Колега u_bo идеята е някой да поеме отговорност за ментетата на пазара.Пиши ми едно ЛС да земем да се видим с теб да обменим малко опит.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какви запалителни свещи да изберем ако караме на ГАЗ.
Collapse
X
-
u_bo
nasko91 написа:някои да е чувал за октаново число.Гориво запалитената система е цяла наукал.На един и същи мотор ако сипваш различен бензин 95 98 и тн.а и газ ще работи различно.и всички свещи имат различно топлинно число,трябва да ми дадеш повече информация
Коментар
-
Тука говорим за свещи за работа на газ а не за октанови числа. Ако успееш да приравниш газта към някакво октаново число на бензина цар си. Особенно като се има в предвид че отношението пропан/бутан поне до преди няколко години беше по така наречената ОТРАСЛОВА НОРМАЛА а не по БДС и тогава дори да искаш законно не можеш да спориш какво са ти наляли. А сега пък вече като няма и никаккъв контрол си правят каквото искат.Но да се върна към темата на колегата.Принципно не са те излъгали че е по добре с еднополюсни защото при работа на газ е за предпочитане да се увеличи разстоянието на електродите за малко по дълга искра.Това може да стане само на еднополюсна свещ. Газта се запалва малко по трудно. Но и както ти пишат и други колеги няма да разбереш разликата във вървежа. Така че не се набутваи и си сложи предписаните от завода свещи и си свиркай. А това че ти препуква в момента и си сменял свещи и пак продулжава значи имаш някакъв друг проблем.Най важното не изпадай в снобизъм от рекламите.nasko91 написа:някои да е чувал за октаново число.Гориво запалитената система е цяла наукал.На един и същи мотор ако сипваш различен бензин 95 98 и тн.а и газ ще работи различно.и всички свещи имат различно топлинно число,трябва да ми дадеш повече информация
Коментар
-
Колега тва едно време при Жигула и дефорсак копач ставаше ама при ФИАТ тея еднополюсните се разпадат (Личен опит - имам доказателства)lov написа:Тука говорим за свещи за работа на газ а не за октанови числа. Ако успееш да приравниш газта към някакво октаново число на бензина цар си. Особенно като се има в предвид че отношението пропан/бутан поне до преди няколко години беше по така наречената ОТРАСЛОВА НОРМАЛА а не по БДС и тогава дори да искаш законно не можеш да спориш какво са ти наляли. А сега пък вече като няма и никаккъв контрол си правят каквото искат.Но да се върна към темата на колегата.Принципно не са те излъгали че е по добре с еднополюсни защото при работа на газ е за предпочитане да се увеличи разстоянието на електродите за малко по дълга искра.Това може да стане само на еднополюсна свещ. Газта се запалва малко по трудно. Но и както ти пишат и други колеги няма да разбереш разликата във вървежа. Така че не се набутваи и си сложи предписаните от завода свещи и си свиркай. А това че ти препуква в момента и си сменял свещи и пак продулжава значи имаш някакъв друг проблем.Най важното не изпадай в снобизъм от рекламите.nasko91 написа:някои да е чувал за октаново число.Гориво запалитената система е цяла наукал.На един и същи мотор ако сипваш различен бензин 95 98 и тн.а и газ ще работи различно.и всички свещи имат различно топлинно число,трябва да ми дадеш повече информация
Коментар
-
всяко гориво има октаново число,а това препукване е от неправилно изгаряне на горивото в целиндрите.Това може да е от много неща,ако на бензин ти е добре трябва да си сложиш адванс процесор които да регулира подаването на искрата електронно.Има вероятност проблема да ти е в главата.По добре де е види добър механник тои ще ти каже.Аз имам вече 2 фиат и сам минал около 200 000 км понеже сам такси.Имам много литература за ДВГ и сам бачкал но не мога да кажа,че разбирам от всичко.Много маистори малко механници
Коментар
-
Не искам да споря по въпроса с човек който вместо с теория за газовия двигател почва веднага да сравнява фият с жигула и тем подобни. Това че си си купил скапани свещи и после си правил клапани заради откъснало се парче от свеща. Не е причина да разправяш градски митове и легенди. А пък ако толкова си навит мога да ти представя цялата документация от лабораторните изпитания и ти правена точно на фиатов мотор.npace написа:Колега тва едно време при Жигула и дефорсак копач ставаше ама при ФИАТ тея еднополюсните се разпадат (Личен опит - имам доказателства)
Коментар
-
Пич винаги съм бил навит някой да ми обясни вместо да пиша хиляди редове по форумите и пак да съм криворазбран.Айде ела и ми ги обясни тея митове и легенди.Ако не съм писал имам скайпlov написа:Не искам да споря по въпроса с човек който вместо с теория за газовия двигател почва веднага да сравнява фият с жигула и тем подобни. Това че си си купил скапани свещи и после си правил клапани заради откъснало се парче от свеща. Не е причина да разправяш градски митове и легенди. А пък ако толкова си навит мога да ти представя цялата документация от лабораторните изпитания и ти правена точно на фиатов мотор.npace написа:Колега тва едно време при Жигула и дефорсак копач ставаше ама при ФИАТ тея еднополюсните се разпадат (Личен опит - имам доказателства)
owerslade и други методи за връзка така че на съм труден за откриване.Винаги съм готов някой да ми каже как стават работите.
Коментар
-
1. нищо не разбирам
от свещи...2. като ми правиха колата на газ взех свещи по каталог - NGK BCPR 6E/ES - изобщо не знам какво значат буквите и цифрите.... мисля че са еднополюсни... помня, че майстора /имам му голямо доверие/ каза че стават ама разстоянието не било 11 мм. а трябвало да бъде 6 мм. или обратно...та мисля че lov е прав с мнението - Принципно не са те излъгали че е по добре с еднополюсни защото при работа на газ е за предпочитане да се увеличи разстоянието на електродите за малко по дълга искра.Това може да стане само на еднополюсна свещ. Газта се запалва малко по трудно. п.п. на старите свещи пишеше нещо фиат-ланчиа ....
Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
lov впрягам се защото се опитвате да ми докажете че инж.Ганев е по умен от тоя дето е конструирал двигателите на фиат!?Относно това че може да си ми чичо , споко повече от бате няма да ти кажа! :D pakumba ако искаш и без свещи карай.Аз съм се опарил тея боклуци и повече никога няма да ги сложа.Дано при теб да изкарат още 5х10000км щото иначе......
Коментар
Реклама
Collapse

.
Коментар