Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Браво 1.4 не пали нито на бензин, нито на газ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Почистих мястото където се захваща компа към купето с болтче, мисля че има добра маса.
    Fiat Bravo 11'97
    1.4 12V A/C

    Коментар


      #17
      rudiem написа:
      Какво омаш предвид под връзка с помпата? Да няма напрежение към нея? Забравих да отбележа в предното мнение, че няма напрежение на ниската част на бобината.
      Ако извадиш кабела на помпата, тогава имобилайзера няма да угасне, това имам в предвид, т.е. ако ти е прекъсната някъде тази връзка, а всъщност помпата ти чува ли се да сработва като дадеш на контакт.Другото за 12 в. на бубината, няколко пъти писах за това и пак ще напиша щом трябва. Когато дадеш на контакт + отива от клемореда през релето на бубината, като компа командва "-"-а, след 3-5 сек, ако не запалиш компа прекъсва "+"-а. При завъртване за палене се подава "+" от друга клема на ключа, след запалване и пускане на ключа "+"-а се взема пак от първата клема. При мен точно тази втората клема правеше беля и нямах "+" при палене. Така че ако търсиш постоянен + на бубината няма да намериш.
      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

      Коментар


        #18
        колега в момента имам съшия проблем ,стартера върти мирише на бензин но не пали.Моляте кажи накой кабел трябва да се появи плюса.на бубината има два зелени и мисла че беше един червен.

        Коментар


          #19
          plam99ka написа:
          колега в момента имам съшия проблем ,стартера върти мирише на бензин но не пали.Моляте кажи накой кабел трябва да се появи плюса.на бубината има два зелени и мисла че беше един червен.
          Ето я схемата
          Прикачени файлове
          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

          Коментар


            #20
            Пробвай с натискане на краш бутона.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #21
              Здравейте, колеги. Чак тази неделя ми остана време да ровя по-дълго време по колата. Както бях писал в един от предишните постове, почистих с шкурка всички маси. Да, ама незнайно защо, явно от недоглеждане или недосещане, не бях се сетил за масата, която е захваната за главата, от задната страна между свещите на първи и втори цилиндър. Болтчето, с което беше захваната кабелната обувка, се разви съвсем леко. Зашкурих и там, стегнах хубаво. Врътнах и колата запали без проблем. Без каквито и да било признаци от описания проблем. Явно там е била лошата маса.Расъждавайки в последствие, от какво може да се е получило така, стигнах до извода, че когато съм сменял свещите или не съм го стегнал добре, или просто времето е било доста горещо (може и двигателя да е бил топъл) и със застудяването и вибрациите на двигателя, болтчето леко е охлабило и е направило белята.Благодаря на всички, които се отзоваха с мнения.Поздрави.
              Fiat Bravo 11'97
              1.4 12V A/C

              Коментар

              Working...
              X