Здравейте, имам един въпрос който ме тормози от няколко дни. Искам да попитам какъв може да е проблема - бровото не пали. отворих карбуратура и пробвах да запала и става следното - припуква леко и изкарва огън от карбуратора и не иска да запали. има гориво, сичко така на външем вид изглежда добре не не иска да запали
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с Браво 1.4 12v
Collapse
X
-
Карбуратор нямаш с моноинжекция си.Сега ще започнат въпросите от всички които искат да помогната ,но аз ще те посъветвам да потърсиш някой който разбира повече от теб и да провери какво става дума.Аз първо ще проверя как е ангренажния ремък после идва ли гориво до моното ,има ли искра на свещите и тогава вече ще търся други причини.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
Това някак си не го разбрах.Как върти стартера когато ремъка не е зацепен правилно.Защо моя стартер си върти нормално при положение,че разпределителните валове са ми зацепени с два зъба назад.Както каза колегата карбуратор нямаш,това е моноинжекцион.Провери си ремъка(да не цитирам колегата).Щом ти идва гориво значи не е помпата,щом има искра на свещите значи не е датчик на коляновия вал(при работещ датчик при пълен оборот на коляновия вал датчика подава сигнал да се пусне искра към свещите).Martous написа:Ангренажа може да се познае на пръв поглед според това как върти стартера
Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
Ами когат си карах ланчата едно време, в движение скъсах ангреажа и следователно колата не можеше да запали, стартера въртеше супер странно, а колата на 1-та скорост спокойно си я бутах на ръка без съпротивление... оказа се скъсан ремък, а колата имаше така наречената ’’защита’’ учудващо.. само смених ремъка без последтевия... та за това и го написах това за стартера понеже върти много по лесно и се осеща, че не завърта двигателя.. Това по моя логика след огорчителния опит да я запаля... :D При неправилно зацепен незнам .. може и глупости да говоря..ivailo rachev написа:Това някак си не го разбрах.Как върти стартера когато ремъка не е зацепен правилно.Защо моя стартер си върти нормално при положение,че разпределителните валове са ми зацепени с два зъба назад.Както каза колегата карбуратор нямаш,това е моноинжекцион.Провери си ремъка(да не цитирам колегата).Щом ти идва гориво значи не е помпата,щом има искра на свещите значи не е датчик на коляновия вал(при работещ датчик при пълен оборот на коляновия вал датчика подава сигнал да се пусне искра към свещите).Martous написа:Ангренажа може да се познае на пръв поглед според това как върти стартера
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар