Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ неще да пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    NikMar, нещо по-умно да кажеш?
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    Коментар


      #92
      Synthy написа:
      NikMar, нещо по-умно да кажеш?
      "Майтап бе Уили"..., вложи малко чувство за хумор, но като гледам другите какво ли не те накараха да сменяш, ми дойде музата.
      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

      Коментар


        #93
        ) Абе майтап майтап, ама майтап на гол задник...
        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

        Коментар


          #94
          Synthy написа:
          Еее.. верно ли? Е ти нищо не ми каза ((Сега да сменявам почти нови кабели и свещи, чак и бобината. Има ли вероятност да не си прав (кажи ми нещо хубаво, моля те) ?
          Не сменяй всичко наред, виж къде имаш утечки по елементите които са за високо напрежение и смени само тях. Аз ти казах кои са обичйните заподозрени в такъв случай, ти ще трябва да откриеш кой от тях е виновника :D Вечер на тъмно, ама много тъмно или ако имаш гараж, в него пак намного тъмно, като запалиш ДВГ и ще гледаш къде мята искри към маса. Който мята искри - аут. Дали ще е кабел, бубина или лула ... ще видиш. С клко бубини си, не са ли две ? Предполагам че нямаш делко ?
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #95
            2 бобини в един корпус (няма делко, прав си). Кабели и лули, влизащи в главата надълбоко до свещите (фиатова двувалка с 16 клапана). Лулите са в пластмасов корпус и влизат в главата, така че ако видя нещо ще бъде отгоре-отгоре. И това при положение че запали, нали... Свещите вече няма как да видя дали окъсяват някъде. Ако не видя искри - какво да правя?
            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

            Коментар


              #96
              Вземаш си едни хубави гумени ръкавици, ако много те е страх да не те перне тока, и както работи ДВГ, ако запали, започваш да вадиш кабелите към свещите един по един - вадиш, слушаш как работи ДВГ с него и без него и го връщаш обратно. Ако се влоши работата - започне повече да прекъсва или вземе че угасне, значи не е от тоя кабел, вадиш следващия. Който кабел, като го извадиш и не даде отражение на работата на ДВГ, го сменяш и ако и тогава няма разлика, сменяш бубината в която влиза, а може и първо да размениш свеща с някоя от на работещите цилиндри. Само внимавай да не те опердаши тока, че бая искри мята :D Не си играй да доближаваш кабелите до бубините или пък към маса и да гледаш дали има изобщо искра, или го прави само за кратко, че да не изгориш електронния блок дето управлява бубините. Всъщност, може и в него да е проблема. Ще ти кажа и още един чалъм да разбереш отива ли ток към свещите. Вземаш една глим-лампа, от тези дето ги има във фазомерите, или направо един фазомер. Пак ти трябва да е тъмничко, но не чак пълен мрак. Доближаваш фазомера до изолацията на кабела ( по средата на кабела, не там където влиза в лулата или бубината ) към свеща кято искаш да провериш и когато минава ток по кабела, фазомера ще присветва. Но така няма как да разбереш дали искрата се получава в свеща или бие поизолацията на лулата към маса. И в двата варианта фазомера ще примигва. Ползвай фазомер с лампичка - от старите, не електронен, че ще го изгориш и нищо няма да разбереш.
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #97
                На първи цилиндър почти няма разлика, като извадя кабела. На другите започва да тресе по-силно. Обаче никъде не хвърля искри. От кабела към бобината има искра, явно се губи някъде от кабела към свещта. Така че - нови кабели (до тук). Обаче пък запали снощи от първият път, ама то и не беше много студено Ама смърди на суров бензин от ауспуха на живот и смърт.
                "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                Коментар


                  #98
                  кола

                  Щом ма бубината има изкра значи свещите провери как са .
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #99
                    Е как са.. със сажди (все още не е станал нагар). Преди да пробвам пак да паля ги почистих до метален блясък. Малко след като поработи на ПХ вече са със сажди. То е ясно, че ще се взимат и нови свещи
                    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                    Коментар


                      Synthy написа:
                      На първи цилиндър почти няма разлика, като извадя кабела. На другите започва да тресе по-силно. Обаче никъде не хвърля искри. От кабела към бобината има искра, явно се губи някъде от кабела към свещта. Така че - нови кабели (до тук). Обаче пък запали снощи от първият път, ама то и не беше много студено Ама смърди на суров бензин от ауспуха на живот и смърт.
                      Пробва ли да смениш само кабела с лулата за 1-ви цилиндър, нали каза че си сменял кабели скоро, някой здрав не ти ли остана за пробата ? Явно има проблем с тока към 1-ви цилиндър.
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        Друг вариант е да вземеш една свещ, по-безопасно е и за бобината, и да пробваш искрата на всеки кабел като допреш свещта към корпус.
                        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                        Коментар


                          Да не пикае някоя дюза/дюзи? Провери дали мирише маслото на бензин, качва си и нивото.
                          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                          Коментар


                            NikMar написа:
                            Друг вариант е да вземеш една свещ, по-безопасное и за бобината, и да пробваш искрата на всеки кабел като допреш свещта към корпус.
                            Да да ама не :D Когато е подложена на атмосферно налягане, искрата пробива много по-лесно, отколкото акто е под налягане от 10 атмосфери в цилиндъра. На вън свеща може да си цъка перфектни искрички, ама като я затвориш в цилиндъра, няма и да се сети да цъкне поне веднъж. Зависи каво е напрежението и какъв е тока към свеща, зависи и ако има утечка по трасето или в самата свещ, с какво съпротивление ще е.
                            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                            Коментар


                              Защо не си монтираш ГИ-то и така ще имаш много повече оръжие в ръцете си за установяване на проблема, аи вървяща кола все пак. Вероятно проблема е по горивната система или по газоразпределителната /разбирай грешно зацепен ангренаж/. Принципно е възможно и от горене на маслод а ги цапа, но твоя нагар е сух и е като от бензин. Изключи скапаната ламбда за проба, след като се съмняваш в нея. Доколкото знам, докато не стигне една температура колата, сондата не играя. При мен го има подобен проблем- на 6 месеца някаъде така ми зацапва свещите, че се влошава работата- това е ако карам на бензин, например зимата като я паля на бенз. Знам си, че е от сондата, но и аз само я паля и след 20 сек обръщам на газ и не ми пука.
                              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                              Fiat Bravo'97 1,6 16v
                              Fiat Tempra'91 1,6 mono

                              Коментар


                                Dido_Lyubenov написа:
                                NikMar написа:
                                Друг вариант е да вземеш една свещ, по-безопасное и за бобината, и да пробваш искрата на всеки кабел като допреш свещта към корпус.
                                Да да ама не :D Когато е подложена на атмосферно налягане, искрата пробива много по-лесно, отколкото акто е под налягане от 10 атмосфери в цилиндъра. На вън свеща може да си цъка перфектни искрички, ама като я затвориш в цилиндъра, няма и да се сети да цъкне поне веднъж. Зависи каво е напрежението и какъв е тока към свеща, зависи и ако има утечка по трасето или в самата свещ, с какво съпротивление ще е.
                                Става дума за тест на кабела, гарантирам че ще има разлика м/у нормален и дефектен кабел.
                                FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                                Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                                Коментар

                                Working...
                                X