в --температури,това че с ел. го гори повече са глупости.Темпра 1.6-карб.-бързина на разумна цена.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Което си трябва -то си го има.Аз съм доволен от моето ловато.Сменям мембрани на две години и си свиркам.Пожелавам на всички с газ да имат такова перфектно поведение на двигателя.Наи-сигурното условие за нисък разход е изпарителя да не е менте.Беше ми приятно да поспорим!Темпра 1.6-карб.-бързина на разумна цена.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
АЗ! :P Имах проблеми с подаването на бензин (маркучетата на бензиновата помпа) и извесно време карах и палих на газ.Е верно е че не беше -20 ами към -10 ама си палише като на +30Това за изпарителите, че вакумния бил по-добър или обратното е много спорна тема и за "професионалисти" :Palex12 написа:При малките двигатели разликите в разхода на газ не са толкова забележими пък и не знам някой да е правил успоредно изследване с двата изпаритела.Това което казах по горе съм го чувал и от специалисти в жанра.Не искам да ви казвам на темпрата какви разходи даде електрическия испарител.Кой с електрически изпарител ще се похвали като мен ,че пали при -20градуса на газ от раз.
 Малко поезия.Двигатела ми е забравил вкуса на бензина!A20DTH
 ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Po princip na men gazadjiq mi preporu4a da si kupq elektri4eski (ot nego razbira se) i az zatova popitah kakuv 6te da e po-dobre da sloja za6toto na drugo Tipo 1.4 el. Lovato dava 10 gradsko i kum 8 izvungradsko s okolo 110-120 i za 4 godini samo edni membrani sa mu smenqni (otkakto sme go vzeli e na nad 120 000km).Blagodarq na vsi4ki za mneniqta....kato uspeq da subera pari za gazovata 6te se pohvalq kakvo sum postignal
Izvinqvam se za latinicata.....
							
						Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Сега искам да запитам нещо друго - един колега малко по-горе беше написал да си сложа малка бутилчица - искам да попитам каква и е цената.И също някой може ли да ми препоръча какъв изпарител да си купя (модел на Lovato електронен някакъв).Колата за да не търсите ще си напиша пак каква е - Типо 1.1 Fire карбуратор.Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	
Коментар