Здравейте,колеги.Пунтото взе да губи масло,днес купих 5л Castrol,но като влязах в канала забелязах,че отляво и отдясно на картера е текло масло.Локва не прави,но е текло и губеше доста масло,доста често наливах.Предното масло беше Total 10w40,а сега взех Castrol GTX 15w40,като бях решил,че може би не е харесала маслото,докато не видях преди малко това омасленото...Пада се точно вляво до ролката и вдясно до скоростната кутия.Има ли гарнитура там или е само силикон?Лесно ли се сваля картера,гледам ина едно болтче или шпилка,точно пред скоростната кутия и не знам дали ще мога да го стигна
Приемам всякакви съвет,благодаря предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Теч може би от картера - Punto 1.2 60
Collapse
X
-
Сложи един чист картон под колата,картона от кашон е идеален,зачакай известно време (5, 6 часа) и отиди и виж дали има петна,и ако има то поне ориентировъчно може да видиш от къде е капало.По закона за гравитацията теча трябва да се пада някъде над петното
Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.

-
Перфектно решение при спукан картер и проблем с пробката, обаче тука няма да стане.Младежа да си измие картера с обезмаслител, да запали колата и да слезе в канала да гледа от къде тече.cs_aleksandar написа:Сложи един чист картон под колата,картона от кашон е идеален,зачакай известно време (5, 6 часа) и отиди и виж дали има петна,и ако има то поне ориентировъчно може да видиш от къде е капало.По закона за гравитацията теча трябва да се пада някъде над петното
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Мисля че картера е със силикон. Теча може да е от семерингите на коляновия вал. Пиши като установиш от къде е че и при мен е същата работа. Няма капки по пода а целия картер е омаслен. Наскоро чистих датчика на коляновия вал че беше омаслен след известно време пак е така и вече се съмнявам за семеринга.
Коментар
-
Оказа се,че хем тече масло от двете страни,хем антифриз-някъде изпод ролката на коляновия вал.Иначе свалих картера,намазах със силикон и чакам да съхне до довечера или до утре...Но дори без картер,си течеше антифриз точно между ролката на коляновия вал и картера
Дайте идея от къде може да тече този антифриз
Коментар
-
оплатнението :Д на водната помпа или тръбата към нея , от там е антифриза. А маслото , маслото то просто олива по картераtoshara написа:Оказа се,че хем тече масло от двете страни,хем антифриз-някъде изпод ролката на коляновия вал.Иначе свалих картера,намазах със силикон и чакам да съхне до довечера или до утре...Но дори без картер,си течеше антифриз точно между ролката на коляновия вал и картера
Дайте идея от къде може да тече този антифриз 
в повечето случай го хвърля през капака на главата горе при клапаните. А и самите болтове не държат добре.А може и от семеринга на коляновия вал да ти хвърля масло ... ако си заминал.
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Kъде горе-долу се намира това нещо?За уплътнението става въпрос...Fiat_Punto11 написа:оплатнението :Д на водната помпа или тръбата към нея , от там е антифриза. А маслото , маслото то просто олива по картераtoshara написа:Оказа се,че хем тече масло от двете страни,хем антифриз-някъде изпод ролката на коляновия вал.Иначе свалих картера,намазах със силикон и чакам да съхне до довечера или до утре...Но дори без картер,си течеше антифриз точно между ролката на коляновия вал и картера
Дайте идея от къде може да тече този антифриз 
в повечето случай го хвърля през капака на главата горе при клапаните. А и самите болтове не държат добре.А може и от семеринга на коляновия вал да ти хвърля масло ... ако си заминал.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар