Бая позабравена тема, но да я вдигна малко от прахта, като предполагам, че ще помогне на много колеги, които са пред същата дилема като мен. По каталога на axm-auto виждам, че предлагат два вида NGK - еднополюсни BKR5EZ и двуполюсни - BKR6EKC. В аутодатата дават да се използват BKR6EKC. Пак ще сменям свещите и се чудя какви да взема този път, еднополюсни или двуполюсни, като естествено пак ще карам на газ. От повечето коментари виждам че препоръчват еднополюсните, но пък за тоя мотор му дават двуполюсни.
Явно голямо значени има топлинното число и разстоянието между електродите при каране на газ.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какви запалителни свещи да изберем ако караме на ГАЗ.
Collapse
X
-
Свещите за газ поне тези, които дават за брава са NGK LPG Laser Line 1. Тук има онлайн каталог, избираш си за LPG и може да се провери. Електрода на тези за газ нямат нищо общо с обикновенитеhttp://www.ngkeurope.com/en/product-finder/Fiat Brava 1.8 16V GT
Коментар
-
И какво толкова му е по различното на електрода за да има смисъл от купуването на такива свещиniko09 написа:Свещите за газ поне тези, които дават за брава са NGK LPG Laser Line 1. Тук има онлайн каталог, избираш си за LPG и може да се провери. Електрода на тези за газ нямат нищо общо с обикновенитеhttp://www.ngkeurope.com/en/product-finder/
Свещи направени специално за газ..... увеличават искрата..... пълни глупости. Единственото с което може да бъде по различна е от страна на износване, нито ще направи искрата по голяма... нито ще ти подобри работата.Преди време бяха плъзнали и въздушни газови филтри, вие сложихте ли си
Коментар
-
Ти кара ли с тях ?chaveto написа:И какво толкова му е по различното на електрода за да има смисъл от купуването на такива свещиniko09 написа:Свещите за газ поне тези, които дават за брава са NGK LPG Laser Line 1. Тук има онлайн каталог, избираш си за LPG и може да се провери. Електрода на тези за газ нямат нищо общо с обикновенитеhttp://www.ngkeurope.com/en/product-finder/
Свещи направени специално за газ..... увеличават искрата..... пълни глупости. Единственото с което може да бъде по различна е от страна на износване, нито ще направи искрата по голяма... нито ще ти подобри работата.Преди време бяха плъзнали и въздушни газови филтри, вие сложихте ли си
Fiat Brava 1.8 16V GT
Коментар
-
Колеги, престанете вече с тези свещи за газ, поредният маркетингов трик.Колата си има предписани свещи, с точно определени параметри. За да се избяга от тях, трябва да има сериозно основание. LPG не е такова. С две думи не се мърда от правилните свещи за бензин. Това е истината.Вие както искате. ПП. Преди няколко дни и аз поставих ГИ. Питах хората за тях - отговора беше, че по принцип са компромис. Най-добре с правилните за двг.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Тия свещи ги има да се продават от 4 години. Също може да провериш ако си поръчаш фиат от магазина с газ с какви свещи ще излезе. запалителните свещи са нагодени да работят с бензин и всичките им показатели са съобразени с това гориво и съответната среда при изгарянето му.Тази среда е по-различна при LPG(газ).При по новите модели автомобили в техническата документация е дадена точна спецификация на запалителните свещи ако се кара на LPG или съответно ако се кара на бензин или комбинирано от двете, като те се различават в малка степен. Газта разяжда полюсите на обикновените, това е причина полюсите да се покриват с иридий.Fiat Brava 1.8 16V GT
Коментар
-
Масово новите бензинови автомобили излизат с иридиеви и платиниеви свещи. Техните предимства не се изразяват с газифицирането на автомобила. Да свещите се износват по-бързо на газ, но аз лично може би не съм те разбрал какво искаш да кажеш. Затова ще кажа какво имам аз в предвид. Можеш да използваш иридиеви, платинени, никелови, съвсем обикновени, но топлинно число, гап и тип, не се променят. Аз също съм с иридиеви.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Може и да е рекламен трик на производителите да се купуват различни свещи за газ, но аз им се доверявам и съм доволен. Факт е, че издържат повече. Говоря за масови евтини свещи, а не за иридиеви, платинени или подобни дето 1 струва колкото комплект обикновенни. Друго, че на газ в комбинация с маршрут обикнповенно пресичне на половин Европа някои просто не издържат и за 10 хиляди са си откровенно износени(Denso K20TNR). На Bosch издържат повече и съм сравнително доволен от двуполюсните FR 7 LDC+, които след 10 хиляди видимо имат още толкова живот. Сега съм с Bosch Super CNG/LPG gas(FR 7 DC+) еднополюсни. За мен лично за тази цена са най-добрият избор за каране на газ. С тях съм от 8 хиляди и видимо даже не са започнали още да се износват.Коментирам само предписани от производителят за конкретният модел автомобил, а не своеволия.
Коментар
-
Странни километри казвате... 8 и все още не са износени, 10 000км. си е постижение... Хъм. Аз на дедрата навъртях 35 000км. на газ и свещите са си екстра - NGK каквито са предписали от фиат. Никакви проблеми не съм имал с тези свещи за толкова км."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Твойте със сигурност са с никелов електрод - ша карат и до 60к ама ще си влошат параметрите и динамиката на двг.Synthy написа:Странни километри казвате... 8 и все още не са износени, 10 000км. си е постижение... Хъм. Аз на дедрата навъртях 35 000км. на газ и свещите са си екстра - NGK каквито са предписали от фиат. Никакви проблеми не съм имал с тези свещи за толкова км.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Просто погледни колко дава производителя на свещите при каране на газ и ще разбереш, че е странно което ти казваш. Няколко пъти натъртвам, че говорим за евтини свещи ширпотреба по 5-6лв. бройката. Пробег от 20 хиляди си е едно чудесно постижение. Не ми казвай, че караш 35 хиляди с едни евтини свещи на газ и нямаш проблеми, защото идеята не е да се стигне до проблеми. Чувал съм такива изказвания и при проверка на свещите то разстоянието от 0.9мм отишло на 2мм от износване, ама младежа нямал проблеми, разбираш ли... обаче след смяната колата що ли ’литнала’, а и бобина сменял наскоро, незнайно защо, сигурно щото и дошло времето и разхода се бил качил нещо, почнала да припуква в колектори, кабелите и те уж нови(що ли са сменени) и пак след няколко хиляди взели да ’светят’, обаче проблеми никвиSynthy написа:Странни километри казвате... 8 и все още не са износени, 10 000км. си е постижение... Хъм. Аз на дедрата навъртях 35 000км. на газ и свещите са си екстра - NGK каквито са предписали от фиат. Никакви проблеми не съм имал с тези свещи за толкова км.
няма сми да говорим как се отразило на работата на двигателя и има ли поражения там, няма ли, поправими ли са...
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар