Зависи колко е дефектен кабела
Преди карах Москвич и съм се сблъсквал този проблем, да не казвам по старите ЗиЛ -ове, коло пъти ми се е случвало. Вдиш свеща, закачаш лулата - има искра. Слагаш я на мястото и - няма искра. Гадничко е, но с правилния подход, бързо се намира проблема.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помощ неще да пали
Collapse
X
-
Кабелите сега са ОК... странна работа. Смених 1ви и втори цилиндър (кабелите им), и вече има разлика като се маха някой от тях. Върнах ги - също има разлика в работата на двигателя. Обаче като откаих ламбда сондата, колата заработи една идея по-добре (може и да си въобразявам). Като махах 1 по 1 датчиците - разлика в работата нямаше. Нито темп. датчик оказа влияние, нито мап сензора, нито датчика за темп. на въздуха. Озадачен съм. Повече няма да се занимавам, при първа възножност отивам на диагностика. До тогава колата в гаража да събира прах. Поне вчера направих едно кръгче из селото - горе-доле добре рАботи пущината, мога да стигна с нея до сервиза. П.С.Ремъка е добре зацепен, не беше, но го оправиха. ГИ няма да сложа, докато не съм сигурен, че двигателят работи добре на бензин (този, който имам, ползва бензиновият комп и датчиците му за да работи, при това положение твърдо няма да сложа газта)."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Да повдигна отново темата: снощи рових отново по тъпата ланчия. Оказа се, че имам 2 датчика на термостата. Единият е с правоъгълна букса, другият с кръгла (двата контактора са на 90*). Правоъгълният го меря - показва горе-долу каквото пише в аутодата. Другият обаче не показва нищо - няма верига. Идеи кой за какво служи, и какви трябва да са показанията на вторият с кръглият конектор?"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар