Това е най бързия и лесен начин да си съсипеш автомобила,а и удоволствието от спестените пари ще ти се стопи бързо с последващите проблеми но всеки сам си решава,някой беше писал че Газта е за готвене а Дизела за отопление,колата е за Бензин.
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Убедете ме да не слагам метан....
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Цифрите са ясни,наполовина по евтино се возиш,ама и тръпката вече е наполовина а ядовете двойни(при болшинството),абе знаете че съм твърдо против газовите и аз,знам че и вие си имате свойте убеждения в противното така че по добре да не се намесвам в тези теми,просто този раздел го прескачам във форума.
							
						FIAT Coupe
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Дано, но не се притеснявай да питаш пак - спорът не е лошо нещо
Лично аз правих вчера една проста сметка - няма да ви занимавам с подробности, но излезе, че за 7700 километра, изминати само на газ, съм спестил 985.60 лв. Сметката е много точна, защото записвам абсолютно всичко - до метър и стотинка
 Иначе, за поддръжка на газовата, съм дал около 25 лв. общо
 Те включват регистрация и прочистване на изпарителя от ’графитите’.
							
						Alles in Ordnung
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
браво...случил си на майстори....дано и аз ако се реша да имам твоя късмет.но зимата ще си карам на бензин........щото сега трябват гуми и нема паре...... :DZaphod написа:Дано, но не се притеснявай да питаш пак - спорът не е лошо нещо
Лично аз правих вчера една проста сметка - няма да ви занимавам с подробности, но излезе, че за 7700 километра, изминати само на газ, съм спестил 985.60 лв. Сметката е много точна, защото записвам абсолютно всичко - до метър и стотинка
 Иначе, за поддръжка на газовата, съм дал около 25 лв. общо
 Те включват регистрация и прочистване на изпарителя от ’графитите’.Fiat Brava 1.6 16V '98
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Искрено ти пожелавам да случиш на майстори. Оказва се, че е трудна работа. Това го отчитай като минус. Плюса е само 1, ама нали заради него е цялата магария. Погледни пак сметките на Zaphod, сметни колко караш на година и си направи сметката.Има и един друг евентуален плюс, ама него и на разбивачите на митове ще им е трудно да го проверят на практика. Говори се, че на газ живота на двигареля се удължавал. Не знам, може. За да не съм голословен - аз лично карам типо моно-инжекция на пропан-бутан.браво...случил си на майстори....дано и аз ако се реша да имам твоя късмет.Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Има нещо вярно в удължаването живота на двигателя при пропан-бутана и метана - няма го студения старт като при бензина , където самият бензин още докато не е загрял двигателя и не се превръща в пара отмива маслото по стените на цилиндрите , оттам и смазването се скапва... е , газта си влиза газообразна...Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Наистина колега, моля да се поясниш, защото пък в едно друго твое мнение тук категорично заклеймяваш паленето на газ - за да не стават мембраните на изпарителя "пластмасови".BlueStorm написа:The_Machine написа:при пропан-бутана и метана - няма го студения старт като при бензина
 !!! 
VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Имах впредвид следното - докато колата не е загряла бензинът влиза в цилиндъра в течно състояние , като по този начин отмива маслото от стените на цилиндъра - общо взето моя грешка е , че няма студен старт - двигателя пак си е студен , но газта се изпарява при много по-ниска температура (не мога да си спомня точно , но ми се въртят в главата някакви стойности около 0 градуса) от бензина, който влиза в цилиндъра дори при топъл двигател по-скоро под формата на ситни капчици , отколкото под формата на пари.Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Само че, проблемите с газа( пише с в мъжки род, убеден съм това уча :P ) идват в бензиновата система на колата, защото самата газова система е проста. Сигурно сте чули за запушени инжектори, изгоряла бензинова помпа,разпаднал се тампон на бензиновата помпа, разпаднало се маркуче в стойката на бензиновата помпа, по честа смяна на въздушен филтер ( и ефекта " back fire" ). Сигурно знаете, че в бензина се слагат смоли, които се отделят при застояване скапват всички гумени уплътнения. Така че, сметките не са точно такива - разлика газ/бензин. Говоря за кола с инжекцион, карана ежедневно и целогодишно, а не като "дедо Миле " , който си ходи веднъж в месеца да си види къщата на селокато пропуска зимните месеци! Yellow_Flash_Colorz_PDT_18Господ пред мен, аз по него с Уно 1.3 70s
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Момент!!! LPG - liquified petrol gas - ще рече, втечнен петролен газ. Точно обратното е и за мазането - бензина е по мазен. Ако не сте забелязали че има тръби за топла вода по изпарителя - и ако не са ви казвали, че особено зимно време е хубаво да се пали и загрява на бензин - аз да ви го напомня. Точно с газта се съкращава живота на двигателя. (за метана не знам). (минус на метана съм чувал- било още по-голяма разлика в мощноста и чуствителни разлики особено при ускоряване)
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	

Коментар