Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странен проблем с палене сутрин - помагайте

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    nedialk00 написа:
    колега, какво ще му разреждаш, източваш го, нов маслен филтър и 10в/40 или 5в/40 по твое усмотрение
    Лоша работа , сега гори 1л/1000 км. горе доло и с това евтиното М10Д се ядваше, но ако почна да и сипвам от това по 10-12 лв/литър ще ми излезе доста скъпичко.Също така се опасявам че с 5W40 разхода на маслото ще скочи доста повече
    ----------------------------------------------------------------------------
    Fiat Bravo 1.6 97г.(90к.с.), LPG Lovato
    ex.Fiat Punto 1.1 96г.(55к.с.),LPG Lovato
    ex. Fiat Tipo ATG 91г. 1.6(83 к.с.) бензин + газ

    Коментар


      #17
      кола

      От къде тече Семеринги или другаде 2 има два и долу 2Горните се сменят лесно Трудно е ако е от към скоростите долу на коляновия вал
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #18
        IvanIanushev написа:
        nedialk00 написа:
        колега, какво ще му разреждаш, източваш го, нов маслен филтър и 10в/40 или 5в/40 по твое усмотрение
        Лоша работа , сега гори 1л/1000 км. горе доло и с това евтиното М10Д се ядваше, но ако почна да и сипвам от това по 10-12 лв/литър ще ми излезе доста скъпичко.Също така се опасявам че с 5W40 разхода на маслото ще скочи доста повече
        5W40 което и да е има по-добър работен вискозитет от М10Д. М10Д има течливост до -17гр. На практика приключва по-рано. За мен този мотор няма спасение. Със сигурност има износване и не си заслужава инвестирането на каквито и да е скъпи масла. Ако след това масло налееш някое хубаво 5/40 или 10/40 ще трябва да го смениш на първите 2000км, защото иначе рискуваш запушване на маслените магистрали и филтъра. И ако например филтъра, няма байпасен клапан, оставаш без мазане.Погледни това масло - Инса Прима Лукс 10W40 СПЕЦИФИКАЦИИ: API SL/CF, ACEA A3-02/B3-02,B4-02, W 500/501/505, MB 229.1 10W40 Цената не му е висока, маслото не е за изхвърляне. В пъти по-добра защита от М10Д, и от някои други велики чуждоземни марки. Това разбира се е само съвет, ти си решаваш.
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #19
          Re: кола

          kluchar написа:
          От къде тече Семеринги или другаде 2 има два и долу 2Горните се сменят лесно Трудно е ако е от към скоростите долу на коляновия вал
          Олива от гарнитурата на главата но също така и си го гори повечето, най-вероятно от гумички.
          ----------------------------------------------------------------------------
          Fiat Bravo 1.6 97г.(90к.с.), LPG Lovato
          ex.Fiat Punto 1.1 96г.(55к.с.),LPG Lovato
          ex. Fiat Tipo ATG 91г. 1.6(83 к.с.) бензин + газ

          Коментар


            #20
            Изчакай месец и времето ще се стопли и няма да имаш ядове
            И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

            Коментар


              #21
              Колега защо не си оправиш колата.
              Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

              Коментар


                #22
                Колега следващия път като наливаш масло вземи сложи ДИОНА СУПЕР вместо М10Д, може да се оправи.А и е евтино. Вярно вече трудно се намира ама щом си намерил М10Д и с това ще се справиш.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #23
                  FGRC написа:
                  Колега защо не си оправиш колата.
                  Защото в момента не мога да отделя парите за отваряне и ремонт на двигателя, вярно е че гумичките ще се сменят но и трябва и нови гарнитури, може и шлайфане на главата да се наложи и цена за труд и се събира доста.Утре ще източа старото масло и ще сипя 15в40 и да се надявам че времето ще се позатопли също .
                  ----------------------------------------------------------------------------
                  Fiat Bravo 1.6 97г.(90к.с.), LPG Lovato
                  ex.Fiat Punto 1.1 96г.(55к.с.),LPG Lovato
                  ex. Fiat Tipo ATG 91г. 1.6(83 к.с.) бензин + газ

                  Коментар


                    #24
                    5W40 сипи.С 15W40 нищо няма да направиш
                    И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

                    Коментар


                      #25
                      MartoModev написа:
                      5W40 сипи.С 15W40 нищо няма да направиш
                      е тя сега гори 1лт/1000 км , а с 5в40 няма ли да стане двоен разхода?
                      ----------------------------------------------------------------------------
                      Fiat Bravo 1.6 97г.(90к.с.), LPG Lovato
                      ex.Fiat Punto 1.1 96г.(55к.с.),LPG Lovato
                      ex. Fiat Tipo ATG 91г. 1.6(83 к.с.) бензин + газ

                      Коментар


                        #26
                        Е не е сигурно колко гори.Нали казваш,че капе от главата?Затова ти казвам да намериш някое евтино наливно.
                        И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

                        Коментар


                          #27
                          На лукойл маслата са доста евтини. Сипи някакво от там, 5В-40. И ако те притеснява разхода на масло - просто не карай колата. Сега проблема ти, доколкото разбрах, е паленето. Сипи 5в-40 и го оправяш. Разхода на масло е съвсем друг проблем, който има съвсем друго решение. Първо я направи да пали и работи както трябва, после оправяй течовете (в твоят случай това е правилната последователност според мен).
                          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                          Коментар


                            #28
                            Danchojn написа:
                            Погледни това масло - Инса Прима Лукс 10W40 СПЕЦИФИКАЦИИ: API SL/CF, ACEA A3-02/B3-02,B4-02, W 500/501/505, MB 229.1 10W40 Цената не му е висока, маслото не е за изхвърляне. В пъти по-добра защита от М10Д, и от някои други велики чуждоземни марки.
                            Ползвах веднъж Инса Ултра Супер 10W-40 полусинтетика на 6лв./л с вкючена смяна. Никога не ми се е налагало да доливам между смените, но с това конкретно след 3-4 хиляди почна да го хапва леко и до 8 хиляди(на колкото го смених) съм долял около половин литър. Спокойно може да се ползва като евтино масло покриващо изискванията, за разлика от M10D.
                            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                            Коментар

                            Working...
                            X