защо ми е българска уредба като монтират италианска система с полски компютър на цена 850 лева в град Пловдив, не виждам смисал да се слагат български
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Газови инжекциони произведени в БГ и достъпни за нашия джоб
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Колега аз съм същото Палио 1.2 75коня. С ГИ съм от 6 месаца Ланди -Ренцо. Досега не съм имал проблем с него, вярно двигатела е малък но понася добре газта. Не съм усетил липса на мощност. Разхода е средно извънграда 7-8 в града 10-11 на 100км. Преди да сложиш ГИ направи си добре сметка какви километри изминаваш годишно и за колко време ще го избиеш. Все пак това е инвестиция за около 1000лв. Успех колега!Фиат Палио комби 1.2 73 коня
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
По скоро ти ще се тормозиш (като мене Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 ), че не си сложил по рано газова уредба. Цели 6 месеца да се набутвам с бензин.KOKO80 написа:мотора на палиото е 1,2 и е комби ако сложа газов инжекцион дали щесе тормози мотораFIAT Punto ELX /1.6 / 90HP ГИ LOVATO EASY FAST
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Абсолютно съм за българските инжекциони, скоро купих един меган на жената и мисля да и сложа и на нея един CAR GAS, а иначе като казваме български инжекцион то в него само компа е български, на моя Фиат всики други части са италиански и уредбата работи чудесно, не виждам никакъв смисъл да давам повече пари за изцяло вносна газова.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Не си заслужава да слагаш ГИ на моноинжекция.Не,че не може да се направи,но по-добре си сложи ГМИ (газов моно инжекцион= конвенционално АГУ + Ламбдаконтрол)batabit написа:Колеги някой има ли впечатление от Турските газови уредби. и заслужава ли си газов инжекцион на 1,4 12в бравоBrava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Живот и здраве утре поставям АГУ на точно такова Браво и ще ти дам отзиви след това колега.Относно цената се спазарихме с майстора за ~600лв. в които е включено АГУ Lovato+бутилка на мястото на гумата+евросонда (италианска)+ключ симулатор на ламбдасондата+преглед-узаконяване на АГУ-то.batabit написа:аз си нямам и на представа за това питах за какво да гледам цените
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Скъпичко ми се вижда. За същите пари може да получиш ламбда контрол вместо симулатор на ламбда сонда, но с обикновена бутилка.batproho написа:Живот и здраве утре поставям АГУ на точно такова Браво и ще ти дам отзиви след това колега.Относно цената се спазарихме с майстора за ~600лв. в които е включено АГУ Lovato+бутилка на мястото на гумата+евросонда (италианска)+ключ симулатор на ламбдасондата+преглед-узаконяване на АГУ-то.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Да и на мен ми се вижда скъпо при условие че преди два месеца за същото АГУ но тогава без евросонда ми искаха с около 100лв. по-малко.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Преди седмица сложих ГИ на EasyGas /FOBOS/ за 800лв на Фиат пунто 1,2 8в МК2 . Направих 3000км за сега , динамиката ми е 1:1 с бензина /не виждам абсолютно никаква разлика в мощността на колата/. Извъградско ми дава разход 6,8л, градско София около 9л... направо съм супер доволен за сега , почти съм сигурен , че това ще остане и за напред !Fiat Punto 2002г 1,2i 8V 4/5 doors+FOBOS-7l/100km смесен разход на газ
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	

Коментар