за датчика бъркаш понякога дава грешни данни за положението на вала на един приател така понякои път голфо му не палеше изобщо става вапрос за 1.8 т понякои път палеше понякои път не смени го и се оправи дава грешни показатели и ебава ЕКУ но ме самнява нашия проблем да е от него по скоро или помпата се е поизносила или горивния регулатор
или потенциометъра на дросела
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трудно палене на студен двигател - решено
Collapse
X
-
Сигурно в началото чуваш как бензиновата помпа качва гориво, после спира да работи и след това "при стартер" е възможно малка част от подкаченото гориво да се е върнало в резервоара. в тези две секунди "при стартер" помпата качва пак гориво и колата сработва, за момент с по-малко гориво иследтова напълно нормално. Причините може да са сцепена връзка м/у помпата и щуцерите на кошницата или спукан щуцер от вътрешната страна на резервоара (в противен случай щеше да усещаш мирис на бензин).Бил съм свидетел на смяна на три бензинови помпи, докато случайно (като кибик) не видях сцепен мъркуч в зоната на щуцера (до скобата) в кошницата. Колата палеше малко по-трудно от твоята, бяха необходими около 5-6 секунди. На манометър помапта показваше 3,2 бара и колата вървеше нормално на бензин.Датчик КВ е слабо зависим от околната му температура. Понякога се случва по-трудно да сработва под определена температура.При положение, че всичко друго си проверил, си мисля че това са възможните причини за това "замисляне" при палене.emzo написа:@Stefanaki - налягането е 3.5 бара.Датчик КВ или работи или не. Или бъркам ?Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Като, че ли при директно палене на метан, пали по-лесно, но рейката е студена и клати няколко секудни оборотите, не мога да кажа със сигурност.Няма как да снимам, че не остават свободни ръце.Остава варианта да е помпата/регулатора в помпата.Бензинов филтър нямам отделен.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Здравейте!Моята марея пали по същия начин от 6-7 месеца.Има ГИ.Разкачал съм акумулатора за една нощ,след това съм карал седмица на бензин,ефект нямаше.Смених газовата по други причини-пак никаква разлика.Прочетох предположението за слабо спукан маркуч в резервоара и ми се стори логично.Вчера смених маркуча-отново без ефект.Другата седмица ще сваля дюзи и на ултразвук.Ако има промяна ще пиша.еx-fiat bravo 1.6 16V
now-fiat marea 1.8 16V
Коментар
-
Ако искаш да свършиш нещата както трябва, сваляй направо рейката. Много често е пълна с мизерии!klima написа:Здравейте!Моята марея пали по същия начин от 6-7 месеца.Има ГИ.Разкачал съм акумулатора за една нощ,след това съм карал седмица на бензин,ефект нямаше.Смених газовата по други причини-пак никаква разлика.Прочетох предположението за слабо спукан маркуч в резервоара и ми се стори логично.Вчера смених маркуча-отново без ефект.Другата седмица ще сваля дюзи и на ултразвук.Ако има промяна ще пиша.Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
Powered by Total & Fobos LPG

Коментар
-
На метан директно не мога да запаля - за да ми прехвърли гладко иска поне 20гр на антифриза, така че не мога да определя на алтернативното гориво как е.Забелязах нещо съвсем случайно.Ако завъртя на стартер, но не достатъчно и после врътна ключа - пали идеално.Стартер ? Датчик КВ ?F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Я да се включа и аз - можеш ли да сложиш един мултицет на акумулатора като палиш и да видиш какво става с тока ? Предлагам ти го, защото съвсем на скоро с една кола направо ми побеля косата какво се случва с нея - паля и тя гасне веднага или въобще не иска да запали. Почистих дросела и стъпковия мотор - същата работа. След това един колега закачи нещо като контролна лампа на буксата на моторчето и видяхме, че при палене има нещо като 2 бързи сигнала, после няма никой и като развърти мотора пак светва. Смениха ми акумулатора, колкото и чудно да звучи и сега пали без проблем. Оказа се, че нещо се шашка компа и не управлява моторчето като хората. Не твърдя, че твоя проблем е такъв, но ако имаш възможност изпробвай.Още нещо - щом на топло пали по-лесно може би имаш една лепкава черна гадост от вътрешната страна на дросела, която при загрял двигател не прави проблем, но като истине и стане на смола колата се шашка.Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
-
Какво имаш в предвид ? Въртиш ключа на контакт, помпата качва 2-3 сек гориво и след това въртиш на положение стартер, и запалва от раз ?п.п. Петмеза е една сладка, гъста, лепкава консистенцияemzo написа:Ако завъртя на стартер, но не достатъчно и после врътна ключа - пали идеално.Стартер ? Датчик КВ ?
Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар