Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За нулиране на адаптацията при 1,8 Hitachi

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    emzo написа:
    Колега изместваш много темата.Тази е за ресет на адаптация, пусни си друга тема.
    Така е колега, но пак става дума за уникалното ЕКУ наречено Хитачи
    punto HGT

    Коментар


      #17
      emzo написа:
      Toва е след часове разкачен акумулатор и 18км пробег на бензин:
      въпроси:- преди да покараш на бензин, остави ли я да поработи на място?- усети ли разлика в първите км на бензин, сравнено с положението преди да откачиш АБ

      Коментар


        #18
        1. да, 10 мин , даже повече2. - не, на бензин все си върви кочината.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #19
          на твое място - чисто за спорта бих си проверил налягането в бензиновата рейка. става елементарно с манометър.

          Коментар


            #20
            Хммм, има май една тапа откъм 4ти инжектор.Мога да го направя това и сигурно ще го направя, но сега ме гризе защо ? Какво не ти хареса от снимката ?
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #21
              self-adaptive FRA parameter вчера ми варираше от 100% до 102%.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #22
                При мен адаптацията със сигурност се ресетва с махане на клемите. Имах доста време проблем от такова естество и се налагаше често процедурата...след каране на газ
                Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
                Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
                FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
                Powered by Total & Fobos LPG

                Коментар


                  #23
                  MadHead написа:
                  При мен адаптацията със сигурност се ресетва с махане на клемите......
                  А един мармот завива шоколад в опаковка на ЕКУ Хитачи.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #24
                    Мармоти или не, аз до момента не съм видял на моето хитачи сбозена адаптация.self-adaptive fra parameter при стойност 100% според мен означава, че е наред всичко.Колегата с -16% да разкачи акумулатора и да види стойността, след като го закачи и запали.---------До момента съм намерил 3 сервизни мануала на коли с Хитачи. И в 3те пише следното:
                    Self-adjustmentThe control unit is equipped with a self-adjustment function which has the task of memorizing any differencesbetween the basic map and the corrections set by the Lambda sensor which may occur duringoperation. These differences (due to the ageing of the system and engine components) are memorizedpermanently, allowing the adaption of the operation of the system to gradual alterations of the engineand the components in relation to the characteristics when new.The strategy is disabled when the charcoal filter solenoid valve is open.If the control unit is replaced it is necessary to carry out a road test which allows the engine to reach operatingtemperature and the control unit (above all during idling stops) to operate in the self-adjustmentmode
                    Eдинствено е ELEARN за Стило има писано за адаптация с тестер, но Стилото е Евро3, с електронна газ !!!
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #25
                      u_bo написа:
                      на твое място - чисто за спорта бих си проверил налягането в бензиновата рейка. става елементарно с манометър.
                      3.6Mpa ако може да се вярва на манометъра.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #26
                        а колко трябва да е? за моята версия на тоз ДВГ е 3 бара
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                          #27
                          Pressione carburante al regime del minimo - Налягане на горивото на празен ход 3.3-3.7 bar-a
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #28
                            u_bo написа:
                            а колко трябва да е? за моята версия на тоз ДВГ е 3 бара
                            Защото твоята е преди 99г
                            ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                            ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                            Коментар


                              #29
                              Разкачих датчика на КВ.Завъртях ключа и веднага наби грешка и светна CHECK ENGINE.Закачих датчика и запалих - CHECK ENGINE не изгасна, грешката в ЕКУ-то стоеше.Разкачих акумулатора и след 20 мин. го закачих, грешката я нямаше.Саааааааамо споделям.
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                #30
                                Тези дни ми се случи нещо, което за мен решава въпроса в темата. Имах малък проблем с газовата уредба, и бензиновият компютър си беше омазал самонастройката. Карах само на бензин, и два дни празния ход беше между 1300 и 1800 оборота, и смрад на преобогатена смес от ауспуха. Откачих акумулатора за малко, след което колата "заспа". Тоест, това ECU си нулира адаптация, самонастройка, или както искате го наричайте, с откачване на акумулатора. Мисля, че съм приложил достатъчно аргументи, така че, ако на някого му се спори още, моля, да бъде поне толкова аргументирано.

                                Коментар

                                Working...
                                X