u_bo написа:
					
				
				
			
		Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Газова уредба - Проблем
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Сега тука не става въпрос какво АГУ да си слага човека,тойвече си е сложил обикновено иначе никой не успорва предимствата на ГИ просто исках да кажа че може и година да кара без един път да гръмне
 За гърмето незнам имал ли си запушени дюзи да чуеш как гърми на бензин,всичко се субективно виждал съм кола с ламбда контрол която за месец си пръсна няколко пъти филтъра, въпроса е че ако всичко е наред свеждаш до минумим риска от гърмежи 
							
						Peugeot 307 2.0i ГИ
ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
		
	
	
	
	u_bo
неd.makaveev написа:..Въпроса ми е ако газовата обикновенна е със симулатор за ланда сондата,това в същност ламбда контрола за който спомена колегата u_bo ли е?
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Емулатора на дюзите само лъже ЕКУ-то да не ти свети чека.Ламбда контрола си е цяла отделна инсталация с ЕКУ и степ мотор.Едното струва 30-на лв. другото 150+лв.d.makaveev написа:Добре тогава нямам газ на колата,но чета да понауча повече за газовите уредби.Въпроса ми е ако газовата обикновенна е със симулатор за ланда сондата,това в същност ламбда контрола за който спомена колегата u_bo ли е?Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Кихането,респективно гърменето се получава при пълни инжекции с обикновенна уредба,като причината за това(в повечето случеи) е от свещи,кабели,бобина в този ред. И не всички пълни инжекции гърмят силно,някои само прекъсват,други преплюват и т.н.Ламда Контрола е решение до някаде,а кихалките/клапите не винаги помагат.За по запознатите нов дебитомер/масметър струва колкото разликата между обикновено газово и газов инжекцион.И кучето гледало как се коли прасе ама не става касапин!
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Аз да ви попитам колеги ако газоразпределението е центровано правилно и всмукателните клапани затварят добре как ще стане тая работа с гърменето и какво общо имат токовете изобщо с гърменето при положение че преди запалването на сместа,по време на запалването и горенето и много след това всмукателните клапани на съответните цилиндри са затворени и цилиндрите нямат никаква връзка с всмукателната система,освен това даже и да има недоизгоряла смес от лошо запалване /свещи,кабели,бобини/ тя се изхвърля през изпускателните клапани преди всмукателните да се отворят за ново пълнене. И един жокер да ви дам ,с газов инжекцион и на бензин автомобилите не гърмят при неплътност на клапани и разцентровано газоразпределение само и единствено защото всмукателните им колектори не са пълни с горивна смес а само с въздух - горивото се подава само в точно определен момент и само на определения цилиндър докато при стандартното газово всмукателните колектори винаги са пълни с готова за възпламеняване смес.Освен всичко това за да се запали сместа в колекторите тя трябва и да има определено съоношение газ-въздух ,в повечето случаи /при не добре настроена уредба/при рязко отваряне на дросела сместа обеднява рязко и резултата е налице.Отговора на всички въпроси за гърменето според мен е във въпроса откъде идва огъня дето пали сместа в колекторите.Сега някой ще каже "ама като смених свещите спря да гърми" може и да е спряло но то е защото при изправна запалителна система процесите протичат много по бързо във времето и сместа в колекторите не успява да се запали,но ако не отстраните причината ще си сменяте свещи и кабели на секи 5000 километра,особено на метан.И отсега да кажа че няма да споря с никой по повод мнението си ,то е просто насока в която ако накой има желание и възможност може да помисли.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
		
	
	
	
	u_bo
това е мнение, което всеки интересуващ се от АГУ трябва да прочете.MEMO написа:Аз да ви попитам колеги ако газоразпределението е центровано правилно и всмукателните клапани затварят добре как ще стане тая работа с гърменето и какво общо имат токовете изобщо с гърменето при положение че преди запалването на сместа,по време на запалването и горенето и много след това всмукателните клапани на съответните цилиндри са затворени и цилиндрите нямат никаква връзка с всмукателната система,освен това даже и да има недоизгоряла смес от лошо запалване /свещи,кабели,бобини/ тя се изхвърля през изпускателните клапани преди всмукателните да се отворят за ново пълнене. И един жокер да ви дам ,с газов инжекцион и на бензин автомобилите не гърмят при неплътност на клапани и разцентровано газоразпределение само и единствено защото всмукателните им колектори не са пълни с горивна смес а само с въздух - горивото се подава само в точно определен момент и само на определения цилиндър докато при стандартното газово всмукателните колектори винаги са пълни с готова за възпламеняване смес.Освен всичко това за да се запали сместа в колекторите тя трябва и да има определено съоношение газ-въздух ,в повечето случаи /при не добре настроена уредба/при рязко отваряне на дросела сместа обеднява рязко и резултата е налице.Отговора на всички въпроси за гърменето според мен е във въпроса откъде идва огъня дето пали сместа в колекторите.Сега някой ще каже "ама като смених свещите спря да гърми" може и да е спряло но то е защото при изправна запалителна система процесите протичат много по бързо във времето и сместа в колекторите не успява да се запали,но ако не отстраните причината ще си сменяте свещи и кабели на секи 5000 километра,особено на метан.И отсега да кажа че няма да споря с никой по повод мнението си ,то е просто насока в която ако накой има желание и възможност може да помисли.
  
							
						
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Не само да го прочете но и да го запомни веднъж за винаги. То май някой трябва да си направи труда и да се види колко безброй пъти е дъвкана същата тема. При изправно газоразпределение и изправна озова уредба няма как да гърми. Факт. На колата от подписа ми сам си монтирах уредбата преди 4 години. Нямам емулатор на сондата и нямам кихалки, а и не мисля да слагам. Никога не ми е гърмяла и смятам че нама и да гръмне щом гореизброените неща са изправни.u_bo написа:това е мнение, което всеки интересуващ се от АГУ трябва да прочете.MEMO написа:Сега някой ще каже "ама като ................
  
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kолега варианта който си посочил е наистина възможен но само при неправилно зацепено газоразпределение ,наблюденията ми са че 16Vдвигателите най вече имат този проблем ,обяснението е че при двувалките много повече може да се играе с презастъпването на фазите на валовете при неправилно зацепване.Skunkmstr написа:Тъй...И аз съм мислил много по този въпрос...практиката показва че след смяна на споменатите части нещата се оправят.Единстеното обяснение че в края на такта изпускане(когато отваря входящие клапан) сместа все още гори в цилиндъра...
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Здравейте! Прегледах темата която не е пипана от много време. Вече 3 месеца карам своето Типо с това прочуто "кихане, гърмене" и прочие. Интересното при мен е, че когато натисна рязко газта от 1000-2000об. тогава се задавя и гърми, но не винаги. След 2000об. си работи добре. След като ми гърмя въздушния филтър 3 пъти реших, че няма смисъл да купувам нов. Карам си със спукания(леко съм го закрепил, за да движи). Вече не знам и не помня с колко човека говорих и всеки различно казва. Може би трябва да пробвам да сменя всичко като започна от свещи, кабели, бубини и кутия с филтър. Ако някой който има същия проблем като мен и вече е направил тези стъпки нека да пише тук в тази тема! Приятен ден!
							
						
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	
Коментар