Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

как да свържа превключвателя

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    как да свържа превключвателя

    Колеги,даите някаква схема за свързване на ключа газ-бензин за моно инжекция на пунто 1.1. Това което аз намирам като схеми е че дават навсякъди бензинов и газов клапан а за моното е само с газов .Аз искам да прекъсна дюзата без да прекъсвам бензиновата помпа.ПРИДВАРИТЕЛНО БЛАГОДАРЯ

    #2
    кола

    едното пекъсва бензина -/с клапан на тръбичката /а другия клапан пуска газ -при изпарителя идва сигнал от Ключето а помата си е прекъсваш с круго ключе ако искаш де http://www.memtextom.dir.bg/aguinfo_files/imageBQP.JPG
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Хубаво е и помпата да се прекъсне. Ако си някой като мен, който забравя да сипва бензин ще сменяш помпа.
      Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

      Коментар


        #4
        Да прекъсва бензина когато има клапан и това е за карбуратор когато няма клапан трябва да прекъсна дюзата .а с помпата няма проблем заштото първо пали на бензин апосле автоматично превключва на газ.Такива схеми има доста но не ми вършат работа

        Коментар


          #5
          kikianev написа:
          Да прекъсва бензина когато има клапан и това е за карбуратор когато няма клапан трябва да прекъсна дюзата .а с помпата няма проблем заштото първо пали на бензин апосле автоматично превключва на газ.Такива схеми има доста но не ми вършат работа
          Ако помпата ти е електрическа тя продължава да работи дори и да си включил на газ. Затова е добре да се изключва автоматично при превключване на газ. Нама смисъл да работи постоянно. И ако случайно си забравил да сложиш достатъчно количество бензин помпата може да се прецака. За дюзата е ясно че трябва да се прекъсне.
          Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

          Коментар


            #6
            Колега кабела който излиза от ключа за бензинов клапан го свързваш да управлява едно нормално отворено реле силовата верига на което пък свързваш последователно на плюса на бензиновата дюза/след като прекъснеш кабела естествено/ и си готов.

            Коментар


              #7
              какво е това отворено реле и как да го свържа ? с електрониката не съм много на ти и затова моля за малко хелп ......... а може и едно чертежче

              Коментар


                #8
                Колеги, поне съм малко ренде ми трябваше повечко време но все пак разбрах как става свързването на това реле.Што се отнася до това дали и смисъл да работи помпата -има ито голям но това това е друга тема .Благодаря Ви още веднъж.

                Коментар


                  #9
                  не е далече момента, в който ще разбереш има ли смисъл да работи бенз помпа. като я смениш. минал съм по твоя път, домързя ме да я спирам, ама като изгоря и вече й сложих реле.
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #10
                    сменил съм 4 помпи до момента - повярвай не е от това ,че работят

                    Коментар


                      #11
                      Аз пък не съм сменял, 60 000 км. Тоест, смених я, като взех колата, с някаква китайска за 80 лв. Ако изгори, няма да е от това, че не съм я спрял, просто толкова ѝ е живота на китайката.

                      Коментар


                        #12
                        Първата помпа която смених беше 290000 оригинална бошовска на която пишеше западна германия колата нямше газ втората беше с газ и изминати километри почти колкото първата говоря за две различни коли .Другите двете помпи едната аз я изгорях или по точно незнам дали изгоря по скоро блокира от липса на бензин а другата просто изгоря а и двете бяха нови но гаражно производство като изминати километри под 20к .Така че едвали газта е проблем още повече когато помпата качи налягане в рампата на дюзите изключва -така мисляде. И в почти всички газ сервизи които монтират такива уредби не прекъсват помпата.Явно има защо

                        Коментар


                          #13
                          kikianev написа:
                          Първата помпа която смених беше 290000 оригинална бошовска на която пишеше западна германия колата нямше газ втората беше с газ и изминати километри почти колкото първата говоря за две различни коли .Другите двете помпи едната аз я изгорях или по точно незнам дали изгоря по скоро блокира от липса на бензин а другата просто изгоря а и двете бяха нови но гаражно производство като изминати километри под 20к .Така че едвали газта е проблем още повече когато помпата качи налягане в рампата на дюзите изключва -така мисляде. И в почти всички газ сервизи които монтират такива уредби не прекъсват помпата.Явно има защо
                          Не ги прекъсват защото ги мързи, а някои даже не знаят как. Горивната система си има регулатор на налягане и когато се достигне нужното налягане помпата не спира да върти а връща бензина в резервоара. Така че при малко колкичество бензин в резервоара помпата не може да се охлажда и смазва. И след време се разваля.
                          Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                          Коментар


                            #14
                            Може ли едно малко въпросче в темата на колегата/ Аз като съм с газов инжекцион трябва ли да спирам помпата или бензиновите инжектори? И ако се спре помпата без инжекторите може ли те да се повредят от прегряване?
                            Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                            Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                            Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                            Коментар

                            Working...
                            X