Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bravo 1.6 изгасна в движение и не пали повече..

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    shadybg написа:
    Маслото е Fuchs Titan 10W/40, ми след 2 000 километра трябва да се сменя... От почти 20 000 километра карам с него и съм нямал проблеми (никога не съм доливал)
    абе колега това де не ти е влекач как такъв пробег без смяна на маслото
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #17
      Не бе колега, сменял съм го 2 пъти на по около 10 000 километра (на толкова е дадено да се сменя) обаче все наливам такава марка...Ох, отивам да смъкна главата, дано няма много поражения.Само не ми е ясно как без да ми е прескочил ангренажа и без да я тормозя колата, съм набил 7-те клапана

      Коментар


        #18
        Извинявам се, че пиша пак при условие, че открих проблема.Моля ако някой знае в какъв ред и с каква сила да завия болтовете на главата да драсне едно коментарче

        Коментар


          #19
          shadybg написа:
          Извинявам се, че пиша пак при условие, че открих проблема.Моля ако някой знае в какъв ред и с каква сила да завия болтовете на главата да драсне едно коментарче
          Не можах да открия реда за стягане от ръководството и ти сътворих една.Стягането първо на 2 после още 2 и два пъти по 90 градуса.
          Прикачени файлове
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #20
            реда на стягането е това, първо с 20, после с 40, след това два пъти на 90 градуса това от хайнес мануала какво стана с клапаните, шлайфа ли главата ? поражения други има ли

            Коментар


              #21
              С големия шмиргел Абе що някой дето е ударил клапаните на снима главата, мисля ще е досат полезно
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #22
                нещо не те разбрах с тоя шмиргел ? главата трябва да се шлайфа да се отнеме 0,1 0,2 мм за да легне хубаво върху новата гарнитура; ето ти снимки на глава от 1.6
                Прикачени файлове

                Коментар


                  #23
                  Днес махнах клапаните от главата, в понеделник ще я нося на шлаиф и да ми напаснат новите клапани.Снимков материал мисля да направя утре или в понеделник преди да занеса главата и след това още някоя снимчица на готовата глава.Други поражения нямам освен паразитната ролка, заминала си е и даже си мисля, че тя е виновника за набитите клапани.

                  Коментар


                    #24
                    колега, ще ти трябват пети за зацепването на ремъка после слагаш главата, врътваш мотора, така че, белега на маховика да застане на 0 горе на отвора на скоростната кутия, и направо прасваш валовете с петите сложени преди това

                    Коментар


                      #25
                      Едно време, един много добър механик, шлайфаше, блокове и глави с еди н голям щмиргелщмиргел викам на камъка дето се върти, ползваше много голям като размер и много ситен абразив.и след разглобяване въртеше едни осморки отгоре, Е едва ли колегата го е направил така, но на ми върна спомен :D
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #26
                        Така, колеги вече ударих на камък. Всичко съм нагласил, но имам странен проблем.Зъбните колела на разпределителните валове не съм ги махал и имам белези на тях за зацепване (не сам ги разхлабвал даже), зацепих по тях и по белега който имам на коляновия вал. Завъртам ключа и чудо запали от раз без да се тормози...Проблема е, че когато подам газ оборотите падат и след около секунда започват да се дигат, стигат 2000 и почва някакъв странен шум (приглушен металически "удар").Проверих да не съм праснал пак клапани, всичко изглежда наред.Мисля си, че по някакъв начин белезите ми от преди са избягали и не е зацепен правилно двигателя, което ми е чудно как е станало след като не съм размествал зъбните колелета на валовете...Та въпроса ми е дали това е от центровката и ще съм много благодарен ако някой от Русе има фиксатори или поне знае от къде мога да взема под наем.Мерси за помощта предварително

                        Коментар


                          #27
                          упс

                          Коментар


                            #28
                            Ако ти върши някаква работа ти пускам снимка на моя ремък..Отворил съм я преди 2 дена и ме домързя да я затворя...Ако (А) и (S) на всички произведени шаиби за тоя мотор са щамповани винаги на едно и също място на шаибата може да ти помогне.С една малка подробност че шайбата (А) може да ти е избягала тъй като има един луфт от 2-3-4 зъба може би не съм сигурен....(при развит болт)...Ремъка ми е зацепен с тея "приспособления" за валовете.От двете страни размерите съм ти ги дал от центъра на дупката......Ако ситуацията е много по различна от тази на снимката,то не и се доверявай...Просто за ориентир ти я пращам....Уви с друго не мога да ти помогна...успехП.С...(S) е лявата шайба....(А )е дясната на снимката
                            Прикачени файлове
                            FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                            Коментар


                              #29
                              A и S най-вероятно са винаги на едно и също място, обаче тези колела имат около 15 градуса луфт всяко след отхлабване на болтовете им. Най-добре с пети да се застопорят валовете, да се нагласи кол. вал в ГМТ на 1цил., слага се ремъка и се стяга. След стягане на всичко нужно се махат петите, слагат се капачките на валовете и се завиват болтовете.
                              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                              Коментар


                                #30
                                Synthy написа:
                                A и S най-вероятно са винаги на едно и също място, обаче тези колела имат около 15 градуса луфт всяко след отхлабване на болтовете им. Най-добре с пети да се застопорят валовете, да се нагласи кол. вал в ГМТ на 1цил., слага се ремъка и се стяга. След стягане на всичко нужно се махат петите, слагат се капачките на валовете и се завиват болтовете.
                                Само всмукателния(А) има оклонение колега...(S) няма....и съм предупредил колегата,но той явно си знае...
                                FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                                Коментар

                                Working...
                                X