cs_aleksandar написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Браво 1.6 16v Скъса ангренажа.... И сега какво ?
Collapse
X
-
Изчистих гарнитурата от блока,също и буталата защото имаше доста нагар всичко светна и както бях започнал чистката взех двете части на всмукателния колектор махнах дросела и датчика за температурата на въздуха,и хвърлих колектора във ваната,обилно напръскване с меглио навсякъде и сега е като нов,а каква мизерия падна не е истина.Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.

Коментар
-
пичове,за пореден път казвам,че не е хубаво некомпетентните да се изказват и то грешно.както някои колеги са потвърдили,болтовете се сменят и струват може би около 20 лв на payen.в противен случай не се знае какво ще стане.първо болта се разтяга и опира в дъното на блока,второ имаме и умора на метала,трето,оня дето кара така колко хил.минава на година и колко ще издържи,четвърто производителя не е по-глупав от вас ,че да даде задължителна смяна и пето-който иска да рискува,като знае как е с ремонта,аз лично не рискувам,хем съм в кухнята,коментарите оставам за вас
Коментар
-
Точно тия два двигателя не удрят клапани.todorshalev написа:едното е бившата ми кола Пунто МК2 1.2 60 коня 8 клапана -счупих ангренажна оптяжна ролка ,разминах се с уплах и нова ролка
второто беше Пасата на Тати 1.8 8V G60 165коня скъса ремъка на две никакви поражения бих казал въпрос на късмет 
Коментар
-
cs_aleksandar написа:Така часът на истината настъпи...Поръчах направо друга глава свалена преди 5 мин утре трябва да е при мен само ще я пратя на шлаф.Не видях къде в темата се извини на колегата/колежката, за това, че веднага ти даде правилния съвет. Това, че голямата част се режат като за световно отдавна ме е отказало/а и предполагам не само мен/ да давам акъл - знайно е, че всеки разбира това, което знае.cs_aleksandar написа:E колежке ти веднага от вратата за ушите... Защо реши че трябва цяла глава да се смени,или просто те сърбяха пръстите и реши да си ги почешеш в клавятурата .katerina paviova написа:съжаление колега или си търсиш глава или на части.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Подкрепям мнениетона колегите по-горе за нови болтове. Заради 20-30лв. не си заслужава риска да счупиш ремонтираният двигател. А ако ще изхождаш от репликата "то тоя ремонт ще излезне златен" - еми ти какво искаш, без пари ли?! Ако е така - изобщо да не беше се захващал да го ремонтираш - хубаво евтино няма. Това, че ти се вижда скъпо не значи, че е правилно да сложиш старите болтове уморени от 15г. работа в режим на опън и със сигурност разтеглени.А, и между другото, за колегите дето казват, че тоя мотор не бил напомпан - баш такъв си е, със степен на сгъстяване 1:10.5 отива към по-напомпаните. Нормално за колите от онези години е 9.5."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Малко след като поста беше публикуван,с колежката водихме лична кореспонденция...във която аз няколко пъти и се извиних и обясних защо съм реагирал така.Plastex написа:Не видях къде в темата се извини на колегата/колежката, за това, че веднага ти даде правилния съвет. Това, че голямата част се режат като за световно отдавна ме е отказало/а и предполагам не само мен/ да давам акъл - знайно е, че всеки разбира това, което знае.Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.

Коментар
-
Няма да имаш проблем със стари болтове. Важно е да стегнеш по процедурата и с еднаква сила навсякъде, т.нар. майстори дори не стягат до точния момент, защото ги е страх д ане скъсат нещо, а и по-важното е да е стегната еднакво, отколкото с някой и друг НМ по-малко.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Звънни в Практикер и ги питайcs_aleksandar написа:Дали в практикер има вложка (камък) за гедоре 36 да скокна след работа да си купя че ми е на близо.
http://www.praktiker.bg/praktiker-in...986/index.html
punto HGT
Коментар
-
Така намерих си камък за гедорето,един приятел ми каза за някакъв магазин в Орландовци забравих му името сега ,изпратих един друг приятел дето работи на близо да ми купи каза,че били ефтинджос мисля утре да го пратя да ми вземе още един за всеки случай.Бащата днес е оставил главата на "Спа център" утре ще мине да ми я прибере,източих и повдигачите за 3 цигари време и хубаво ги окъпах в кореселин.А аз утре понеже съм нощна смяна и имам малко време преди работа ще се поразходя да напазарувам, Гарнитура, Ангренаж, Имам чисто нови ролки така че няма да купувам ще поразпитам и за болтове. А дали се продава уплътнение за термостата, и каква марка ще ми препоръчате за гарнитура и ремък,и от кой магазин да си ги взема.Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.

Коментар
Реклама
Collapse

ремонта ще излезе златен.Двигателя за тия 220000 по табло никога не е отварян поне така изглежда,въпреки че не се забелязва почти никакво износване на цилиндри и сегменти.Оказа се че водната риза на блока между главата и гарнитурата беше затлачила имаше гадорий и явно водата не е циркулирала както трябва,бях забелязал преди че като достигне оптимална температура колата губеше мощност не много но аз си го усещах.Ходих да търся някъде да я шлайфат главата днес Ходих близо до Пежито в слатина ама не работеха на Орландовци също, а за Хладилника видях в сайта им че днес и утре почиват,и се отказах да търся през седмицата ще ходя.Сега остана само да ходя и да се опитам да махна остатъците от гарнитурата от блока и още такива подготвителни работи. За момента имам 2 въпроса свързани с подготовката. 1-По какъв начин да източа повдигачите,на старото ми 1.4 беше някак си по лесно 
Коментар