Вчера сложих на Дедрата газов инжекцион AG (полски). Преди да го сложа питах тук и там за тях, вкл. и Яни (qnisZ). Всички казаха че са добри, затова и се реших да сложа от тях.Дотук всичко добре, обаче:Веднага след монтажа и след уверенията, че е настроена да гори малко направих първо тестово ходене до Сливен и обратно с малко градско и в двата града - общо към 100 км навъртях. От пълно до пълно на една и съща колонка разхода беше главозамайващ - 16/100 при нормални 8/100 на смесен цикъл на бензин.Направих и тестово ходене до Бургас, каране само 90-100, без климатик. На бензин колата така харчи около 6/100. На газ излезе почти 10/100 (9.7/100). Чухме се е qnisZ, увери ме че може да се настрои и разхода да се оправи. Ако тия пичове в Ямбол не успеят да я настроят, ще ида и при него, макар че не ми е много близо.Въпроса ми е, някой ОТ ОПИТ има ли представа дали може да се смъкне разхода до разумни граници?Преди да монтирам уредбата ме убеждаваха, че разходът ще се вдигне максимум с половин литър на извънградско и до литър на градско. От опит с 2 служебни коли с ГИ и аз имам такива впечатления. Затова и се изръсих толкова пари за ГИ, а не за обикновена газова...Направо съм бесен днес, а и съм затрупан с работа и нямам време днес да ида да я настройват... Айде успокойте ме, моля ви се
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Повишен 2 пъти разход с нов газов инжекцион
Collapse
X
-
Това за празно-празно и аз си го помислих, но едва ли чак толкова голяма разлика ще има само от това.А и двата пъти зареждах на еднаи съща колонка, на 2 газстанции.Първия път на един от ЛукОйлите в Ямбол (догоре и кат осе върнах пак догоре), а втория път на ОМВ на Петолъчката (на отиване към Бургас догоре и на връшане - пак).По принцип знам че се мери празно-празно, но си помислих, че като е на една и съща колонка би трябвало да няма голяма разлика...
Коментар
-
Пробваи празно-празно както ти каза колегата, това пълно-пълно е толкова относително че наистина може ти даде разлика с 2 -3 литра. Сложи си на празна бутилка 20 лева газ и виж колко ще минеш. Не вярвам щом са ти казали че са ти я направили икономична да са направили обратното освен ако това не е първата газова която слагат и ти си бил опитното заиче
демек на теб са се учили
Порвери си сам и да не ти тече от някъде газ, сапонисаи си връзките
на мен така от клапана ми изпускаше абе направо протече хубуу че я надуших на време преди да врътна ключа да паля че сигур шях се подпаля капеше точно върху динамото и това от чисто нов клапан ти еба и боклуците дет се пордават на пазара. ААааа и си смени газстанцията
земи сипи малко блуфорс и виж как е с горенето доста хора я хвалят тая газ ма и аз още несъм сколасал да попадна на петролска газстанция за да си сипя от нея.
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Има нещо гнило в настройкитге. Мани го това празно-празно. Аз където зареждам и по двата начина съм засичал и няма разлика никкава. Разликата е твърде голяма за да е грешка в пълненето.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
И аз това си мислех.Значи газовата я сложих вчера. До днес съм навъртял около 350 км. Течове няма. Сервизът не е от вчера, сложили са вероятно стотици уредби. Не е един майстор, а са 4-5 човека само в гаража, отделно в офиса още един, който май е собственика. Хвалили са ми ги доста хора. Като монтаж съм супер доволен, много чиста работа и всяко нещо си е на мястото. Единствено разхода...А и не съм сигурен дали са ми я настроили на икономичен режим, щото не усещам разлика във вървежа в сравнение с бензина. Даже ми се струва че с газта е малко по-пъргава.И днес не успях да ги хвана, че са до 18 ч, а и аз съм затрупан (приключвам едни проекти и съм закъснял със сроковете) и не можах да ида през деня...Утре сутринта още ще им висна пред врататаkiro_of_the_day написа:Има нещо гнило в настройкитге. Мани го това празно-празно. Аз където зареждам и по двата начина съм засичал и няма разлика никкава. Разликата е твърде голяма за да е грешка в пълненето.
