1.8 131http://youtu.be/1OD4bBhzRKsСвещи - нови NGK bkr6ekc, снощи върнах старите Champion за проба, но не е от тях.Филтър въздушен - новКолата от 2 седмици се кара само на бензин.Хитачито, според ФЕС е на 100% адаптирано, акумулатора е разкачан.п.с. като вдигне оборотите и дам газ, понякога оборотите падат, замисля се и тогава ги вдига.След 20 секунди всичко е перфектно, върви та се къса.Идеи ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трудно палене на студен двигател - решено
Collapse
X
-
Това дето ти е 100 процента означава че не е добре .Ето какво пише в екускан "Дава самостоятелно адаптация на звеното за контрол, изразен като процент от времето на инжектиране." Т.е. това означава че времената ти за впръскване са се увеличили със 100 %. Поне така мисля аз.Също така мисля че този параметър трябва да е 0. Нека колегите с Hitachi да кажат.
-
Re: Трудно палене на студен двигател
Като го измислиш свирни имам същия проблем, като пали и подавам газ и тогава запалва и сменя оборотите. Проверил съм ги същите неща, и няма нищо странно. утре ще се гледа горивния регулатор да не е почнал да се предава и ще гледам в детайли въздуховодите. И другото нещо което ме съмнява е че има проблем с въздуховода при мен защото сутринта като ходих на ГТП мериха газовете и колата работеше малко по богато все едно не и стига въздуха.emzo написа:1.8 131http://youtu.be/1OD4bBhzRKsСвещи - нови NGK bkr6ekc, снощи върнах старите Champion за проба, но не е от тях.Филтър въздушен - новКолата от 2 седмици се кара само на бензин.Хитачито, според ФЕС е на 100% адаптирано, акумулатора е разкачан.п.с. като вдигне оборотите и дам газ, понякога оборотите падат, замисля се и тогава ги вдига.След 20 секунди всичко е перфектно, върви та се къса.Идеи ?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
И аз гледах клипа и си пали нормално, може би дросела да реагира малко по бавно и ли датчика му да е почнал да променя съпротивлението сиnedialko- написа:е няма и 2 секунди въртене и си запали
според мен нормално си пали, само това с оборотите ти е проблемКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Резюме- не е от свещи- не е от бобини- не е от ГИ- не е от инжекторитеТака пали с разкачен стъпков мотор - http://youtu.be/-NWalzZ-tXIТова е най-трудното палене, в повечето случаи пали по-лесно:http://youtu.be/HPGooOARRK4F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Възможни причини:Датчик колянов валГоривоподаване - помпа, щуцери/мъркучета в кошницата, бензинов филтър, регулатор налягане .......emzo написа:Резюме- не е от свещи- не е от бобини- не е от ГИ- не е от инжекторитеТака пали с разкачен стъпков мотор - http://youtu.be/-NWalzZ-tXIТова е най-трудното палене, в повечето случаи пали по-лесно:http://youtu.be/HPGooOARRK4Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
имам същия проблем на фиат браво 115 16 в демек пак 1.8 въздуховодите са ми здрави смених горивен филтър и не се оправи така че и тои отпада както и колегата каза бобини свещи не са филтът не е въздуховоди не са някои като пробва с горивен регулатор да сподели има ли ефект в първите секунди след палене сутрин като и дам рязко газ о трърват оборотите надолу дави се сеедно и после след 20 - 30 секунди се оправя
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар