Здравейте, проблема ми е следния, след прегряване на двигателя се налови смяна на гарнитура на главата. Шлайфахме главата, сменихме гумички на клапаните и сега гори масло. При студен двигател излиза син пушек, а при загрял всичко е нормално. Компресията е замерена и е в нормите, отдушника е почистен, сменен е антифриза. Преди ремонта на главата колата не гореше изобщо масло. Заслужава ли си да правя основен ремонт или направо да търся друг двигател който не гори масло? Дайте идеи от какво друго може да е....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мареа 1.8 16V гори масло
Collapse
X
-
Два варианта. 1-во след прегряване има вероятност да спекат маслените сегменти и от там да гори,а ако е спекъл само масления сегмент компресията ще си е в нормите. 2-ро Може гумичките да не са поставени както трябва и някоя да е тръгнала директно с клапана,също ако има скъсана гумичка пак може да пуши и да гори масло.Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
Проверна на тези неща но в обратен редivailo rachev написа:Два варианта. 1-во след прегряване има вероятност да спекат маслените сегменти и от там да гори,а ако е спекъл само масления сегмент компресията ще си е в нормите. 2-ро Може гумичките да не са поставени както трябва и някоя да е тръгнала директно с клапана,също ако има скъсана гумичка пак може да пуши и да гори масло.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
За 1-вото потвърждавам, на жената голфа имаше компресия да те утрепа както се казва, но харчеше масло като за световно, като се отвори мотора се оказа, че маслените сегменти си бяха потънали в буталото и фактически не изпълняваха никаква функция.За теб специално по добре е ако се е случил първия вариант, защото втория ще ти бръкне по надълбоко в джоба за съжаление.ivailo rachev написа:Два варианта. 1-во след прегряване има вероятност да спекат маслените сегменти и от там да гори,а ако е спекъл само масления сегмент компресията ще си е в нормите. 2-ро Може гумичките да не са поставени както трябва и някоя да е тръгнала директно с клапана,също ако има скъсана гумичка пак може да пуши и да гори масло.punto HGT
Коментар
-
Ако са само гумички си мисля,че може да се сменят без да се сваля главата(не съм сигурен).Я дай повече информация,като я запалиш сутрин изпушва и спира или пуши постоянно.Като загрее мотора в ниските обороти пуши ли или само на високи.Пробвай като е загряла да я изфорсираш до около 3000 оборота ако не пуши върни газта и докато не са се изравнили оборотите и стъпи пак на педала и гледай какво се случва отзад,пък после мога да се пробвам да гадая
Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
Колеги аз имам АБСОЛЮТНО същия проблем .... прегряване ...... шлайф на главата, водна помпа, термостат + прословутите гумички на клапани....... 2 дни след взимането на колата от майстора .... вече не карах Бензин 1.8 аааа ..... 2.4 ТД ...... колата започна да пуши без обяснима причина ..... от там Рекламация, обратно при майстора ..... Диагнозата ... от 16 гумички на клапаните 13 си играят нагоре-надоло с клапана (гумички Кортеко - прехвалени от майстора и от магазинера от който ги купих)..... следват нови 70лв. за смяна + нови гумички (виктор рейнц) и след 1 седмица ..... пак на същото положение .... реших да Сменя майстора .... + нови 50лв. , гумички (куча марка) .... 15 дни .... и пак започна да пуши .... сега си я карам така ... не ми се дават повече пари на вятъра .... засега съм я засякъл на 1000км е изхарчила около 200гр. масло (10W40). Така че ако някой измисли някакво решение на този проблем с шибаните гумички нека да даде съвет !!!!Сутрин като се запали колата пропушва много зверски .... след като настъпиш педала на газта и вдигнеш оборотите ... изчиства и повече не пуши .... до следващото палене !ivailo rachev написа:Ако са само гумички си мисля,че може да се сменят без да се сваля главата(не съм сигурен).Я дай повече информация,като я запалиш сутрин изпушва и спира или пуши постоянно.Като загрее мотора в ниските обороти пуши ли или само на високи.Пробвай като е загряла да я изфорсираш до около 3000 оборота ако не пуши върни газта и докато не са се изравнили оборотите и стъпи пак на педала и гледай какво се случва отзад,пък после мога да се пробвам да гадая
AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
Интересна тема се получи, при мен се случи още по странно нещо - ревизия на цялата глава + нови гумички, колата продължи да си харчи масло, че даже и повече, но итересното е че при мен нямаше никакви пушилки, нито на студено, нито на топло, на място, с яката газ на всяка скорост - нищо, течове по мотора също нямаше, ауспуха не беше омаслен, къде ходи това масло аз немога да си обясня .... сега мотора изтропа и другата седмица ще се отваря, пък ще видим как са сегментите, но си остава загадка за мен как може да харчи по 1л/1000км и грам да не пуши
punto HGT
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар