Здравейте! Наскоро си сложих газова Ловато. Както си карах на един светофар ми се случи много гадна ситуация: Тръгвам от един светофар най нормално, без много газ с ниски обороти. Изведнъж почна да ми придърпва и натиснах съединителя, но не можах да спася положението. Чу се страхотен гърмеж и почна да ръмжи много двигателя. В последствие се оказа, че кихалката се е отворила но целия въздушен филтър беше гръмнал заедно с кутията и болтовете които я крепят. Сега колата е в движение но няма никаква мощност. Губи обороти и гасне. Според вас от къде идва проблема?
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Газова уредба - Проблем
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Оплътни кутията или я смени, ако кихалката ти е от онея с гумения пръстен начи немаш кихалака! На новата кутия задължително да и сложат две кихалки тип клапа, щото щом е гръмнала пак ша гръмне, и и пусни малко повече газ че от бедна смес наи гърми. Ако кабелите ти са много зле не е лошо да смениш и тях.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Re: Газова уредба - Проблем
Слагай направо един конусен спортен филтър,регулирай газовото и си тиrenovaccio написа:Здравейте! Наскоро си сложих газова Ловато. Както си карах на един светофар ми се случи много гадна ситуация: Тръгвам от един светофар най нормално, без много газ с ниски обороти. Изведнъж почна да ми придърпва и натиснах съединителя, но не можах да спася положението. Чу се страхотен гърмеж и почна да ръмжи много двигателя. В последствие се оказа, че кихалката се е отворила но целия въздушен филтър беше гръмнал заедно с кутията и болтовете които я крепят. Сега колата е в движение но няма никаква мощност. Губи обороти и гасне. Според вас от къде идва проблема?
							
						Peugeot 307 2.0i ГИ
ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
		
	
	
	
	u_bo
за ’обикновенна’ АГУ която не е с ламбда контрол и не е ГИ е МНОГО НОРМАЛНО и ОЧАКВАНОmetropolix написа:само да попитам а това кихане нормално ли е ?
познавам хора дето колата им струва 3-4 пъти колкото мойта но АГУ-то е 3 пъти по-евтино - кихането си го знаят вече как да го предизвикат 
							
						
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
е и при ламбда конторола киха ма много рядко при заминала си свещ или кабел
							
						Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
		
	
	
	
	u_bo
то и на бензин гърми - ама това си е друга темаbmahob написа:е и при ламбда конторола киха ма много рядко при заминала си свещ или кабел
							
						
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Не съм съгласен че е нормално, аз съм с обикновено АГУ и досега ми гърмяла 3-4 и причината беше единия път заминали свещи другия път се беше намокрил кабел иначе нямам никакви други проблеми само трябва да си настроиш добреmetropolix написа:само да попитам а това кихане нормално ли е ?
							
						Peugeot 307 2.0i ГИ
ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
		
	
	
	
	u_bo
jordan85 написа:Не съм съгласен че е нормално, аз съм с обикновено АГУ и досега ми гърмяла 3-4 ......metropolix написа:само да попитам а това кихане нормално ли е ?
 леко противоречие, само аз ли забелязвам?
							
						
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Много ме радват такива колеги като почнат да изряват определени думички от изречениетоu_bo написа:jordan85 написа:Не съм съгласен че е нормално, аз съм с обикновено АГУ и досега ми гърмяла 3-4 ......metropolix написа:само да попитам а това кихане нормално ли е ?
 леко противоречие, само аз ли забелязвам?
  колега u_bo  какво точно противоречиво виждаш,аз имах предвид че тези гърмежи при мене са били от техническа неизправност свещи ,кабели като съм ги сменил съм нямал проблем,колега който пита дали е нормално аз го разбирам като системно гърмене имам предвид че той по скоро пита дали всеки ден ще му патка,може и аз да не съм го разбрал,просто исках да кажа че ако всичко е ок навярно няма да има проблем 
							
						Peugeot 307 2.0i ГИ
ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
		
	
	
	
	u_bo
добре де, мир да имаjordan85 написа:Много ме радват такива колеги като почнат да изряват определени думички от изречението
  колега u_bo  какво точно противоречиво виждаш,аз имах предвид че тези гърмежи при мене са били от техническа неизправност свещи ,кабели като съм ги сменил съм нямал проблем,колега който пита дали е нормално аз го разбирам като системно гърмене имам предвид че той по скоро пита дали всеки ден ще му патка,може и аз да не съм го разбрал,просто исках да кажа че ако всичко е ок навярно няма да има проблем 
 , казваш, че ти гърми само при неизправност. Не съм съгласен - защото - при същата ’неизправност’ ако си на бензин ще гръмне ли ? Въпроса е риторичен и затова ще му отговоря - няма да гръмне. Да, разбира се ДВГ няма да работи оптимално и ще има повишен разход , но няма да гръмне.Всичко това е защото ’обикновенната АГУ’ е без обратна връзка за корекции - а такава връзка има при работа на бензин, при ГИ и при ламбда контрола. Тук изобщо не навлизам в темата за влошената динамика при липсата на обратна връзка - а ако си ’компенсираш’ динамиката - разхода става ’постоянно ГОЛЯМ’
							
						
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	


Коментар