Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с газовата!!!-помагайте

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с газовата!!!-помагайте

    Карам Мареа 1,6 16!!!!Колата е с газова,но не е газов инжекцион!!!Върви добре и на бенз и на газ,но при повече пържене ми прави проблеми-един от всмукателните въздуховоди е затапен /с капачка/и при повече газ явно връща и капачката излита-направо се цепи!!Някои има ли подобен проблем!!!Мога ли вместо капачка да сложа клапа,която пропуска въздуха от вътре,но държи този от вън!?!?Има ли опасност да прецакам нещо при връщане на газ-с метални коликтори съм!Благодаря!!!!!!!!!!!!! Къде могат да ми направят диагностика!!!

    #2
    Ето ти отговора на въпроса
    Прикачени файлове

    Коментар


      #3
      Монтирал си го на филтъра-там ли е най-добре и има ли някаква опасност като детонира!!

      Коментар


        #4
        А да те питам защо връща газ!!!?!

        Коментар


          #5
          Връща газ, защото ти е обикновена газовата.Монтират се поне 2 такива клапи, едната на филтъра, а другата на......незнам как се казва, една черна кутия на въздухопровода между филтъра и плочката...Ааааа и не запушвай въздухопровода с нищо!!!, само го обърни назад, за да не гасне по инерция!

          Коментар


            #6
            Клапана на снимката спасява кутията на въздушния филтър да не се пръсне при детонацията.И аз съм с такъв клапан и за сега съм доволен.

            Коментар


              #7
              Тая клапа нищо не спасява!!!А иначе наистина трябва да си зададеш въпроса колега защо ти гърми газовата!Убедил съм се на 100 % че проблема винаги е в тоците( кабели свещи бобина....)По принцип при този двигател с обикновена газова се маха Ресивера( тъз черната пластмасова кутиика дето е закачена на въздуховода между кутията и инжекциона ) и след кат се махне там има вариянти за измаисторяване на клапа!Аз лично съм набил един дървен чеп там( колкото и да им е смешно на някои ) върши Пирфектна работа

              Коментар


                #8
                1000% по тоците, малко карах на газ и нямах такъв проблем, защото всичко ми беше ново по тоците, бобина, кабели, свещи, делко..
                A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                e30 forever!

                Коментар


                  #9
                  Детонация в смукателния колектор се получава и при недостатьчно добро обогатяване т.е. бедна смес

                  Коментар


                    #10
                    Да от смес, тоци и прегорял смукатален клапан. А клапите помагат и то много на този двигател, може да се комбинират с клапа плочка също но може и само с тях но трябва да им подбереш място на което да може да се отварят пълноцено. :D

                    Коментар


                      #11
                      charli05 написа:
                      Детонация в смукателния колектор се получава и при недостатьчно добро обогатяване т.е. бедна смес
                      Кажи го по- опростено- навлиза повече въздух отнякъде, а кислорода гърми- това е- първо огледай за цепнатини и хлабави връзки.
                      Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                      Коментар


                        #12
                        Kimi_Raikonen написа:
                        ... а кислорода гърми[/b]
                        Колега не съм убеден в твърдението ти. Нека не заблуждаваме хората... , но нека химиците си кажат мнението.
                        My car is the best :P
                        Fiat Tempra SW 1.9 TD

                        http://moskvich-bg.org/phorum-5.2.6a/index.php?5

                        Коментар


                          #13
                          Кислорода гърми та знае ли се!!! :D Иначе както каза колегата малко по- горе- БЕДНА смес.Как може да стане бедна сместа- т.е с повече въздух и малко газ?освен навлизане на допълнителен въздух през цепнатини и хлабини по всмукателния маркуч- както и от намаляване на количеството газ- от пре..ана моторетка на газта- тая след изпарителя или прегънат маркуч.
                          Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                          Коментар


                            #14
                            Да приемем,че няма допълнително проникващ въздух.Сместа може да е бедна и ако изпарителя не подава достатъчно газ.Причините могат да бъдат различни:1.Запушен филтър в газовия клапан2.Втвърдени мембрани на изпарителя3.Ако е правена настройката за работа на газ с замърсен филтър(слагайки нов , въздуха в сместа идва повечко).

                            Коментар


                              #15
                              Причините може да са много. Кислорода не гарми той само подържа горенето а не гори. Бедна смес може да стане по много пречини от прекалено голям дефузьор до запушен клапан и ред други пречини. Гарменето от бедна смес е защото бедната смес изгаря по бавно и от там запалва готовата горивна смес в смукателните траби през отварящиясе смукателен клапан.

                              Коментар

                              Working...
                              X