Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпроси за монтаж на газова
Collapse
X
-
deadairplane -
Pakumba не се сетих да го измеря колко мм е вътрешния отвор. Май е около 4 см но не съм сигурен. Иначе колата няма проблеми върви и с към 5000 оборота.Hadjov Това че е последователен шприц ми е ясно обаче едната двойка изводи са вързани 4 те заедно а другите краища отиват в еку.Според схемата общия извод е + но аз като го мерих наистина е маса.Та нали за да работят дюзите тока минава през общата маса и ако я прекъсна дюзите няма да имат захранване независимо дали са последователен или паралелно впръскване.Поне така си го мисля аз де. Ще се радвам ако ми Обясниш откъде ще минава ток тогава при прекъснат общ минус.Единствения вариант според мен е ако докато на едната дюза е подаден + за да отвори на другите еку-то да е подали - и по този начин тока да мине през 2 дюзи.Знам че не е толкова сложно 4 релета и 4 резистора, но това означава рязане на повече кабели и усложняване на схемата, а се стремя да е възможно най проста, Пък и неискам да режа 4 кабела, по добре само един.Иначе сега си карам и карам и паля само на газ с откачена букса дюзи. минах около 60 км ( с 5-6 стартирания на двигателя) днес лампата пак си свети но няма промяна в работата на мотора- стабилни обороти на празен ходАко не се влоши работата на газ спрямо сега ще съм супер доволен.Даже като се нагря от слънцето бутилката от 3/4 отиде на максимум- това нормално ли е?? Нали газта си е течна вътре?http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Няма общ минус в системата.Нещо бъркаш с измерването.Има общ плюс,който отива към всяка дюза.Управлението на дюзите е чрез минус и те са четири на куплунга колкото са дюзите.Куплинга ти е 5-пинов.Плюс общ с четири управляващи минуса отиващи към всяка дюза поотделно.За това трябва да прекъсващ 4-те.infineon написа:Pakumba не се сетих да го измеря колко мм е вътрешния отвор. Май е около 4 см но не съм сигурен. Иначе колата няма проблеми върви и с към 5000 оборота.Hadjov Това че е последователен шприц ми е ясно обаче едната двойка изводи са вързани 4 те заедно а другите краища отиват в еку.Според схемата общия извод е + но аз като го мерих наистина е маса.Та нали за да работят дюзите тока минава през общата маса и ако я прекъсна дюзите няма да имат захранване независимо дали са последователен или паралелно впръскване.Поне така си го мисля аз де. Ще се радвам ако ми Обясниш откъде ще минава ток тогава при прекъснат общ минус.Единствения вариант според мен е ако докато на едната дюза е подаден + за да отвори на другите еку-то да е подали - и по този начин тока да мине през 2 дюзи.Знам че не е толкова сложно 4 релета и 4 резистора, но това означава рязане на повече кабели и усложняване на схемата, а се стремя да е възможно най проста, Пък и неискам да режа 4 кабела, по добре само един.Иначе сега си карам и карам и паля само на газ с откачена букса дюзи. минах около 60 км ( с 5-6 стартирания на двигателя) днес лампата пак си свети но няма промяна в работата на мотора- стабилни обороти на празен ходАко не се влоши работата на газ спрямо сега ще съм супер доволен.Даже като се нагря от слънцето бутилката от 3/4 отиде на максимум- това нормално ли е?? Нали газта си е течна вътре?
Коментар
-
По добър съвет от този да си разкараш уредбата за съжаление не мога да ти дам.Останалите съвети са демагогия или липса на разбиране.Проблемите са вечни.Чети във всички форуми,проблемите са едни и същи и постоянни.deadairplane написа:Мани го Хаджов той си плюе по дефолт и никакви свестни съвети не дава.
Коментар
-
Значи в Service manual-a го дават наистина средното да е общ +, обаче при мене мерих и средния извод който ми е общ излиза с минус- демек спрямо минуса на акумулатора отчита 0 а спрямо + отчтита 12.5 v.Това не ми стана ясно защо е минус при мен при положение че трябва да е + както казваш ти.А относно прекъсването- не разбрах каква е разликата дали ще прекъсна на четирите дюзи общия + ( или май е минус при мен) или ще прекъсва на всяка дюза по отделно кабела между нея и компа.То нека пак компа си ги управлява по минус или по каквото е там, аз като му прекъсна общия + пак няма да отварят си мисля?? Кажи ми къде бъркам?Stefan Hadjov написа:Няма общ минус в системата.Нещо бъркаш с измерването.Има общ плюс,който отива към всяка дюза.Управлението на дюзите е чрез минус и те са четири на куплунга колкото са дюзите.Куплинга ти е 5-пинов.Плюс общ с четири управляващи минуса отиващи към всяка дюза поотделно.За това трябва да прекъсващ 4-те.infineon написа:...
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Вероятно бъркаш с изводите на мултицета ти.Когато не работи двигателя,на всички 5 пина на куплунга имаш"+".Когато работи имаш само на един,който се явява общ за 4-те дюзи,а на останалите имаш "-" променлив,който се хваща само с осцилоскоп.Когато искаш да прекъснеш работата на дюзите е достатъчно да прекъснеш само общия"+",но ако правиш емулатор,трябва да прекъсваш 4-те управляващи минуса,защото контролера управлява всяка дюза индивидуално.По ясно от това не знам как да ти го обясня.infineon написа:Значи в Service manual-a го дават наистина средното да е общ +, обаче при мене мерих и средния извод който ми е общ излиза с минус- демек спрямо минуса на акумулатора отчита 0 а спрямо + отчтита 12.5 v.Това не ми стана ясно защо е минус при мен при положение че трябва да е + както казваш ти.А относно прекъсването- не разбрах каква е разликата дали ще прекъсна на четирите дюзи общия + ( или май е минус при мен) или ще прекъсва на всяка дюза по отделно кабела между нея и компа.То нека пак компа си ги управлява по минус или по каквото е там, аз като му прекъсна общия + пак няма да отварят си мисля?? Кажи ми къде бъркам?Stefan Hadjov написа:Няма общ минус в системата.Нещо бъркаш с измерването.Има общ плюс,който отива към всяка дюза.Управлението на дюзите е чрез минус и те са четири на куплунга колкото са дюзите.Куплинга ти е 5-пинов.Плюс общ с четири управляващи минуса отиващи към всяка дюза поотделно.За това трябва да прекъсващ 4-те.infineon написа:...
Коментар
-
4 см е много. плочката е един голям компромис- трябва хем да е достатаъчно малка, че да са ти добре оборотите на празен ход и да върви в ниски, хем трябва да е достатъчно голяма, че да може да пуска многото въздух при високи оборотиinfineon написа:Pakumba не се сетих да го измеря колко мм е вътрешния отвор. Май е около 4 см но не съм сигурен. Иначе колата няма проблеми върви и с към 5000 оборота.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Аз си мислим че ако покараш още мъничко с откачени дюзи , после ще запалиш трудно на бензин ако запалиш въобще ще работи като трактор. Я закачи буксата на бензиновите и пални да кажеш всичко наред ли е или компа се е омазал тотално като не си му оставил нищо да управлява. А предполагам че трябва да прекъснеш всяка по отделно щото на контакт компа ги чеква демек проверява дали ги има всичките, да кажем 100 ома, (4х25) , като заработи пък си търси за всяка дюза тея 25 омо а не 100 те които ти ще му сложиш и пак ша ти свети лампата. Не съм сигурен в това което казвам само така си го обяснявам причината да се прекъсне всяка по отделно. Омовете които споменавам съща са напълно измислени давам ги само за по ясен пример. Тоците ми са малко чужда материя, станат ли повече от две жици мани бегаи, не даи си боже да се появят онея платки с разни налепени шарени паразитчета по тях с по няколко крачета и венички пръснати във всички посоки, по които един бог знае кво тече
