nedialk00 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странен проблем с палене сутрин - помагайте
Collapse
X
-
Лоша работа , сега гори 1л/1000 км. горе доло и с това евтиното М10Д се ядваше, но ако почна да и сипвам от това по 10-12 лв/литър ще ми излезе доста скъпичко.Също така се опасявам че с 5W40 разхода на маслото ще скочи доста повече
----------------------------------------------------------------------------
Fiat Bravo 1.6 97г.(90к.с.), LPG Lovato
ex.Fiat Punto 1.1 96г.(55к.с.),LPG Lovato
ex. Fiat Tipo ATG 91г. 1.6(83 к.с.) бензин + газ
-
5W40 което и да е има по-добър работен вискозитет от М10Д. М10Д има течливост до -17гр. На практика приключва по-рано. За мен този мотор няма спасение. Със сигурност има износване и не си заслужава инвестирането на каквито и да е скъпи масла. Ако след това масло налееш някое хубаво 5/40 или 10/40 ще трябва да го смениш на първите 2000км, защото иначе рискуваш запушване на маслените магистрали и филтъра. И ако например филтъра, няма байпасен клапан, оставаш без мазане.Погледни това масло - Инса Прима Лукс 10W40 СПЕЦИФИКАЦИИ: API SL/CF, ACEA A3-02/B3-02,B4-02, W 500/501/505, MB 229.1 10W40 Цената не му е висока, маслото не е за изхвърляне. В пъти по-добра защита от М10Д, и от някои други велики чуждоземни марки. Това разбира се е само съвет, ти си решаваш.IvanIanushev написа:Лоша работа , сега гори 1л/1000 км. горе доло и с това евтиното М10Д се ядваше, но ако почна да и сипвам от това по 10-12 лв/литър ще ми излезе доста скъпичко.Също така се опасявам че с 5W40 разхода на маслото ще скочи доста повечеnedialk00 написа:колега, какво ще му разреждаш, източваш го, нов маслен филтър и 10в/40 или 5в/40 по твое усмотрение
Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Re: кола
Олива от гарнитурата на главата но също така и си го гори повечето, най-вероятно от гумички.kluchar написа:От къде тече Семеринги или другаде 2 има два и долу 2Горните се сменят лесно Трудно е ако е от към скоростите долу на коляновия вал----------------------------------------------------------------------------
Fiat Bravo 1.6 97г.(90к.с.), LPG Lovato
ex.Fiat Punto 1.1 96г.(55к.с.),LPG Lovato
ex. Fiat Tipo ATG 91г. 1.6(83 к.с.) бензин + газ
Коментар
-
Колега следващия път като наливаш масло вземи сложи ДИОНА СУПЕР вместо М10Д, може да се оправи.А и е евтино. Вярно вече трудно се намира ама щом си намерил М10Д и с това ще се справиш.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Защото в момента не мога да отделя парите за отваряне и ремонт на двигателя, вярно е че гумичките ще се сменят но и трябва и нови гарнитури, може и шлайфане на главата да се наложи и цена за труд и се събира доста.Утре ще източа старото масло и ще сипя 15в40 и да се надявам че времето ще се позатопли също .FGRC написа:Колега защо не си оправиш колата.----------------------------------------------------------------------------
Fiat Bravo 1.6 97г.(90к.с.), LPG Lovato
ex.Fiat Punto 1.1 96г.(55к.с.),LPG Lovato
ex. Fiat Tipo ATG 91г. 1.6(83 к.с.) бензин + газ
Коментар
-
е тя сега гори 1лт/1000 км , а с 5в40 няма ли да стане двоен разхода?MartoModev написа:5W40 сипи.С 15W40 нищо няма да направиш----------------------------------------------------------------------------
Fiat Bravo 1.6 97г.(90к.с.), LPG Lovato
ex.Fiat Punto 1.1 96г.(55к.с.),LPG Lovato
ex. Fiat Tipo ATG 91г. 1.6(83 к.с.) бензин + газ
Коментар
-
На лукойл маслата са доста евтини. Сипи някакво от там, 5В-40. И ако те притеснява разхода на масло - просто не карай колата. Сега проблема ти, доколкото разбрах, е паленето. Сипи 5в-40 и го оправяш. Разхода на масло е съвсем друг проблем, който има съвсем друго решение. Първо я направи да пали и работи както трябва, после оправяй течовете (в твоят случай това е правилната последователност според мен)."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Ползвах веднъж Инса Ултра Супер 10W-40 полусинтетика на 6лв./л с вкючена смяна. Никога не ми се е налагало да доливам между смените, но с това конкретно след 3-4 хиляди почна да го хапва леко и до 8 хиляди(на колкото го смених) съм долял около половин литър. Спокойно може да се ползва като евтино масло покриващо изискванията, за разлика от M10D.Danchojn написа:Погледни това масло - Инса Прима Лукс 10W40 СПЕЦИФИКАЦИИ: API SL/CF, ACEA A3-02/B3-02,B4-02, W 500/501/505, MB 229.1 10W40 Цената не му е висока, маслото не е за изхвърляне. В пъти по-добра защита от М10Д, и от някои други велики чуждоземни марки.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар