Това,за да се случи изпарителя трябва да пуска изобилно количество газ - тройника,бронзовия и пластмасовия винтове да са развити на МАХ или нещо да му се е случило на изпарителя,че да се удави колата.Аз си паля винаги на газ и дори наскоро си правех някакви реглажи и колата в момента студена запалва все едно е работила допреди 5 минути - просто с чукване на ключа.Въпросът по-скоро е дали няма голяма вероятност да гръмне при опит за палене студена и да направи поразия
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Обикновенна газова на Пунто мк2 2001г. 1.2 8v
Collapse
X
-
До -5 паля на газ. Нито един път не съм я задавил.П.П. Е да, по принцип си прав. Аз не я паля така нарочно. Забравям да я обърна на бензин. Ако се запъне и не иска да запали, се сещам, че проблема е задкормилното устройство и обръщам на бензинS_BANKOV написа:Зимата палим директно на газ и просто давим мотора с течна газ, после ще запали на обяд чак.янко написа:И защо го гарантираш?Аз карам само на газ и не ползвам градски транспорт
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Абе не сте бързали затова така приказвате. Нормално е да се запали на бензин, да поработи и след това вече да се обръща на газ. А и така поне малко ще пази дюзите на бензина.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар