Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Грешки: P0420, P0105 и P1135 ... ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Грешки: P0420, P0105 и P1135 ... ?

    READING ERROR CODES:1: P0420 - Catalyser 1Anomaly of the catalyzer functioning being detected in the signal emitted by the two lambda probes that are installed upstream and downstream of the catalyzer itself (with some equipments only);check with exhaust gas analyzer and oscilloscope gases and signals of both probes before carrying out any replacements.Грешката е регистрирана поради високо ниво на сигнала от датчика. Грешката е налична в момента. Трябва да се ремонтира за да е възстанови нормалната работа. Тази грешка е активирала индикаторът на таблото. 2: P0105 - Pressure sensorNo help availableГрешката е регистрирана поради невалиден сигнал от датчика. Грешката не се регистрира в момента, но е записана в паметта. Изчистете грешките и наблюдавайте за повторно регистриране на същата грешка. Тази грешка е активирала индикаторът на таблото. 3: P1135 - Preheating resistance 1 above catal.The O2 Sensor Heater circuit is faulty; possibly an open or a short to ground.Since the sensor is heated by the exhaust gases only, the sensor reaches the operating temperature slightly slower than normal, and may cool down too much during cold idle conditions to provide a valid signal for the fuel system closed loop operation.Check the O2 sensor heater circuit and relay, resistance and driver circuit for opens, shorts and weak connections, and ensure the proper voltage supply (usually the white wires).Грешката е регистрирана поради невалиден сигнал от датчика. Грешката не се регистрира в момента, но е записана в паметта. Изчистете грешките и наблюдавайте за повторно регистриране на същата грешка. Тази грешка е активирала индикаторът на таблото.
    В резултат на това ,колата неще да пали и от безумните опити успя да свърши един нов акумулатор!!! Акумулатора се зарежда в момента, но проблема е с регистрираните грешки, някой знае ли какви са възможностите от тук нататък? Какво трябва да се провери?Става въпрос за автомобил: LANCIA Y 1.2 16V CF3; Bosch Motronic ME7.3H4 EOBD Injection!п.п. предварително благодаря на отзовалите се!!!
    Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
    Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
    http://www.keepfighting.ms

    #2
    P1135 - показва, че не ти работи подгряваща верига на горната ламбда сонда (преди катализтора). Можеш да провериш връзките как са, но при мене това не помогна, просто ламбдата си беше заминала и се оправи след смяната с нова.P0105 - показва проблем с MAP сензора. Намира се горе при смукателния колектор. И там процедурата е подобна. Чистиш връзките, пръскаш с контактен спрей. Сваляш сензора и чистиш със спрей за почистване на спирачки или карбуратори. Ако не се оправи лошо. Най-вероятно е заминал сензорът.P0420 - този код хич не е приятен. Показва, че каталзиаторът ти не си върши работата коректно. Ако се наложи смяна, не се намират толкова лесно втора ръка, а новите са си скъпички. Принципно има вариант да се пробва да се почисти, понякога се решава проблемът.Моят съвет е първо да отсраниш проблемите с ламбдата и сензора. Възможно е поради грешна информация от тях да се обърква компа и да записва и проблем с катализатора.P1135 и P0420 не би трябвало да влияят на запалването. С тях колата може да се кара.
    Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
    Punto GT 1.4 Turbo '99
    Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex

    Коментар


      #3
      кола

      Маи била замръзнала изпускателната система Тези грешки не пречат на паленето друго е .
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Днес изтрих грешките ... "двигателчето" продължава да свети постоянно при контакт!С контактен спрей напръсках, почистих клемите на ламбдите и МАП сензора ... "двигателчето" продължава да свети постоянно при контакт!Почистих и самият сензор на МАП-а с тоя контактен спрей! Сензора беше омазан с някаква гадост?!Включих на първа скорост, врътнах контакта ... е стартера си работи, т.е. върти двигателя, защото колата подскочи моментално и аз изключих от контакт. Обаче не иска да запали, това е?!
        READ PARAMETERS:Engine Speed: 0 об.Air Temperature: 1,2 °CAfter-Cat  sensor signal: 0,659 VLambda sensor 1 integrator: 0,59616 Battery Voltage: 12,62 VIntake pressure: 0,00 mBarLambda sensors above catal.: 2 Lambda sensor status: Open loop Lambda 1 Heater Pre-Cat.: Not active Lambda 1 Heater Post-Cat.: Not active Lambda Sensor 1 Status (Pre-Cat.): Closed loop Lambda Sensor 1 Status (Post-Cat.): Open loop
        п.п. тези параметри включих за проверка, дано да са от полза; в ланча форума предполагат, че единствено от повреда на МАП-а не може да запали ... ?! някой има ли "излишен" за проба? бутончето на педала, на съединителя е дало фира, т.е. "ФЕС" показа,че педала е постоянно натиснат ... при JTD-то няма никакво отношение за запалването, но тук не знам?!
        Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
        Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
        http://www.keepfighting.ms

