Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bravo 1.6 изгасна в движение и не пали повече..

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Bravo 1.6 изгасна в движение и не пали повече..

    Здравейте на всички от форума. Преди 2 дена както си карам bravo-то изгасна в движение. Пробвах да запаля но не искаше, та се наложи да ме дръпнат...С нови кабели, батерия и датчик на коляновия вал, все още не ще да запали... стартера върти перфектно, но двигателя даже и не се опитва да запали. Никакви аварийни лампи не светят по таблото... само си върти и върти стартера. Ангренажа и него гледах - няма проблеми.Развих свещите - искра има. От отворите за свещите мирише на бензин - следователно вкарва и гориво.Изключвам варианта да са ми замръзнали гърнетата, защото когато колата изгасна беше загряла......Въпроса ми е какво още да проверя, че да запали. (само диагностика не сам правил, но просто с този сняг по пътищата не мога да закарам колата до сервиз0.

    #2
    Абе то хубаво мирише на бензин при свещите, ама дали помпата работи и вкарва необходимото налягане в рейката?Чуваш ли я да жужи тая помпа, провери и краш бутона да не се е задействал.Как сменяте датчици без диагностика направо ме кефите
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Датчика го смених защото стария беше с счупен корпус и просто го чаках да изгори .Помпата се чува колега, на входящия маркуч при двигателя дига гориво, обаче ми направи впечатление, че в маркуча за обратно гориво няма нищо...

      Коментар


        #4
        Да не е здал багажа прословутия вакумен регулатор и да вкарва горивото във входящия колектор и да се дави яко?
        Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
        Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
        Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

        Коментар


          #5
          Този горивен регулатор има ли как да се провери, освен като се махне вакуумната тръбичка? На мен лично никак не ми се иска да я махам, щото после набиването е.. мъкааа.
          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

          Коментар


            #6
            Synthy написа:
            Този горивен регулатор има ли как да се провери, освен като се махне вакумната тръбичка? На мен лично никак не ми се иска да я махам, щото после набиването е.. мъкааа.
            Това е най-лесния начин. Странно...при мен се вади и слага доста лесно.Аз имах проблем с трудно палене и се оказа точно този регулатор. Не течеше, а само навлажняваше като си сложа пръста. След като го смених нещата се оправиха. Колегата щом пише, че въобще не връща от рейката една от вероятностите е да е пробит.Мисля си, че проблема може и да е от прескочил ремък....
            Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
            Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
            Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

            Коментар


              #7
              погледни данеби да ти е изгорял бушона намирасе при двигателя от лявата страна като застанеш срещо колата там са само два бушона трябва да е 25 амперов

              Коментар


                #8
                АААААААААААААААААААААААа направо ужас, в нито един от цилиндрите нямам компресия. Много сам загубен трябваше първо това да проверя.Мисля утре да махна ремъка на ангренажа (ремъка го бях проверил, здрав е) и да проверя как с какво усилие се въртят зъбните колелета на валове.Колега miro_biasa благодаря за съвета за предпазителите, проверил сам ги както и всички кабели.Мисля си, че може би имам счупен вал или в най-добрия случай връзката между вала в зъбното колело да се е счупила.Благодаря на всички колеги за тяхната помощ в тази тема.Утре ще драсна какво е състоянието на валовете.......

                Коментар


                  #9
                  имаш ударени клапани, прехвърлил ти е ремъка няколко зъба; компресия 0 = ударени клапани, а това което мислиш да направиш, най-много да донагънеш всички клапани, ако има здрави все още ; взимай рибе м9 и рибе м12 и почвай ремонта

                  Коментар


                    #10
                    рибе-това "имбус" ли е или "торкс"?
                    Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
                    ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

                    Коментар


                      #11
                      нито едно от двете, ribe си е ribe разпределителните валове са стегнати към главата ribe м9, главата към блока с ribe м12http://www.google.bg/imgres?q=ribe+m12&um=1&hl=bg&biw=1366&bih=598&tbm= isch&tbnid=IS-0kCV9D_S-NM:&imgrefurl=http://www.instrumenti-online.bg/m-3-Unior%3Fproduct_id%3D3137&docid=y5yVIwLrhxXaQM&itg =1&imgurl=http://www.instrumenti-online.bg/image/cache/data/missing%252520pics/192R-500x500.jpg&w=500&h=500&ei=20goT93CFJCSswbU35C0AQ& zoom=1&iact=hc&vpx=586&vpy=126&dur=626&hovh=225&ho vw=225&tx=152&ty=109&sig=106896428421956659242&pag e=1&tbnh=119&tbnw=126&start=0&ndsp=23&ved=1t:429,r :3,s:0

                      Коментар


                        #12
                        Досега с такова не ни се беше налагало да работя,и ще трябва да си купя поне тези двете.
                        Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
                        ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

                        Коментар


                          #13
                          Така, днес пак замерих компресията, отново 0. Махнах всичките щуротии и стигнах до капаците на разпределителните валове (радвам се, че нищо не счупих).Махам аз вала на изходящите клапани и гледам всичко ОК, клапаните подредени като армейски строй, успявам да ги натисна леко с не кои знае колко голяма сила и си викам всичко е здраво.После махнах вала на входящите клапани (при него имаше интересен празен ход около 1/5 оборот се въртеше без усилие) и гледам клапан нагоре клапан надолу, 7 от 8 бяха блокирали.... Поне и двата вала са здрави.Утре ще махна главата, дано не са големи пораженията по нея...P.S. Най-интересното е, че ангренажа не беше прескочил, колата не съм я карал като състезател, чудя се как са блокирали тези 7 клапана...

                          Коментар


                            #14
                            С какво масло караш и откъде го купи? Ново ли е?
                            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                            Коментар


                              #15
                              Маслото е Fuchs Titan 10W/40, ми след 2 000 километра трябва да се сменя... От почти 20 000 километра карам с него и съм нямал проблеми (никога не съм доливал)

                              Коментар

                              Working...
                              X