Не са се напълнили повдигачите с масло и губи компресия сигурно?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Браво 1.6 16v Скъса ангренажа.... И сега какво ?
Collapse
X
-
До сега си играх да я запаля,ама не става 3 пъти ми пръдна в ауспуха и това беше.А колкото до компресията в началото двигателя въртеше по трудно и в един момент започна все по леко и по леко, не като да е без компресия ама мн леко върти.Май ще се налага пак да източвам повдигачите.От къде да си купя такова да си премеря компресията.Airfan написа:Не са се напълнили повдигачите с масло и губи компресия сигурно?Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.

Коментар
-
http://zimber-tools.com/catalog/prod...ls_comЯвно няма компресия заради незатварящ клапан(и) .Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
От толкова въртене повдигачите би трябвало да са обрали хлабината.Няма как да се губи компресия ако повдигачите не са се напълнили. При празен повдигач по-скоро няма да отваря клапана колкото е необходимо. Проверете пак центровката !!!Най-вече на коляновия вал (щом ползвате дорници за зацепване), свалете на първи или четвърти цилиндър свеща и вижте дали белега на коляновия вал отговаря с ГМТВие паснахте ли клапаните ?Ако сте носили някъде главата то би трябвало след като си я вземете сглобена и пасната да налеете в смукателната и изпускателната част бензин и да видите дали наистина са припаснати както трябва.Леко да протече .... на ново се припасват.
Коментар
-
Когато зацепвах ангренажа на семейния опел коляновия и разпределителния вал(един на брой)колата въртеше по същия начин като при теб.Искри,тоци,свещи и т.н беше наред.Накрая се сетих,че не съм превъртял коляновия вал-просто той прави два оборота,а разпределителния един.Запалих след като превъртях един оборот на коляновия вал.П.С.Не съм много запознат с този мотор на браво-то,но споделям какво се случи при мен и евентуално проблема да е същия и при теб...
Коментар
-
Първото нещо което направих след като взехме главата беше да я напълня и да проверя клапаните дали изпускат 15 мин. стоя напълнена с кореселин и от никъде не прокапа ама грам.Понеже днес съм на работа няма как да правя нещо но утре преди нощната ще я мъча пак,ако не стане ,пак ще викам nedialko- да слагаме петите и да проверяваме .pioneer 306c написа:Вие паснахте ли клапаните ?Ако сте носили някъде главата то би трябвало след като си я вземете сглобена и пасната да налеете в смукателната и изпускателната част бензин и да видите дали наистина са припаснати както трябва.Леко да протече .... на ново се припасват.Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.

Коментар
-
Колега помисли малко преди да пишеш.Белега ти на коляновия вал е ГМТ на първи и четвърти цилиндър.Разпределителните валове определят дали запалването ще е на първи или четвърти цилиндър в зависимост от положението на гърбиците. Това го определят петите.ilko-gd написа:Колегата maksi може да се окаже прав. Коляновият вал прави два оборота за един оборот на разпределетилният/те. Два пъти ви съвпада белега на коляновият вал, но единият път 1 и 4 цилиндър са в ДМТ, а не в ГМТ.
Коментар
-
От грешно зацепен ангренаж или ударени клапани.pioneer 306c написа:От какво ще седят отворени?От празен повдигач -НЕpakumba написа:върти бързо, защото клапаните седят отворени и не прави компресия, това ако върти като миксерче де.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
По-горе им писах но казаха, че всичко е точно.И от това което писа колегата, че в началото е въртяла нормално а после доста по лесно има вероятност пак да е ударила клапаниpakumba написа:От грешно зацепен ангренаж или ударени клапани.pioneer 306c написа:От какво ще седят отворени?От празен повдигач -НЕpakumba написа:върти бързо, защото клапаните седят отворени и не прави компресия, това ако върти като миксерче де.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар