Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Теч може би от картера - Punto 1.2 60

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Теч може би от картера - Punto 1.2 60

    Здравейте,колеги.Пунтото взе да губи масло,днес купих 5л Castrol,но като влязах в канала забелязах,че отляво и отдясно на картера е текло масло.Локва не прави,но е текло и губеше доста масло,доста често наливах.Предното масло беше Total 10w40,а сега взех Castrol GTX 15w40,като бях решил,че може би не е харесала маслото,докато не видях преди малко това омасленото...Пада се точно вляво до ролката и вдясно до скоростната кутия.Има ли гарнитура там или е само силикон?Лесно ли се сваля картера,гледам ина едно болтче или шпилка,точно пред скоростната кутия и не знам дали ще мога да го стигна Приемам всякакви съвет,благодаря предварително

    #2
    Сложи един чист картон под колата,картона от кашон е идеален,зачакай известно време (5, 6 часа) и отиди и виж дали има петна,и ако има то поне ориентировъчно може да видиш от къде е капало.По закона за гравитацията теча трябва да се пада някъде над петното
    Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
    И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
    .

    Коментар


      #3
      cs_aleksandar написа:
      Сложи един чист картон под колата,картона от кашон е идеален,зачакай известно време (5, 6 часа) и отиди и виж дали има петна,и ако има то поне ориентировъчно може да видиш от къде е капало.По закона за гравитацията теча трябва да се пада някъде над петното
      Перфектно решение при спукан картер и проблем с пробката, обаче тука няма да стане.Младежа да си измие картера с обезмаслител, да запали колата и да слезе в канала да гледа от къде тече.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        За съжаление си личи,че е прясно текло и се е стекло по картера,петна няма,защото колата стои над дъските на канала в гаража,които са идеално чисти...Дано не се окажат семерингите,че тогава става сложно.Сега пак отивам да погледна и да умувам,а може и да сваля картера ако успея

        Коментар


          #5
          Мисля че картера е със силикон. Теча може да е от семерингите на коляновия вал. Пиши като установиш от къде е че и при мен е същата работа. Няма капки по пода а целия картер е омаслен. Наскоро чистих датчика на коляновия вал че беше омаслен след известно време пак е така и вече се съмнявам за семеринга.

          Коментар


            #6
            Оказа се,че хем тече масло от двете страни,хем антифриз-някъде изпод ролката на коляновия вал.Иначе свалих картера,намазах със силикон и чакам да съхне до довечера или до утре...Но дори без картер,си течеше антифриз точно между ролката на коляновия вал и картера Дайте идея от къде може да тече този антифриз

            Коментар


              #7
              Тапа?!?
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                toshara написа:
                Оказа се,че хем тече масло от двете страни,хем антифриз-някъде изпод ролката на коляновия вал.Иначе свалих картера,намазах със силикон и чакам да съхне до довечера или до утре...Но дори без картер,си течеше антифриз точно между ролката на коляновия вал и картера Дайте идея от къде може да тече този антифриз
                оплатнението :Д на водната помпа или тръбата към нея , от там е антифриза. А маслото , маслото то просто олива по картера в повечето случай го хвърля през капака на главата горе при клапаните. А и самите болтове не държат добре.А може и от семеринга на коляновия вал да ти хвърля масло ... ако си заминал.
                >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                Коментар


                  #9
                  Fiat_Punto11 написа:
                  toshara написа:
                  Оказа се,че хем тече масло от двете страни,хем антифриз-някъде изпод ролката на коляновия вал.Иначе свалих картера,намазах със силикон и чакам да съхне до довечера или до утре...Но дори без картер,си течеше антифриз точно между ролката на коляновия вал и картера Дайте идея от къде може да тече този антифриз
                  оплатнението :Д на водната помпа или тръбата към нея , от там е антифриза. А маслото , маслото то просто олива по картера в повечето случай го хвърля през капака на главата горе при клапаните. А и самите болтове не държат добре.А може и от семеринга на коляновия вал да ти хвърля масло ... ако си заминал.
                  Kъде горе-долу се намира това нещо?За уплътнението става въпрос...

                  Коментар


                    #10
                    Току що махнах капака на ангренажния ремък и се оказа,че помпата сълзи.Ще се сменя и тя,пък покрай нея ще сменя и ремъка и ролката.Благодаря за съветите.

                    Коментар


                      #11
                      Виж си и семерингите! И без това ще разглабяш всичко.

                      Коментар


                        #12
                        и се приготви,че оня ден правих едно с текнала задна симерина.свалих всичко,но се оказа пукнат капака на който се набива симерината.срещу 30лв,плюс 10лв за куриер я направих

                        Коментар

                        Working...
                        X