Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Почукване на темпра при 2000оборота ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Почукване на темпра при 2000оборота ?

    Колеги значи преди да си сменя маслото което беше малко над 10 000 имаше едно почукване от 1800 до към 2000оборота при студено време ,смених си маслото ,сложиш 15/40 тоя в авточастите ми вика добро е не се набутвай за 10в40 .. и окей смених масло филтър , ролки ремъци нови .. ама колата сега пак си почуква на 1800-2000оборота повече като е студена , след като се минат 10тина минути може и малко повече от паленето на колата проблема изчезва без значение на колко градуса е ,а колко време е работила ,след 10-15 минути проблема го няма , дали маслото е много гъсто ? колата върви идеално ,гори 800грама на 10 000 км масло но не знам предишното какво беше ? колата е 1.6
    FIAT TEMPRA 1.6 75HP

    #2
    Реглаж на пуловете на клапаните.
    Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

    Коментар


      #3
      FGRC написа:
      Реглаж на пуловете на клапаните.
      Колега трудно ли става този реглаж ? или само се маха вала ,и се сменят пулове ?
      FIAT TEMPRA 1.6 75HP

      Коментар


        #4
        E, като свалиш вала, как ще измериш хлабините. Мериш хлабината и ако не е в норма, записваш си колко е , натискаш чашката надолу, вадиш пула с пинцети или сгъстен въздух, и мериш пула с микрометър (от долна страна му пише размера, но е добре да се премери допълнително) и слагаш пул който компенсира разликата.Има писано по въпроса из форума.
        Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
        Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

        Коментар


          #5
          Ма разбира се как ще се сваля вала.Майстор който ти казва,че се сваля вала просто го удари с най-тежкото,което имаш под ръка ама точно м/у очите да гледа звезди и планети.Колегата много точно ти е описал какво се прави.Всичко друго е просто заблуда.
          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

          Коментар


            #6
            Да точно го е описал, но тия мотори винаги си тракат по-малко, все пак това са механични повдигачи.Давам пример с моя мотор. Ревизията е направена до последното болтче и всичко е измерено и в нормами и пак траката отвреме навреме.Важното е да трака като часовник а не да плякат на умряло!!
            ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
            // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

            Коментар


              #7
              Е да разбира се,все пак колите не са ни в първа младост и си имат появяващи се шумове от време на време.
              Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

              Коментар


                #8
                Днес я палих пак и я заслушах , паля я на обяд беше около 24-5 градуса подавам и плавно газ до 2000 ем изчука обаче много леко едвам се чу , загасих я и после отново я запалих и я оставих 2 минути да поработи и после нямаше почукване ,вала ми е здрав с добри гърбици гледах го преди месец какво мога да и направя ако я карам така ? шумът е най много 10-15 минути най-дълго след като колата е запалена и направо тръгвам , ,иначе ако я запаля и я оставя на място да поработи за 2-3 минути няма шум ?
                FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                Коментар


                  #9
                  Значи всичко е точно!! Не си вкарвай филми. Това са мехнични повдигачи и е нормално да потракват отвреме навреме, най-вече като колата е студена.Ако те дразни шума минавай на Браво, ама там като се разлопа хидравличния повдигач и трябва да го дойш. @ FGRC. Говоря за практически чисто нов мотор! Пълна ревизия!https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.n...08032853_n.jpg
                  ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                  // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                  Коментар


                    #10
                    Основния ремонт не значи чисто нов мотор колега що се отнася до хлабините.Никой не си дава труд да докара заводските.Когато излиза колата от завода дали и чукат клапаните.
                    Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                    Коментар


                      #11
                      FGRC написа:
                      Основния ремонт не значи чисто нов мотор колега що се отнася до хлабините.Никой не си дава труд да докара заводските.Когато излиза колата от завода дали и чукат клапаните.
                      Ти има ли си автомобил с такъв мотор от завода ? На всяка кола може да се прояви леко чукане на повдигачите ако се механични.Трябва ли да спорим, че хлабините на този мотор на снимката са докарани в норма, защото във всеки процес по направата му съм участвал аз!?
                      ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                      // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                      Коментар


                        #12
                        Просто преди не чукаше и взех да му обръщам внимание ,но едва ли ще го правя след като е г/д нормално за механичните повдигачи пък и колата си върви добре ,вала не е изяден ,помпата си качва масло :D ако почне да прави проблеми ще се мерят и сменят пулове и така благодаря за разясненията ви колеги !
                        FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                        Коментар


                          #13
                          Ако все пак нещо те притеснява може да се видим на някоя среща да сравним как тракат.Примерно тази неделя или по натам.
                          ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                          // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                          Коментар

                          Working...
                          X