        Коментар


          #5
          Колкото съм чел за проблеми с МАП-а, има редки случаи, в които колата не може да запали когато е повреден. Пробвай да я запалиш като изключиш сензора, компа би трябвало да мине в авариен режим и да запали.Нормално е да бъде омазан с гадост, това става от картерната вентилация, моят беше същата работа. Аз карам пунто със същия двигател и ECU, и както написах в горния пост, от тези два кода P1135 и P0420 няма как да не пали.Относто съединителя се съмнявам това да е проблем, все пак си палим колите с натиснат съединител
          Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
          Punto GT 1.4 Turbo '99
          Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex

          Коментар


            #6
            Да не си на газ?

            Коментар


              #7
              Не е на газ.Бутончето за педала на съединителя няма отношение към паленето.

              Коментар


                #8
                кола

                Колега сега прочетох Как палиш на скорост поне държиш ли съединитела .Виж има ли изкра на свещите работи ли бензиновата помпа гасне ли CODE .С тая диагностика нещо не става а и не и вярвай на 100 процента.
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Опитах с разкачена букса на МАП-а, но без успех?! След опита ми, сканирах за грешки и единственото което изписа бе:
                  1: P0110 - Air temperature sensorThe Air Temperature signal is missing or out of the range. This may be caused by a signal circuit or sensor fault.Check the sensor resistance and the wiring to the ECU for opens, shorts and weak connections, before replacing parts.Грешката е регистрирана поради ниско ниво на сигнала от датчика. Грешката не се регистрира в момента, но е записана в паметта. Изчистете грешките и наблюдавайте за повторно регистриране на същата грешка. Тази грешка е активирала индикаторът на таблото.
                  Най-странното е, че баща ми се сети, че е шофирал известно време със светещо моторче! При първият сняг бил затънал и както маневрирал в "паркинга" колата му изгаснала на два пъти!!! Тогава светнало и моторчето, но след това се измъкнал и продължил без проблем ... освен светещата лампа на таблото, т.е. двигателчето?!п.п. възможно ли е нещо да се е откачило и да не може да запали? гориво има, защото аз лично налях 4л. бензин! с ФЕС тествах помпата в резервоара: бръмчи! не съм мерил налягане обаче!edit: проверих дали стартера зацепва в маховика, като врътнах контакта и опитах да запаля на скорост! CODE гасне две-три секунди след включване на контакт
                  Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                  Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                  http://www.keepfighting.ms

                  Коментар


                    #10
                    Нормално е да запише тази грешка, при тези мотори мап сензорът е и температурен датчик.
                    Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
                    Punto GT 1.4 Turbo '99
                    Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex

                    Коментар


                      #11
                      mr_none написа:
                      Нормално е да запише тази грешка, при тези мотори мап сензорът е и температурен датчик.
                      Ъъ, имаш пред вид, че двата сензора са в един корпус, нали? Защото няма как МАП-ът да е температурен датчик или обратното.
                      Stop giving directions, just say "Follow me."
                      Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                      Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                      Коментар


                        #12
                        Точно така е, двата сензора са в едно, но точно това ме учуди?! Защо регистрира липсата на температурния датчик, а този на МАП-а - не?
                        Marto983 написа:
                        Провери датчика на коляновия или разпределителния вал.
                        Дали биха имали отношение и евентуално, къде да ги търся?
                        Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                        Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                        http://www.keepfighting.ms

                        Коментар


                          #13
                          Имат отношение да, но ако има проблеми с тях ще се запише грешка. Ето ти снимка да се ориентираш кое къде е, снимката е от Пунто, но двигателя е същият.Датчикът на разпределителния вал може и да не е същият като от снимката, монтират се два варианта.
                          Прикачени файлове
                          Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
                          Punto GT 1.4 Turbo '99
                          Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex

                          Коментар


                            #14
                            Колега mr_none, много благодаря!Утре ще ги огледам и ще пиша при положителна развръзка. Грешка, обаче нямаше за тези датчици?!
                            Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                            Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                            http://www.keepfighting.ms

                            Коментар


                              #15
                              Като пробваш да палиш, накарай някой да сложи ръка на ауспуха отзад да усети дали излизат газове.

                              Коментар

                              Working...
                              X