Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Браво 1.4 12v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с Браво 1.4 12v

    Здравейте, имам един въпрос който ме тормози от няколко дни. Искам да попитам какъв може да е проблема - бровото не пали. отворих карбуратура и пробвах да запала и става следното - припуква леко и изкарва огън от карбуратора и не иска да запали. има гориво, сичко така на външем вид изглежда добре не не иска да запали

    #2
    Карбуратор нямаш с моноинжекция си.Сега ще започнат въпросите от всички които искат да помогната ,но аз ще те посъветвам да потърсиш някой който разбира повече от теб и да провери какво става дума.Аз първо ще проверя как е ангренажния ремък после идва ли гориво до моното ,има ли искра на свещите и тогава вече ще търся други причини.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Kолега наистина обърни се към някой по компетентен, защото браво с карбуратор е доста комично :D

      Коментар


        #4
        Tornado прав си че не е карбуратор а е моно инжекция. Гориво стига до моноти свещите са с ред. И според мен е ангренажния ремък но исках и друго мнение освен моето преди да разглабям колата. Благодаря ти за бързия отговор.

        Коментар


          #5
          Ангренажа може да се познае на пръв поглед според това как върти стартера

          Коментар


            #6
            Martous написа:
            Ангренажа може да се познае на пръв поглед според това как върти стартера
            Това някак си не го разбрах.Как върти стартера когато ремъка не е зацепен правилно.Защо моя стартер си върти нормално при положение,че разпределителните валове са ми зацепени с два зъба назад.Както каза колегата карбуратор нямаш,това е моноинжекцион.Провери си ремъка(да не цитирам колегата).Щом ти идва гориво значи не е помпата,щом има искра на свещите значи не е датчик на коляновия вал(при работещ датчик при пълен оборот на коляновия вал датчика подава сигнал да се пусне искра към свещите).
            Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

            Коментар


              #7
              ivailo rachev написа:
              Martous написа:
              Ангренажа може да се познае на пръв поглед според това как върти стартера
              Това някак си не го разбрах.Как върти стартера когато ремъка не е зацепен правилно.Защо моя стартер си върти нормално при положение,че разпределителните валове са ми зацепени с два зъба назад.Както каза колегата карбуратор нямаш,това е моноинжекцион.Провери си ремъка(да не цитирам колегата).Щом ти идва гориво значи не е помпата,щом има искра на свещите значи не е датчик на коляновия вал(при работещ датчик при пълен оборот на коляновия вал датчика подава сигнал да се пусне искра към свещите).
              Ами когат си карах ланчата едно време, в движение скъсах ангреажа и следователно колата не можеше да запали, стартера въртеше супер странно, а колата на 1-та скорост спокойно си я бутах на ръка без съпротивление... оказа се скъсан ремък, а колата имаше така наречената ’’защита’’ учудващо.. само смених ремъка без последтевия... та за това и го написах това за стартера понеже върти много по лесно и се осеща, че не завърта двигателя.. Това по моя логика след огорчителния опит да я запаля... :D При неправилно зацепен незнам .. може и глупости да говоря..

              Коментар

              Working...
              X