Коментар
-
Като се замислих малко по-сериозно и професионалноSev написа:колко км си минал от както си я сложил?след 500-1000 отиди пак за настройка...аз като сложих моята в началото ми даваше около 12 извънградскослед 4-500 км и лека настройка си падна на 8 (обикновена газова на 1,6 16)
, си абсолютно прав.При първоначалния монтаж бутилката е пълна с въздух. При първото зареждане въздухът в бутилката се свива до определена степен (зависи основно от температурата, защото налягането на пропан-бутановите пари зависи само от температурата), като не позволява бутилката да се напълни дори до 80%, на колкото би трябвало да затвори клапана на поплавъка. Този сгъстен въздух се разтваря в определена степен в течната газ и заедно с нея се отвежда към изпарителя. При всяко следващо зареждане количеството останал в бутилката въздух намалява, докато изчезне напълно...Явно трябва поне няколко напълвания на бутилката да се направят, за да започне да събира пълния си капацитет (до 80% от обема).Мисълта ми е, че в такъв случай, при всяко следващо зареждане в началото, в бутилката влиза повече газ от предния път (мога и да го сметна, но не е толкова лесно, щото не знам как се разтваря въздуха в течния газ). Ако разликата е 1 литър (т.е. всеки път влиза с литър повече), то ето ми го повишения разход от къде е... Като се съчетае това с недонастройка на компютъра, и нещата се връзват...
Коментар
-
не разбирам много от газови но това дане съм груп са глупости аз карам марея 1.6 и съм с обикновенно газово и в бургаз градско рахода ми е 11 литра и извън градско е 8 а на старият кадет където не съм барал газовот 5 години в градско не ми дава повече от 8 литра газImmortal написа:Като се замислих малко по-сериозно и професионалноSev написа:колко км си минал от както си я сложил?след 500-1000 отиди пак за настройка...аз като сложих моята в началото ми даваше около 12 извънградскослед 4-500 км и лека настройка си падна на 8 (обикновена газова на 1,6 16)
, си абсолютно прав.При първоначалния монтаж бутилката е пълна с въздух. При първото зареждане въздухът в бутилката се свива до определена степен (зависи основно от температурата, защото налягането на пропан-бутановите пари зависи само от температурата), като не позволява бутилката да се напълни дори до 80%, на колкото би трябвало да затвори клапана на поплавъка. Този сгъстен въздух се разтваря в определена степен в течната газ и заедно с нея се отвежда към изпарителя. При всяко следващо зареждане количеството останал в бутилката въздух намалява, докато изчезне напълно...Явно трябва поне няколко напълвания на бутилката да се направят, за да започне да събира пълния си капацитет (до 80% от обема).Мисълта ми е, че в такъв случай, при всяко следващо зареждане в началото, в бутилката влиза повече газ от предния път (мога и да го сметна, но не е толкова лесно, щото не знам как се разтваря въздуха в течния газ). Ако разликата е 1 литър (т.е. всеки път влиза с литър повече), то ето ми го повишения разход от къде е... Като се съчетае това с недонастройка на компютъра, и нещата се връзват...
Коментар
-
@levski_bs:не виждам много логика в поста ти. Това че твойта Марея гори 11 в града е добре, ама и на бензин няма да падне под 10. И мойта гори на бензин 10 в града, но с тази газова поне снощи ми даде разход 16. На дълъг път - 9.7/100, при условие че при същото каране на бензин ми е 6/100. И газовата не е обикновена, а газов инжекцион, все пак би трябвало да има за какво да струва 1260 лв, нали?А това че опела ти гори 8 - и аз имам Опел (Дръгел
), и той никога не е виждал бензин - кара се само на газ и гори навсякъде все 10/100. Няма градско, няма извънградско, все 10. Чист карбуратор с най-обикновено газово, почти самоделка - турски изпарител, турски клапани, бутилка измислена някаква...А това дето съм го написал е в сила за големи газови цистерни, по 20 кубика, с каквито работя. Затова и се обезвъздушават и загазоват постепенно. А тази на АГУ-то я караш на колонката и айдееее.... а нито е обезвъздушена, нито нищо. Въздуха, дето е вътре къде отива?
