Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

приспособление за намаляване на разхода на газ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    приспособление за намаляване на разхода на газ?

    здравейте,понеже колата ми гори много на газ, съм решил да пробвам нещо:да монтирам въздухопровод от колекторите към въздушния филтър.с помоща на малък вентилатор нагретия от колекторите въздух ще се изпраща към карбуратора с което би трябвало да има постоянен приток на топлина.искам да попитам за кола с газова уредба кое е по добре топъл или студен въздух към карбуратора.понеже темата я разисквах в дръгия форум’консултации’ http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=10510 и там не ми дадаха точен отговор.ще сам благодарен и тък да чуя съвети
    Tipo 1.6 i.e. '94

    #2
    Re: приспособление за намаляване на разхода на газ?

    plambi написа:
    здравейте,понеже колата ми гори много на газ, съм решил да пробвам нещо:да монтирам въздухопровод от колекторите към въздушния филтър.с помоща на малък вентилатор нагретия от колекторите въздух ще се изпраща към карбуратора с което би трябвало да има постоянен приток на топлина.искам да попитам за кола с газова уредба кое е по добре топъл или студен въздух към карбуратора.понеже темата я разисквах в дръгия форум’консултации’ http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=10510 и там не ми дадаха точен отговор.ще сам благодарен и тък да чуя съвети
    Форума си е същия, раздела е друг... не мисля че ще получиш по-различни мнения тук. Както ти казах вече - за газ въздуха е по-добре да бъде студен. За бензин с карбуратор - топъл. А моя съвет е най-добре да НЕ се занимаваш с нещо, което не разбираш! Дори и да не ми повярваш и да си навреш горещ въздух в карбуратора може да гръмнеш в буквалния смисъл на думата!!! Защо ли? Ами защото подобни приспособления за взимане на горещ въздух от-покрай изх.колектори си ги има фабрично реализирани, ама се слагат и термодатчици или биметална пластина-регулатор, която да регулира притока на горещ/студен въздух... защото когато колата загрее качествено, ако взимаш въздух само от изх. колектор температурата на този въздух вече може да достигне границата на възпламеняване за газ и тогава познай какво ще направиш?!Все пак ето:- Бензина е течен при нормална температура и ТРУДНО се възпалменява в това състояние, т.е. бензина в течно състояние само с една искра от свещ трудно се възпламенява, затова е хубаво да бъде "подгрят" с топъл въздух, за да се получат бензинови пари, които вече доста лесно с искрата от свеща се възпламеняват!!! - Газта от изпарителя (който е ГОРЕЩ) вече е в газообразно състояние и е изключително лесна за възпламеняване. На нея в това й състояние й е необходим единствено и само кислород и искра! От там на сетне колкото по-голямо разширение на газовете получиш в цилиндъра, толкова по-голямо КПД (мощност) ще постигнеш. Айде сега сети се колко кислород ще имаш в единица обем загрят и колко в същия обем студен въздух?! Ако се сетиш - може и да си отоговриш на въпроса по темата!!!
    Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
    --- в сърцето завинаги... ---
    Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

    Коментар


      #3
      Re: приспособление за намаляване на разхода на газ?

      Sandeto написа:
      - Газта от изпарителя (който е ГОРЕЩ) вече е в газообразно състояние и е изключително лесна за възпламеняване. На нея в това й състояние й е необходим единствено и само кислород и искра! От там на сетне колкото по-голямо разширение на газовете получиш в цилиндъра, толкова по-голямо КПД (мощност) ще постигнеш. Айде сега сети се колко кислород ще имаш в единица обем загрят и колко в същия обем студен въздух?! Ако се сетиш - може и да си отоговриш на въпроса по темата!!!
      Това ми ражда следната мисъл в главата (със сигурност не съм първия): Зимата да си блокирам устройството във въздушният филтър да смуче само студен въздух, защото карам предимно на LPG, като логичен резултат би следвало да е налице понижен разход и повишено КПД от по - доброто изгаряне и респ. мощност и т.н. Правилно ли мисля!?
      VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
      VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
      VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
      VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
      Нека Силата на бъде с Нас...

      Коментар


        #4
        Re: приспособление за намаляване на разхода на газ?

        kiro_of_the_day написа:
        Sandeto написа:
        - Газта от изпарителя (който е ГОРЕЩ) вече е в газообразно състояние и е изключително лесна за възпламеняване. На нея в това й състояние й е необходим единствено и само кислород и искра! От там на сетне колкото по-голямо разширение на газовете получиш в цилиндъра, толкова по-голямо КПД (мощност) ще постигнеш. Айде сега сети се колко кислород ще имаш в единица обем загрят и колко в същия обем студен въздух?! Ако се сетиш - може и да си отоговриш на въпроса по темата!!!
        Това ми ражда следната мисъл в главата (със сигурност не съм първия): Зимата да си блокирам устройството във въздушният филтър да смуче само студен въздух, защото карам предимно на LPG, като логичен резултат би следвало да е налице понижен разход и повишено КПД от по - доброто изгаряне и респ. мощност и т.н. Правилно ли мисля!?
        Защо зимата? Напротив, за лятото е много по-необходимо да бъде блокирано това у-во. Лятото въздуха и без това си е топъл, а ако й вкараш на газта още топло, съвсем ще ти секне вървежа... Виж по-логично е зимата да го ОТблокираш за да може като палиш на бензин да ти подгрява въздуха и да работи по-добре на бензин.
        Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
        --- в сърцето завинаги... ---
        Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

        Коментар


          #5
          пичове незнам дали ша ми повярвате ама застудя времето и колата започна да се държи по добре увеличи се малко динамиката и падна леко разхода(около 0.5л/100)

          Коментар


            #6
            idm написа:
            застудя времето и колата започна да се държи по добре увеличи се малко динамиката и падна леко разхода(около 0.5л/100)
            и при мен е така
            Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
            http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

            Коментар


              #7
              И пак за темата студен въздух, ако се блокира у-то във въздушния филтър това означава, ли че ще се взима въздух само от вън т.е с по-ниска температура и колат ще върви по-добре на газ.
              BRAVA 1,4 12V
              Nissan Navara

              Коментар


                #8
                значи на мен ми се подобри динамиката и разхода падна като си сложих смесител с по- малки дифузори,иначе съм пробвал студен-топъл въздух,категорично против топлия и на теория и на практика,иначе сега колата харчи около 10/100 градско и под 7/100 дълго с не повече от 110 км/ч
                типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
                хюндай акцент 1.5 CNG
                киа каренс +метан

                Коментар

                Working...
                X