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
deadairplane -
Ами не пак си пали както преди на бензин. Днес ми свърши газта и се наложи да покарам на бенз и след почти 1 седмица каране на газ БЕЗ никакви емулатори само с откачени дюзи. Запали си на бензин както преди, също така върви.Slavi_Lancia написа:Аз си мислим че ако покараш още мъничко с откачени дюзи , после ще запалиш трудно на бензин ако запалиш въобще ще работи като трактор. Я закачи буксата на бензиновите и пални да кажеш всичко наред ли е или компа се е омазал тотално като не си му оставил нищо да управлява. А предполагам че трябва да прекъснеш всяка по отделно щото на контакт компа ги чеква демек проверява дали ги има всичките, да кажем 100 ома, (4х25) , като заработи пък си търси за всяка дюза тея 25 омо а не 100 те които ти ще му сложиш и пак ша ти свети лампата. Не съм сигурен в това което казвам само така си го обяснявам причината да се прекъсне всяка по отделно. Омовете които споменавам съща са напълно измислени давам ги само за по ясен пример. Тоците ми са малко чужда материя, станат ли повече от две жици мани бегаи, не даи си боже да се появят онея платки с разни налепени шарени паразитчета по тях с по няколко крачета и венички пръснати във всички посоки, по които един бог знае кво тече
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Работя с мултицет всеки ден почти и не бъркам.Май трябва някой път да го видиш наживо да се убедиш че на средния имам минус.Имам едно друго питане- При първото палене за деня трябва да въртя малко повечко и да натисна два -три пъти педала на газта да запали.На изпарителя гледма че имам едно клапанче- електромагнит за обогатител. Като му натисна бутончето и от изпарителя се чува че пуска газ. Ако преди запалване го цъкна няколко пъти от ключето по лесно ли ще запали или се ползва за друго този обогатител?Stefan Hadjov написа:Вероятно бъркаш с изводите на мултицета ти.Когато не работи двигателя,на всички 5 пина на куплунга имаш"+".Когато работи имаш само на един,който се явява общ за 4-те дюзи,а на останалите имаш "-" променлив,който се хваща само с осцилоскоп.Когато искаш да прекъснеш работата на дюзите е достатъчно да прекъснеш само общия"+",но ако правиш емулатор,трябва да прекъсваш 4-те управляващи минуса,защото контролера управлява всяка дюза индивидуално.По ясно от това не знам как да ти го обясня.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
точно за това с епозлва на вакуумните изпарители- даваш контакт цакваш го един път или два максимум и въртиш и ще пали и без газ. е, все пак нещо не е съвсем как трябва, защото моята е била и с вакуумен и сега е с ел изпарител, пали без газ при първо палене и в двата случая. настрй я така, че да пали отвън/демек да не се пипа газта/ така и не ми каза колко мм ти е плочкатаLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Отвора на плочката ми е 2.9 см по края е с малки дупчици като на газов котлонpakumba написа:точно за това с епозлва на вакуумните изпарители- даваш контакт цакваш го един път или два максимум и въртиш и ще пали и без газ. е, все пак нещо не е съвсем как трябва, защото моята е била и с вакуумен и сега е с ел изпарител, пали без газ при първо палене и в двата случая. настрй я така, че да пали отвън/демек да не се пипа газта/ така и не ми каза колко мм ти е плочката
Не изглежда вътре като онези в каталога на BRC ама върви.За да я настроя да пали без да пипа газта какво трябва да отвъртя малко врътката на изпарителя ли?Възможно ли е да е заради това че маркуча за вакума е с голям диаметър и съм го включил на щуцера на колектора където беше включен маркуча за бенз пари?Аз си мисля че при първото палене сутрин си трябва време просто докато напълни маркучите след изпарителя плочката и колектора с газ и затова му трябва повече въртене. Уж гледах маркучите след изпарителя да са по къси.
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
deadairplane
Реклама
Collapse

Коментар