Коментар
-
Днес бях в Сливен и Ямбол и моята Мареа направи разход 10л. газ на извънградско с пуснат климатик и скорост 100-110км./ч. но тя е с Фобос и бях на режим макс.мощност :DImmortal написа:@levski_bs:не виждам много логика в поста ти. Това че твойта Марея гори 11 в града е добре, ама и на бензин няма да падне под 10. И мойта гори на бензин 10 в града, но с тази газова поне снощи ми даде разход 16. На дълъг път - 9.7/100, при условие че при същото каране на бензин ми е 6/100. И газовата не е обикновена, а газов инжекцион, все пак би трябвало да има за какво да струва 1260 лв, нали?А това че опела ти гори 8 - и аз имам Опел (Дръгел
), и той никога не е виждал бензин - кара се само на газ и гори навсякъде все 10/100. Няма градско, няма извънградско, все 10. Чист карбуратор с най-обикновено газово, почти самоделка - турски изпарител, турски клапани, бутилка измислена някаква...А това дето съм го написал е в сила за големи газови цистерни, по 20 кубика, с каквито работя. Затова и се обезвъздушават и загазоват постепенно. А тази на АГУ-то я караш на колонката и айдееее.... а нито е обезвъздушена, нито нищо. Въздуха, дето е вътре къде отива?Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
разбирам те колега аз просто исках да кажа че ако е сложено правилно газовото не трябва да има такава разлика между разхода на бензин и на газ аз знам че няма значение какво е газовото винаги разхода на газ е с 10% повече от този дето ти дава на бензин. А мойто газово е най обикновенно таково каквото еи на кадета само дето има някакъв си имолатор да не дава грешки в компютъра и не виждам смисъл ако може дасе слага обикновенно газово защо да се хвърлят толкова пари за газов ижекцион все пак караме 10 годищни дараци и извинявай ако съм те обидил с нещо просто да става разговорImmortal написа:@levski_bs:не виждам много логика в поста ти. Това че твойта Марея гори 11 в града е добре, ама и на бензин няма да падне под 10. И мойта гори на бензин 10 в града, но с тази газова поне снощи ми даде разход 16. На дълъг път - 9.7/100, при условие че при същото каране на бензин ми е 6/100. И газовата не е обикновена, а газов инжекцион, все пак би трябвало да има за какво да струва 1260 лв, нали?А това че опела ти гори 8 - и аз имам Опел (Дръгел
), и той никога не е виждал бензин - кара се само на газ и гори навсякъде все 10/100. Няма градско, няма извънградско, все 10. Чист карбуратор с най-обикновено газово, почти самоделка - турски изпарител, турски клапани, бутилка измислена някаква...А това дето съм го написал е в сила за големи газови цистерни, по 20 кубика, с каквито работя. Затова и се обезвъздушават и загазоват постепенно. А тази на АГУ-то я караш на колонката и айдееее.... а нито е обезвъздушена, нито нищо. Въздуха, дето е вътре къде отива?
Коментар
-
Няма проблем.Тя цялата идея на поста ми беше, че колата дава много повече от планирания (да речем с 10% отгоре) разход.А смисълът на въпроса ми беше, дали е възможно само от настройка на компютъра разхода от 10/100 извънградско да се смъкне на 7/100 да речем (на бензин - 6/100)... Дали някой го е правил на практика. Това всъщност се опитвах да питам. Май не съм си задал правилно въпроса и аз...Щото преди седмица приятел на брат ми си сложи ГИ на Алфа 155, и от 7/100 бензин извънградско, колата на газ гори 7.5/100. И аз очаквах нещо подобно, но не би
Записах си час за понеделник в сервиза, да ги видим какво ще направят с настройките.А газов инжекцион вместо обикновено газово сложих по ред причини. Една от тях е, че се напатих с обикновеното газово на Темпрата. То не беше гърмене през ауспуха, гърмене през филтъра... настройки-реглажи - все тая.
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар