NikMar, нещо по-умно да кажеш?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помощ неще да пали
Collapse
X
-
Synthy написа:NikMar, нещо по-умно да кажеш?FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Synthy написа:Еее.. верно ли?Е ти нищо не ми каза
((Сега да сменявам почти нови кабели и свещи, чак и бобината.
Има ли вероятност да не си прав (кажи ми нещо хубаво, моля те) ?
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
2 бобини в един корпус (няма делко, прав си). Кабели и лули, влизащи в главата надълбоко до свещите (фиатова двувалка с 16 клапана). Лулите са в пластмасов корпус и влизат в главата, така че ако видя нещо ще бъде отгоре-отгоре. И това при положение че запали, нали... Свещите вече няма как да видя дали окъсяват някъде. Ако не видя искри - какво да правя?"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Вземаш си едни хубави гумени ръкавици, ако много те е страх да не те перне тока, и както работи ДВГ, ако запали, започваш да вадиш кабелите към свещите един по един - вадиш, слушаш как работи ДВГ с него и без него и го връщаш обратно. Ако се влоши работата - започне повече да прекъсва или вземе че угасне, значи не е от тоя кабел, вадиш следващия. Който кабел, като го извадиш и не даде отражение на работата на ДВГ, го сменяш и ако и тогава няма разлика, сменяш бубината в която влиза, а може и първо да размениш свеща с някоя от на работещите цилиндри. Само внимавай да не те опердаши тока, че бая искри мята :D Не си играй да доближаваш кабелите до бубините или пък към маса и да гледаш дали има изобщо искра, или го прави само за кратко, че да не изгориш електронния блок дето управлява бубините. Всъщност, може и в него да е проблема. Ще ти кажа и още един чалъм да разбереш отива ли ток към свещите. Вземаш една глим-лампа, от тези дето ги има във фазомерите, или направо един фазомер. Пак ти трябва да е тъмничко, но не чак пълен мрак. Доближаваш фазомера до изолацията на кабела ( по средата на кабела, не там където влиза в лулата или бубината ) към свеща кято искаш да провериш и когато минава ток по кабела, фазомера ще присветва. Но така няма как да разбереш дали искрата се получава в свеща или бие поизолацията на лулата към маса. И в двата варианта фазомера ще примигва. Ползвай фазомер с лампичка - от старите, не електронен, че ще го изгориш и нищо няма да разбереш.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
На първи цилиндър почти няма разлика, като извадя кабела. На другите започва да тресе по-силно. Обаче никъде не хвърля искри. От кабела към бобината има искра, явно се губи някъде от кабела към свещта. Така че - нови кабели (до тук). Обаче пък запали снощи от първият път, ама то и не беше много студеноАма смърди на суров бензин от ауспуха на живот и смърт.
"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Е как са.. със сажди (все още не е станал нагар). Преди да пробвам пак да паля ги почистих до метален блясък. Малко след като поработи на ПХ вече са със сажди. То е ясно, че ще се взимат и нови свещи"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Synthy написа:На първи цилиндър почти няма разлика, като извадя кабела. На другите започва да тресе по-силно. Обаче никъде не хвърля искри. От кабела към бобината има искра, явно се губи някъде от кабела към свещта. Така че - нови кабели (до тук). Обаче пък запали снощи от първият път, ама то и не беше много студеноАма смърди на суров бензин от ауспуха на живот и смърт.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Друг вариант е да вземеш една свещ, по-безопасно е и за бобината, и да пробваш искрата на всеки кабел като допреш свещта към корпус.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
NikMar написа:Друг вариант е да вземеш една свещ, по-безопасное и за бобината, и да пробваш искрата на всеки кабел като допреш свещта към корпус.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Защо не си монтираш ГИ-то и така ще имаш много повече оръжие в ръцете си за установяване на проблема, аи вървяща кола все пак. Вероятно проблема е по горивната система или по газоразпределителната /разбирай грешно зацепен ангренаж/. Принципно е възможно и от горене на маслод а ги цапа, но твоя нагар е сух и е като от бензин. Изключи скапаната ламбда за проба, след като се съмняваш в нея. Доколкото знам, докато не стигне една температура колата, сондата не играя. При мен го има подобен проблем- на 6 месеца някаъде така ми зацапва свещите, че се влошава работата- това е ако карам на бензин, например зимата като я паля на бенз. Знам си, че е от сондата, но и аз само я паля и след 20 сек обръщам на газ и не ми пука.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:NikMar написа:Друг вариант е да вземеш една свещ, по-безопасное и за бобината, и да пробваш искрата на всеки кабел като допреш свещта към корпус.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар