Колеги, то ми е ясно че може да се монтира обикновенна газова на този мотор, но дали си е за рискуване? Можете ли да ми препоръчате достатъчно добри кихалки за да не гръмне колекторите някой път. Замисляме се и за газов инжекцион но първо мосля да опитам с обикновенната. Аз сам си качих на Бравата и на Мареата газ и не съм имал проблеми. Но на Бравата и смених пластмасовия колектор с метален за всеки случай. За пунтото дали мога да намеря метални колектори или няма модели с такива? Ако някой е пробвал тази гимнастика ще съм му много благодарен да сподели с какво да внимавам и евентуално какви части да взимам... Благодаря предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Обикновенна газова на Пунто мк2 2001г. 1.2 8v
Collapse
X
-
Re: Обикновенна газова на Пунто мк2 2001г. 1.2 8v
Аз съм твърдо за газов инжекцион по скъп е но си заслужаваyo_brava написа:Колеги, то ми е ясно че може да се монтира обикновенна газова на този мотор, но дали си е за рискуване? Можете ли да ми препоръчате достатъчно добри кихалки за да не гръмне колекторите някой път. Замисляме се и за газов инжекцион но първо мосля да опитам с обикновенната. Аз сам си качих на Бравата и на Мареата газ и не съм имал проблеми. Но на Бравата и смених пластмасовия колектор с метален за всеки случай. За пунтото дали мога да намеря метални колектори или няма модели с такива? Ако някой е пробвал тази гимнастика ще съм му много благодарен да сподели с какво да внимавам и евентуално какви части да взимам... Благодаря предварително
FIAT PUNTO MK1 преди -FIAT PUNTO MK2 facelift &FIAT GRANDE PUNTO 1.4 95
-
То е ясно, че е най-добре ГИ, но колата е на сестра ми и тя изтегли кредит за да си я купи и ми се иска да сложим обикновенна газова докато си изплати кредита и после да се купи един преден кит за газов инжекцион. Въпросът е дали ще стане с кихалки. А между другото се сещам за номера с гумите, но не знам дали на пунтото ще стане... Не съм поглеждал колекторите.
Коментар
-
Няма проблем, да се кара с АГУ, просто си сложи две кихалки и си направи пълва профилактика на запалителната система. Това е. Всички проблеми с гръмнали колектори са от кофти свещи и кабели.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
По-добре направо да си вземе инжекциона на изплащане.Ако сестра ти е взела наскоро колата, по-добре я остави да я покара на бензин и вижте какъв ще е разхода.Разхода е напълно поносим.Иначе, ето ти филтърната кутия с кихалка
https://www.dropbox.com/s/x8b0ewhw7i...24.01.jpg?dl=0Един важен съвет - недей да бърникаш по колата на жена, че за всичко ти ще си виновен
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Ооо това ми е ясно ама като нямаме в града кадърни майстори човек съм се научил, че всичко трябва сам да си правя по колата. Естествено неща за които не съм сигурен се допитвам до форума, за което съм ви много благодарен на всички, че ми помагате. А аз си патих веднъж с Бравата като гръмна, но ми се счупу само плочката. Затова ако тръгна да слагам на пунтото обикновенна АГУ първо кабели и свещи ще сменя.M5kov написа:Един важен съвет - недей да бърникаш по колата на жена, че за всичко ти ще си виновен
Коментар
-
Зимата палим директно на газ и просто давим мотора с течна газ, после ще запали на обяд чак.янко написа:И защо го гарантираш?Аз карам само на газ и не ползвам градски транспортКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар