Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпроси за монтаж на газова

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпроси за монтаж на газова

    По финансови причини се налага да развалям бравото с монтирането на газова.Поненеже смятам да я монтирам сам имам няколко въпроса.1. Знам че за инжекциони се слагат електрически изпарители. Понеже ми предлагат вакумен от карбураторен двигател може ли да го ползвам него??Предполагам ще възникнат проблеми ако реша да превключа от газ не бензин.2.Ако да речем ми угасне колата при тръгване и остане на контакт кой спира газта??3. Кажете в София добър магазин за части за газови откъдето да си купя изпарител ако не става вакумния.4.При закрепването на тръбичките за втулките на бутиклата и клапана трябват ли някакви по специални инструменти?5.Кажете схема на емулатор на дюзите че ми искат 40 лв за такова нещоаз мисля да го направя с 4 резистора и релета. Има ли по лесен начин?6. Може ли да хвана отоплението на изпарителя от маркучето което затопля дроселовата клапа или трябва от маркуч с по голям дебит на водата
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    Re: Въпроси за монтаж на газова

    Коментар


      #3
      И КАТ ги е налегнала кризата.

      Коментар


        #4
        Re: Въпроси за монтаж на газова

        deadairplane написа:
        infineon написа:
        По финансови причини се налага да развалям бравото с монтирането на газова.Поненеже смятам да я монтирам сам имам няколко въпроса.1. Знам че за инжекциони се слагат електрически изпарители. Понеже ми предлагат вакумен от карбураторен двигател може ли да го ползвам него??Предполагам ще възникнат проблеми ако реша да превключа от газ не бензин.2.Ако да речем ми угасне колата при тръгване и остане на контакт кой спира газта??3. Кажете в София добър магазин за части за газови откъдето да си купя изпарител ако не става вакумния.4.При закрепването на тръбичките за втулките на бутиклата и клапана трябват ли някакви по специални инструменти?5.Кажете схема на емулатор на дюзите че ми искат 40 лв за такова нещоаз мисля да го направя с 4 резистора и релета. Има ли по лесен начин?6. Може ли да хвана отоплението на изпарителя от маркучето което затопля дроселовата клапа или трябва от маркуч с по голям дебит на водата
        По точка първа нещото което при инжекционите му викат изпарител няма нищо общо с изпарителите, така че не става!!!!Тея коли са много чуствителни по темата, а съдейки по въпросите които задаваш е по добре да идеш на майстор.т2. Ако си на контакт и двигателя не работи газ се подава за 1-2 секунди и после спира. Спира се като се изключи клапана за газта.т3. Нямам идея.т4. Да трябват ти специални инструменти.т5. По добре ги дай тия 40 лв. Обаче за газов инжекцион такова нещо не ти трябва (зависи от модела някои нямат вградени).т6. Не трябва ти голям дебит.Защо се занимаваш с глупости? Върви на майстор!
        Не съм се изразил правилно с първия въпрос. Ще монтирам обикновена уредба, та ме интересува проблем ли е ако сложа вакумен изпарител без ел клапан, които по принцип се слагат само на коли с карбураториПо втория въпрос точно ме интересува кой кара клапана след 2-3 секунди да се затвори когато колата е на контакт??Кажи какви по специални инструменти ще ми трябват за монтажа на тръбичките.По точно на края прави ли се някакво уширение или нещо подобно където се завива втулката.А на "майстор" няма да ида да ми одерат кожата и за кутийка с 4 резистора да ми взимат 40 лв При положение че всички компоненти ще ми излязат около 250 лв а в сервиза да ми искат 500 няма да стане.Мислил съм и за газов инжекцион но не ми е наред ламбда сондата и не искам да я сменям, пък и газовия инжекцион има много електроника, затова съм се насочил към обикновена.Янис ти знам че за занимаваш с газови. Кажи колко искаш за емулатор на ламбда сонда че ме мързи да си го правя сам.
        http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
        Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
        FIAT БРАВО 1.2 16v
        ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
        FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

        Коментар


          #5

          Коментар


            #6
            Re: Въпроси за монтаж на газова

            infineon написа:
            По финансови причини се налага да развалям бравото с монтирането на газова.Поненеже смятам да я монтирам сам имам няколко въпроса.1. Знам че за инжекциони се слагат електрически изпарители. Понеже ми предлагат вакумен от карбураторен двигател може ли да го ползвам него??Предполагам ще възникнат проблеми ако реша да превключа от газ не бензин.2.Ако да речем ми угасне колата при тръгване и остане на контакт кой спира газта??3. Кажете в София добър магазин за части за газови откъдето да си купя изпарител ако не става вакумния.4.При закрепването на тръбичките за втулките на бутиклата и клапана трябват ли някакви по специални инструменти?5.Кажете схема на емулатор на дюзите че ми искат 40 лв за такова нещоаз мисля да го направя с 4 резистора и релета. Има ли по лесен начин?6. Може ли да хвана отоплението на изпарителя от маркучето което затопля дроселовата клапа или трябва от маркуч с по голям дебит на водата
            Колега, не си слагай таралеж в гащите. С монтажа може и да се оправиш долу горе но работата е много финна. Друг е въпроса за качеството на работа на "Майсторите" газаджии. Затова интересувай се кой работи качествено и да ти сложат ГУ. Не пести от компоненти защото от пестенето после колите ни не вървят и харчат като камази. От цялата работа ще спестиш едни 100- 150 лв за труда а после ще съжаляваш.Успех с газовата и с майстора.П.с.Чувал съм добри отзиви за qnisz макар че нямам лични впечатления
            F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
            F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

            Коментар


              #7
              И аз съм за qnisZ само там колега.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                Ако двигателя не работи вакуумния изпарител също не работи,аз си купувам частите за газовите от един магазин зад "Дейзи",Дианабад нисля че беше квартала,на сестра ми делтата е с 1.6 16в и дюзите съм ги отрязал с 1 реле и няма никакви проблеми вече бая време.

                Коментар


                  #9
                  Янис знам че го хвалят ама ми е далеч.Знам че си е пипкава работа но съм решил да си го свърша сам поне да знам че аз съм си виновен ако стане нещо а не да псувам друг.Дотук май само Pugsy ми отговори на въпросите.Някой може ли да обясни какво беше предимството на ел изпарителите?За монтажа на тръбите трябва ли на краищата да им се прави нещо или просто ги вкарвам и стягам с втулката?Иначе съм решил да си и сложа всички емулатори за да няма грешки.Може ли някой да даде конкретна схема на емулатор на дюзите?? Че неискам сам да го мисля и да откривам топлата вода?
                  http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                  Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                  FIAT БРАВО 1.2 16v
                  ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                  FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                  Коментар


                    #10
                    Като тръгнеш да слагаш тръбичката първо слагаш гайката после лещата и тогава я пъхаш,като стягаш гаиката лещата вътре се сплесква и уплътнява.Ел. изпарителя като има напрежение на бобината постоянно хвърля газ,като цъкнеш на бензин и веднага я спира,а вакуумния поработва още малко докато се "изпразни" от газта.Ето и схемка само че трябва да е х4 за всеки инжектор,дано да ти е от полза тази.Втората аз я правих,не знам на бравото дали всеки инжектор си е сам или са 2х2,това съм го правил с 1 четворно реле.Последното е за лабда емулатор,колегата Delta беше ми го пратил и с 2-те съм нямал проблеми,даже си ги бях направил в 1 кутийка.Относно водата,най добре с тройници за маркучите за радиаторчето в купето.
                    Прикачени файлове

                    Коментар


                      #11
                      Емулаторите на инжекторите е некоректно да бъдат само резистори. Инжектора представлява RLC товар с определени параметри от които зависят фронтовоте на нарастване и спадане на крайните стъпала на ЕКУ. Поставянето само на резистор може да доведе до изгаряне на крайните стъпала. Например като стоят по- дълго време в активен режим отколкото в ключов, поради неправилен товар.
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #12

                        Коментар


                          #13
                          deadairplane написа:
                          pugsy написа:
                          ....Ето и схемка само че трябва да е х4 за всеки инжектор,дано да ти е от полза тази.....
                          Схемата ти не е коректна, в режим на газ съпротивлението е последователно на дюзата, при това положение се ограничава тока на дюзата и той е недостатъчен за да отвори. Не ми се инсталира сега програма за чертане, за това ще се опитам да го обясня. Минусовата верига на дюзата отива към ЕКУто, там се прекъсва и се слагат нормално затворените контакти на реле. На двата извода на нормално затворените контакти се слага 100 ома съпротивление. При това положение когато обърнеш на газ, контактите се отварят и тока преминава през съпротивлението.За да го направиш ти трябва едно реле с 4 нормално затворени контакта и 4 съпротивления от 100 омаПС Българските емулатори на дюзите са по 15 - 20 лв и не са скъпи. А скъпото при другите идва от буксите. При тях не се режат кабели а се разкачат буксите на рейката и се слагат на буксите на емулатора а от него излизат други букси за инжекторите, което според мене е по-добрия вариянт.
                          Това вече е друго нещо. По този начин ЕКУ няма да има грижи с инжекторите.
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар


                            #14
                            Re: Въпроси за монтаж на газова

                            Коментар


                              #15
                              Re: Въпроси за монтаж на газова

                              deadairplane написа:
                              infineon написа:
                              По финансови причини се налага да развалям бравото с монтирането на газова. .........
                              Що не дойдеш утре на сбирката на Пипълс и ще ти покажа моето Браво е точно 1,6.
                              Иска ми се да дойда ама утре съм на работа ... както и да е.Мерси за отговорите. Изяснихте ми неяснотите.Иначе схемета на Pugsy и аз си я мислех ама се чудех дали няма някакъв по оптимизиран вариант без 4 релета и 4 резистора. А иначе относно това че е RLC товар дюзата- какъв е проблема като знаем работния и ток и напрежението което подава към нея еку-то да го направя само с резистори??Това с последователното свързване на резистор малко ми е неясно как ще работи- нали по този начин много ще увеличим съпротивлението на дюзата и екуто няма ли да си помисли че има проблем?Нали целта е да го излъжем с съпротивление същото като на дюзите за да си мисли че пуска ток на тях а не на резистор Ако можеш да драснеш на пайт една схемка колега това с последователните резистори по 100 ома.
                              http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                              Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                              FIAT БРАВО 1.2 16v
                              ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                              FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                              Коментар

                              Working...
                              X