Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на ТПС...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    nikawr написа:
    siluro написа:
    Акумулатора разкачи.
    е чак толкова не съм загубен, разбира се че ще го разкача ....
    Аз просто ти преведох какво е писал БанковЗакачаш го с ЕКУ скан-а и там си пише в какво положение е дросел клапата.
    Fiat Coupe 1.8

    Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

    Коментар


      #17
      После да не кажеш,че не съм те предупредил
      Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
      Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
      Ventura garage

      Коментар


        #18
        Mury написа:
        После да не кажеш,че не съм те предупредил
        ми колега точно заради твоето предупреждение, ще ровя да търся някакъв начин да се фиксира нулевата точка, било с измерване на някакво напрежение, било с измерване на съпротивлението...Рових из менуала за Бравата и открих че при нулево положение на клапата на пин 2 трябва да няма напрежение и с отваряне на клапата да стига до 5 волта. Питането ми е следното: когато запаля клапата вече не е в нулево положение нали? Това нулево напрежение на пин 2 трябва да го търся когато е на контакт само колата нали?Мисля първо да измеря на пин 2 на ТПС преди да разглабям, и да видя как е положението. Ето за какво говоря:
        Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

        Коментар


          #19
          Още с подаването на контакт стъпковото моторче избутва дросела колкото е необходимо за да запалиш. За това свали моторчето от тялото на моното и го остави отстрани само със закачена букса и тогава давай контакт. Така пружината връща дросела до край и я затваря, едва сега можеш да си сигурен че дросела е в 0-лева позиция и да мериш.
          Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
          Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

          Коментар


            #20
            ilko-gd написа:
            Още с подаването на контакт стъпковото моторче избутва дросела колкото е необходимо за да запалиш. За това свали моторчето от тялото на моното и го остави отстрани само със закачена букса и тогава давай контакт. Така пружината връща дросела до край и я затваря, едва сега можеш да си сигурен че дросела е в 0-лева позиция и да мериш.
            Това добре, а не мога ли да направя следното:Изключвам от буксата стъпковото и давам да контакт и така нагласям на място ТПСа да е в нулево положение?Защо стъпковото трябва да е включено?
            Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

            Коментар


              #21
              Проблема е че ако го оставиш закачено за дросела дори и с изключена букса то ще е в положението, в което е било като си загасил колата - пак ще е натиснало малко или много дросела.
              Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
              Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

              Коментар


                #22
                аха, благодаря колега....
                Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

                Коментар


                  #23
                  ето аз какво намерих колега във Ауто дата-тадано ти помогне с нещо
                  Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                  Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                  Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                  Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                  Коментар


                    #24
                    мда, помага колега, благодаря! остава само време да намеря и да го сменя
                    Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

                    Коментар

                    Working...
                    X