здравейте,понеже колата ми гори много на газ, съм решил да пробвам нещо:да монтирам въздухопровод от колекторите към въздушния филтър.с помоща на малък вентилатор нагретия от колекторите въздух ще се изпраща към карбуратора с което би трябвало да има постоянен приток на топлина.искам да попитам за кола с газова уредба кое е по добре топъл или студен въздух към карбуратора.понеже темата я разисквах в дръгия форум’консултации’ http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=10510 и там не ми дадаха точен отговор.ще сам благодарен и тък да чуя съвети
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
приспособление за намаляване на разхода на газ?
Collapse
X
-
Re: приспособление за намаляване на разхода на газ?
Форума си е същия, раздела е друг... не мисля че ще получиш по-различни мнения тук. Както ти казах вече - за газ въздуха е по-добре да бъде студен. За бензин с карбуратор - топъл. А моя съвет е най-добре да НЕ се занимаваш с нещо, което не разбираш! Дори и да не ми повярваш и да си навреш горещ въздух в карбуратора може да гръмнеш в буквалния смисъл на думата!!! Защо ли? Ами защото подобни приспособления за взимане на горещ въздух от-покрай изх.колектори си ги има фабрично реализирани, ама се слагат и термодатчици или биметална пластина-регулатор, която да регулира притока на горещ/студен въздух... защото когато колата загрее качествено, ако взимаш въздух само от изх. колектор температурата на този въздух вече може да достигне границата на възпламеняване за газ и тогава познай какво ще направиш?!Все пак ето:- Бензина е течен при нормална температура и ТРУДНО се възпалменява в това състояние, т.е. бензина в течно състояние само с една искра от свещ трудно се възпламенява, затова е хубаво да бъде "подгрят" с топъл въздух, за да се получат бензинови пари, които вече доста лесно с искрата от свеща се възпламеняват!!! - Газта от изпарителя (който е ГОРЕЩ) вече е в газообразно състояние и е изключително лесна за възпламеняване. На нея в това й състояние й е необходим единствено и само кислород и искра! От там на сетне колкото по-голямо разширение на газовете получиш в цилиндъра, толкова по-голямо КПД (мощност) ще постигнеш. Айде сега сети се колко кислород ще имаш в единица обем загрят и колко в същия обем студен въздух?! Ако се сетиш - може и да си отоговриш на въпроса по темата!!!plambi написа:здравейте,понеже колата ми гори много на газ, съм решил да пробвам нещо:да монтирам въздухопровод от колекторите към въздушния филтър.с помоща на малък вентилатор нагретия от колекторите въздух ще се изпраща към карбуратора с което би трябвало да има постоянен приток на топлина.искам да попитам за кола с газова уредба кое е по добре топъл или студен въздух към карбуратора.понеже темата я разисквах в дръгия форум’консултации’ http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=10510 и там не ми дадаха точен отговор.ще сам благодарен и тък да чуя съвети
Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
-
Re: приспособление за намаляване на разхода на газ?
Това ми ражда следната мисъл в главата (със сигурност не съм първия): Зимата да си блокирам устройството във въздушният филтър да смуче само студен въздух, защото карам предимно на LPG, като логичен резултат би следвало да е налице понижен разход и повишено КПД от по - доброто изгаряне и респ. мощност и т.н. Правилно ли мисля!?Sandeto написа:- Газта от изпарителя (който е ГОРЕЩ) вече е в газообразно състояние и е изключително лесна за възпламеняване. На нея в това й състояние й е необходим единствено и само кислород и искра! От там на сетне колкото по-голямо разширение на газовете получиш в цилиндъра, толкова по-голямо КПД (мощност) ще постигнеш. Айде сега сети се колко кислород ще имаш в единица обем загрят и колко в същия обем студен въздух?! Ако се сетиш - може и да си отоговриш на въпроса по темата!!!
VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Re: приспособление за намаляване на разхода на газ?
Защо зимата? Напротив, за лятото е много по-необходимо да бъде блокирано това у-во. Лятото въздуха и без това си е топъл, а ако й вкараш на газта още топло, съвсем ще ти секне вървежа... Виж по-логично е зимата да го ОТблокираш за да може като палиш на бензин да ти подгрява въздуха и да работи по-добре на бензин.kiro_of_the_day написа:Това ми ражда следната мисъл в главата (със сигурност не съм първия): Зимата да си блокирам устройството във въздушният филтър да смуче само студен въздух, защото карам предимно на LPG, като логичен резултат би следвало да е налице понижен разход и повишено КПД от по - доброто изгаряне и респ. мощност и т.н. Правилно ли мисля!?Sandeto написа:- Газта от изпарителя (който е ГОРЕЩ) вече е в газообразно състояние и е изключително лесна за възпламеняване. На нея в това й състояние й е необходим единствено и само кислород и искра! От там на сетне колкото по-голямо разширение на газовете получиш в цилиндъра, толкова по-голямо КПД (мощност) ще постигнеш. Айде сега сети се колко кислород ще имаш в единица обем загрят и колко в същия обем студен въздух?! Ако се сетиш - може и да си отоговриш на въпроса по темата!!!
Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
-
значи на мен ми се подобри динамиката и разхода падна като си сложих смесител с по- малки дифузори,иначе съм пробвал студен-топъл въздух,категорично против топлия и на теория и на практика,иначе сега колата харчи около 10/100 градско и под 7/100 дълго с не повече от 110 км/чтипо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар