как се сваля това чудо,че никъде не видях винт или нещо подобно http://milen80.snimka.bg/automobiles...60097.31515352
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
как става свалянето на стъпков мотор и дроселова клапа?
Collapse
X
-
Скоба за стягане на маркуч със същия диаметър като стъпковото моторче. Слага се скобата на моторчето стяга се добре и с една отвертка и чук се почуква като се сменя положението (не само на едно място)върху нея(за да не се нарани моторчето) . Хубаво е дросела да е свален и хванат в менгеме но не през повръхността която ляга на колектора(за да не се нарани и да смуче въздух от там после). Също така е добере ако някой в същото време дърпа на ръка моторчето. Става доста лесно. После при събиране на ново почти винаги е необходим нов О пръстен или силикон за уплатнение. П.п Извинявам се за забавянетоMilko.Punto написа:Колега kiriluz1, моля те уточни на какво казваш "водопроводна скоба" защото аз имам същият проблем и вече съм те питал. но ти така и не ми каза.
Коментар
-
При мен единия от проблемите беше смучене на въздух покрай моторчето, затова го свалих почистих и уплатних със силикон. Иначе стъпковото го има като резервна част но с ТПС а нещата са по сложни китайците го правят но искат бройки за да излезне добра цена. Та всъщност с много отстъпки успях да си намеря исто нов дросел за 160лв,малко повече от колкото ако бях взел стъпково и тпс за да ремонтирам стария.
Коментар
-
Аз все още не знам дали "моторчето" или TPS-а е виновен за променливите ми обороти (подозирам че и двете се ебават едновременно), но TPS-а не подлежи ли на някакъв "ремонт" , нещо да го смажа, почистя и т.н. П.С. мерси за подробното обяснение, когато тръгна да го свалям ще направя и снимки и ще ги кача, за да не ти се налага вече да отговаряш на въпроса "как се сваля стъпковият мотор на .....?"
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар