Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стило 1.6 16 V - компресия 14 на цилиндър а гори масло??

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Стило 1.6 16 V - компресия 14 на цилиндър а гори масло??

    Компресия 14 на цилиндър, и пак си гори по 1л. 5W40 на 10 000 км, и по 250-300 гр. охлаждаща течност на 1000 км? Това стандартно ли е за този мотор??

    #2
    За маслото е нормално, а за антифриза - търси пропуск.
    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

    Коментар


      #3
      Това 14 ми се струва множко,по принцип трябва да е 10.5,това може да се получи когато има маслена възглавница между сегмента и цилиндъра,но тогава губи доста повече масло.
      Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

      Коментар


        #4
        А за антифриза, карам с доста вода, понеже си го гори, възможно ли е да се изпарява понеже карам с множко вода? Ако приемем, че не може да се изпари толкова много и че компресията наистина е 14, то означава, че губи вода извън обсега на двигателя? Т.е. някой маркуч покрай казанчето и радиатора?

        Коментар


          #5
          joro87 написа:
          А за антифриза, карам с доста вода, понеже си го гори, възможно ли е да се изпарява понеже карам с множко вода? Ако приемем, че не може да се изпари толкова много и че компресията наистина е 14, то означава, че губи вода извън обсега на двигателя? Т.е. някой маркуч покрай казанчето и радиатора?
          Дали караш с вода или антифриз все тая в конкретния случай системата работи под налягане и всеки пробив в нея води до изхвърляне на течност.Почвай да търсиш теч, наблегни на радиатора на парното, водните съединения и скобите им, колектора който вкарва охладителната течност в блока и гарнитурата му, уплатнението на капачката на разширителния съд, водната помпа обикновенно следите се виждат като петна от котлен камък. Има и друг вариант но за сега ще ти го спестя. А за компресията наистина е много, или не сте я сметнали като хората или манометъра някой го е въртял като ласо преди това. Я разкажи за как я измерихте.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            Не съм гледал как я мерят, отидох в най-надеждният и скъп сервиз във Враца и я оставих, понеже оборотите играят с 1-2 мм. Правили са диагностика на запалването и нз си какво, и казаха че всичко е перфектно компресията е по 14 на цилиндър. Чул съм, че дори да излиза от завода 10.5 след време като се разработи ставала 12-13 даже 14. Пак повтарям сервизът е най-надеждния във Враца. Не им бях споменал, че гори масло и антифриз, по принцип отидох за оборотите, които преди няколко дни играеха доста повече, но след като смених температурен датчик на охлаждащата течност мърдат само 1-2 мм едвам долувимо.

            Коментар


              #7
              Преди години, когато имах Делта 1.6 16V, бях сипал Castrol 10W40 и 5л. туба едва ми стигна за пробег от 10хил.при положение, че мотора събира 3.8л.От както минах на Selenia Gold 10W40, нямах никакви проблеми.Така, че за маслото нямай грижи, може просто следващия път да пробваш с друго масло.А за компресията, наистина е множко......
              LANCIA DELTA '98 1.6i, 16V LANCIA Y '97 1.2 Mono
              LANCIA KAPPA SW Pinifarina 2.4 TDS '98г.
              LANCIA LYBRA 1.9 JTD 2000г.
              FIAT BRAVA 1.6 16V 2000г.
              FIAT STILO 1.6 16V 2002г.

              Коментар


                #8
                Утре ще отида в друг сервиз да я премерят пак.

                Коментар


                  #9
                  абе човек 10.5 е степен на сгъстяване, а не компресия, двигателя ти е като нов щом е 14 атмосфери на всички цилиндри, а горенето на масло не се дължи само на сегментите, които ти си набедил, а и на гумичките на клапаните, но няма какво да се притесняваш, за теча мога да те посъветвам да си сложиш на валволин стоп лййк и ще си решиш проблема, разбира се ако е от радиатор, а не от някоя връзка някъде да е хлабава и да пропуска също и проблемите с горене на масло мога да ти реша, ако искаш пиши ми на лично

                  Коментар


                    #10
                    14 атмосфери си е съвсем нормална компресия. 10.5 е степента на сгъстяване, както е казал по-горе недялко. За маслото виж гумички на клапани, и ако компресията се покава до 14 постепенно (започва от 8-9, 10, 12, 12... 14), значи са сегментите (може би). Иначе найв-ероятно гумичките са виновник. Или картерна вентилация. За антифриза... банков е казал достатъчно, аз само ще добавя (което той спести), че може да ти е издухала и гарнитурата на главата. Няма друг вариант да "гори" антифриз двигателя и въпреки това да работи (поне според мен).
                    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                    Коментар


                      #11
                      стига сте вкаравали човека във филми, нищо му няма на колата.

                      Коментар


                        #12
                        lyubokg написа:
                        А за компресията, наистина е множко......
                        Ta kakво викаш за високата компресия, да пробие дупки на буталата, за да я намали? Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 За течовете - огледай всички съединения за накип. Като се изпарява антифриза, остава едно характерно оцветяване.
                        Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                        Коментар


                          #13
                          Ами, като знаем че обикновено караме каляски на по няколко стотон хиляди, колегата трябва да е голям късметлия(искрено му го желая).Или я е купил с бастуна и моряшка тениска в багажника. Yellow_Flash_Colorz_PDT_17 Ебати още някоя атмосферка и ще почне и нафта да гори.Майтапя се.
                          LANCIA DELTA '98 1.6i, 16V LANCIA Y '97 1.2 Mono
                          LANCIA KAPPA SW Pinifarina 2.4 TDS '98г.
                          LANCIA LYBRA 1.9 JTD 2000г.
                          FIAT BRAVA 1.6 16V 2000г.
                          FIAT STILO 1.6 16V 2002г.

                          Коментар


                            #14
                            Ами колеги, одеве бях при колата и огледах, то вали де та не можах да оглеждам много, но забелязах нещо интересно. Моля вижте снимката, оградено е в червено(колата се кара на метан и газаджията е прокарал кръга на охл. течност през изпарителя)
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                              #15
                              Там, където минава охл. течност през изпарителя, има странен цвят? Това ли е цветът за който говорите при теч??

                              Коментар

                              Working...
                              X