Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За нулиране на адаптацията при 1,8 Hitachi

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    За нулиране на адаптацията при 1,8 Hitachi

    На няколко места във форума напоследък чета, че адаптацията на това ECU не се нулира с откачане на клемата на акумулатора. Долните две картинки не показват ли точно обратното? Първата е направена, след това откачих акумулатора, и направих втората. Не съм палил между двете.
    Прикачени файлове

    #2
    При мен като е бил откачен акумулатора и след палене на колата след форсиране оборотите падат и гасне и така докато не я покарам 10-15 минути докато пообучи, след това няма проблем, но преди това почти на всеки светофрар трябва да и подавам леко газта за да не загасне.Според мен при откачане на акумулатора ЕКУ-то се нулира
    punto HGT

    Коментар


      #3
      За адаптация или за ресет говорим?Това ЕКУ работи по малко по различен начин от другите, то не помни дадени грешки в режим на работа, просто преди да запалиш проверява коректността на всички датчици, и ако някой е дал фира, взема данни за работата му от предварително зададена таблица. А иначе се адаптира постоянно, но не става да се ресетне с изключване на АБ ако ще и цяла година да няма захранване. Другите марки ЕКУ при проблем с някой датчик записват грешка и докато не се отстрани и изтрие нещата не стават.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        За адаптация говорим. От горните картинки става ясно, че се ресетва, нулира, или както искаш го наричай, именно с откачване на клемата на акумулатора. Не е вярно, че не помни грешки. Пробвай да откачиш дебитомера, да речем, за малко по време на работа. Ще запише грешка, и ще я помни, докато не я изтриеш с някакъв софтуер.

        Коментар


          #5
          Адаптация е да си коригира стойностите в таблиците съгласно начина ти на шофиране. Ресет е да изтриеш таблиците и да загуби стойностите, и в последствие при палене да ги напълни с данни. а всъщност какво показва тоя параметър дето си го показал и какво значи - 11%
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            Колега, говориш смешни неща. Как ще изтриеш таблиците?!? -11% означава 11% по-къси инжекторни времена от тези, заложени в таблицата.

            Коментар


              #7
              кола

              Адаптацията се променя всеки път тя не е постоянна като се кара бързо е едно като се кара в градски условия бавно е друго така че мисля какво и да се прави е временно до първите 40 км.
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Toва е след часове разкачен акумулатор и 18км пробег на бензин:
                Прикачени файлове
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  Знам, че се отклонявам от темата, но да питам някой чувал ли е вече това хитачи да са почнали да го чипосват, че освен четене явно други намеси не позволява.Имам и едно друго питане към по запознатите - защо точно хитачи, неможаха ли да сложат ЕКУ като на другите модели или точно тоя 1,8 мотор е нещо по специфичко, че трябва точно хитачи да е ЕКУ-то ?
                  punto HGT

                  Коментар


                    #10
                    didich написа:
                    Знам, че се отклонявам от темата, но да питам някой чувал ли е вече това хитачи да са почнали да го чипосват, че освен четене явно други намеси не позволява.Имам и едно друго питане към по запознатите - защо точно хитачи, неможаха ли да сложат ЕКУ като на другите модели или точно тоя 1,8 мотор е нещо по специфичко, че трябва точно хитачи да е ЕКУ-то ?
                    Чипосват го, или по точно точат стария сотф и наливат нов. ОБАЧЕ няма кабел за него. За ЕКУто на Хитачи има две букси едната е диагностична а другата е тази дето се пипа по софта. Обикновенно стоят една до друга на десния ботуш. Радвай се че ЕКУ то ти е дуракоустойчиво и не е податливо на експерименти на някой самозван мапер, теглещ карти от нета и правещ опит за колко време ще счупи мотора.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      S_BANKOV написа:
                      За ЕКУто на Хитачи има две букси едната е диагностична а другата е тази дето се пипа по софта. Обикновенно стоят една до друга на десния ботуш.
                      Това ако е така е само за Браво/а/Мареа :D
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        очаквам МОМО да се включи, за коментар.При Либрата май е ОБД, не знам как е направено но при 131 кона на Купе и Пунто мисля че са две.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          Незнам какво е, но знам че вътре е "залято" и нищо не може да се сменя, смисъл механично да се махне нещо и да се сложи друго /чип/.Май и през ОБД не става, общо взето ако решиш да засилваш мотора, след това електронно нищо не можеш да пипаш, освен ако не махнеш хитачито и не сложиш друго ЕКУ, и тука пак идва горния въпрос - защо точно хитачи са боднали на тоя мотор, а не друга марка ЕКУ
                          punto HGT

                          Коментар


                            #14
                            Колега изместваш много темата.Тази е за ресет на адаптация, пусни си друга тема.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #15
                              didich написа:
                              Незнам какво е, но знам че вътре е "залято" и нищо не може да се сменя, смисъл механично да се махне нещо и да се сложи друго /чип/.Май и през ОБД не става, общо взето ако решиш да засилваш мотора, след това електронно нищо не можеш да пипаш, освен ако не махнеш хитачито и не сложиш друго ЕКУ, и тука пак идва горния въпрос - защо точно хитачи са боднали на тоя мотор, а не друга марка ЕКУ
                              Да изкубваш цялата инсталация и забождаш МЕГА и си ти , потърси инфо в нета за Беркета, има доста информация по въпроса. А за ресет категорично с откачане на АБ не става.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар

                              Working...
                              X