Колеги,даите някаква схема за свързване на ключа газ-бензин за моно инжекция на пунто 1.1. Това което аз намирам като схеми е че дават навсякъди бензинов и газов клапан а за моното е само с газов .Аз искам да прекъсна дюзата без да прекъсвам бензиновата помпа.ПРИДВАРИТЕЛНО БЛАГОДАРЯ
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
как да свържа превключвателя
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
кола
едното пекъсва бензина -/с клапан на тръбичката /а другия клапан пуска газ -при изпарителя идва сигнал от Ключето а помата си е прекъсваш с круго ключе ако искаш де http://www.memtextom.dir.bg/aguinfo_files/imageBQP.JPG
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ако помпата ти е електрическа тя продължава да работи дори и да си включил на газ. Затова е добре да се изключва автоматично при превключване на газ. Нама смисъл да работи постоянно. И ако случайно си забравил да сложиш достатъчно количество бензин помпата може да се прецака. За дюзата е ясно че трябва да се прекъсне.kikianev написа:Да прекъсва бензина когато има клапан и това е за карбуратор когато няма клапан трябва да прекъсна дюзата .а с помпата няма проблем заштото първо пали на бензин апосле автоматично превключва на газ.Такива схеми има доста но не ми вършат работаBravo 1.6 16v 97г. + АГУ
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Първата помпа която смених беше 290000 оригинална бошовска на която пишеше западна германия колата нямше газ втората беше с газ и изминати километри почти колкото първата говоря за две различни коли .Другите двете помпи едната аз я изгорях или по точно незнам дали изгоря по скоро блокира от липса на бензин а другата просто изгоря а и двете бяха нови но гаражно производство като изминати километри под 20к .Така че едвали газта е проблем още повече когато помпата качи налягане в рампата на дюзите изключва -така мисляде. И в почти всички газ сервизи които монтират такива уредби не прекъсват помпата.Явно има защо
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Не ги прекъсват защото ги мързи, а някои даже не знаят как. Горивната система си има регулатор на налягане и когато се достигне нужното налягане помпата не спира да върти а връща бензина в резервоара. Така че при малко колкичество бензин в резервоара помпата не може да се охлажда и смазва. И след време се разваля.kikianev написа:Първата помпа която смених беше 290000 оригинална бошовска на която пишеше западна германия колата нямше газ втората беше с газ и изминати километри почти колкото първата говоря за две различни коли .Другите двете помпи едната аз я изгорях или по точно незнам дали изгоря по скоро блокира от липса на бензин а другата просто изгоря а и двете бяха нови но гаражно производство като изминати километри под 20к .Така че едвали газта е проблем още повече когато помпата качи налягане в рампата на дюзите изключва -така мисляде. И в почти всички газ сервизи които монтират такива уредби не прекъсват помпата.Явно има защоBravo 1.6 16v 97г. + АГУ
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Може ли едно малко въпросче в темата на колегата/ Аз като съм с газов инжекцион трябва ли да спирам помпата или бензиновите инжектори? И ако се спре помпата без инжекторите може ли те да се повредят от прегряване?Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	
Коментар