Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с газовата!!!-помагайте

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    qnisZ написа:
    Причините може да са много. Кислорода не гарми той само подържа горенето а не гори. Бедна смес може да стане по много пречини от прекалено голям дефузьор до запушен клапан и ред други пречини. Гарменето от бедна смес е защото бедната смес изгаря по бавно и от там запалва готовата горивна смес в смукателните траби през отварящиясе смукателен клапан.
    Принципно съм съгласен,че от бедна смес се получават аномалии.Мисля че точния момент дойде да разнищим тази мистерия до край.Колегата qnisZ пише че бедната смес гори по бавно.Чудесно нека си гори по-бавно ние за това сме и дали малко предварение та да има време да си изгори.Ако ли пък не успее да си догаря в изпускателния колектор и назад в аспуха,там да си гърми колкото си ще.Та въпроса ми е следния?Как гориво въздушната смес(макар и бедна) която постъпва в двигателя през смукателния клапан,и излиза (къде изгоряла къде не)през изпускателния клапан е в състояние да запали "чакащата" за засмукване готова смес.За мен отговора е следния при условие че детонацията се дължи на това(а дали е така кой ще ми каже).Забелязал съм че този феномен се получава тогава когато мотора работи на празен ход и се наложи неговото рязко ускорение.Както предполагам всички знаем,на празен ход мотора работи с доста по-богата смес и при изпускане в горивната камера остават голяма част изгорели газове които не са успели да излязат навън.Значи като подадем газ автоматично сместа обеднява.Мисля че тук някъде е разковничето.След такта изпускане следва такт пълнене ,прясната смес постъпва в среда където е възможно да има не угаснало някое факелче от предния работен такт или ако говорим за някой по-стар и износен мотор може да има нагар който свети като въгленче в горивната камера.До тук смятам да приключа с разсъжденията по въпроса възможно ли е изгорелите газове да запалят сместа.Колеги мисля че ще стане добър дебат по темата и ще се изтъкнат и други възможни причини за гърмежите които да обсъдим.

    Коментар


      #17
      qnisZ написа:
      Причините може да са много. Кислорода не гарми той само подържа горенето а не гори. Бедна смес може да стане по много пречини от прекалено голям дефузьор до запушен клапан и ред други пречини. Гарменето от бедна смес е защото бедната смес изгаря по бавно и от там запалва готовата горивна смес в смукателните траби през отварящиясе смукателен клапан.
      :D

      Коментар


        #18
        Е , така де.Само дето остават още хиляда въпроса от сорта:1.Защо при карбураторите това явление почти не се среща?2.Защо АГУ 3-то поколение успява да избегне проблема ?3.АГУ с ламбда контрол успява ли на 100% да се пребори ? При горе изброените няма как според мен да им промениш скоростта на горене . Все известно е че проблем има само на АГУ(обикновени)поставени на автомобили пълна инжекция. Според мен става нещо в ГОЛЕМИЯ обем на смукателния колектор,разстоянието от дроселовата клапа до смукателния клапан.Не случайно монтират газовите дюзи ,или по-точно щуцерите им максимално близо до смукателния клапан. Колега qnisZ,чест и почитания към теб и дейността ти ,но били отдели малко от ценното си време да внесеш малко яснота по въпроса.Мисля че ще има безкрайно благодарни колеги от форума в това число слагам и себе си,и ти благодаря предварително от мое име и от името на колегите от форума които за пореден път ще научат нещо ново от теб.

        Коментар

        Working...
        X