Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

как става свалянето на стъпков мотор и дроселова клапа?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    как става свалянето на стъпков мотор и дроселова клапа?

    как се сваля това чудо,че никъде не видях винт или нещо подобно http://milen80.snimka.bg/automobiles...60097.31515352
    Фиат Мареа 1.6/16v

    #2
    Потърси из форума колегата Kiriluz. Той знае и може да ти даде най-добри указания !
    Play Golf ,but not drive golf!!!
    Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
    C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

    Коментар


      #3
      Водопроводна скоба с размер на стъпковия двигател ,отвертка от тези дето стават за чукане и чук. Скобата се слага върху моторчето отвертката се поставя на скобата и с чука се почуква от различни страни не много силно.Хубаво е ако има някой който да подръпва с ръка в същото време.

      Коментар


        #4
        Това не го ли продаваха в комплект с тялото
        Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
        Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

        Коментар


          #5
          Колега kiriluz1, моля те уточни на какво казваш "водопроводна скоба" защото аз имам същият проблем и вече съм те питал. но ти така и не ми каза.

          Коментар


            #6
            Milko.Punto написа:
            Колега kiriluz1, моля те уточни на какво казваш "водопроводна скоба" защото аз имам същият проблем и вече съм те питал. но ти така и не ми каза.
            Скоба за стягане на маркуч със същия диаметър като стъпковото моторче. Слага се скобата на моторчето стяга се добре и с една отвертка и чук се почуква като се сменя положението (не само на едно място)върху нея(за да не се нарани моторчето) . Хубаво е дросела да е свален и хванат в менгеме но не през повръхността която ляга на колектора(за да не се нарани и да смуче въздух от там после). Също така е добере ако някой в същото време дърпа на ръка моторчето. Става доста лесно. После при събиране на ново почти винаги е необходим нов О пръстен или силикон за уплатнение. П.п Извинявам се за забавянето

            Коментар


              #7
              кола

              Не го пипай само го почисти със спрей едва ли да има ефект от отварянето
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                При мен единия от проблемите беше смучене на въздух покрай моторчето, затова го свалих почистих и уплатних със силикон. Иначе стъпковото го има като резервна част но с ТПС а нещата са по сложни китайците го правят но искат бройки за да излезне добра цена. Та всъщност с много отстъпки успях да си намеря исто нов дросел за 160лв,малко повече от колкото ако бях взел стъпково и тпс за да ремонтирам стария.

                Коментар


                  #9
                  Аз все още не знам дали "моторчето" или TPS-а е виновен за променливите ми обороти (подозирам че и двете се ебават едновременно), но TPS-а не подлежи ли на някакъв "ремонт" , нещо да го смажа, почистя и т.н. П.С. мерси за подробното обяснение, когато тръгна да го свалям ще направя и снимки и ще ги кача, за да не ти се налага вече да отговаряш на въпроса "как се сваля стъпковият мотор на .....?"

                  Коментар

                  Working...
                  X