Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Причини за горене на бОбини

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Абсолютно не си заслужава, защото съм сигурен, че проблема е другаде. Но ако някой така и така реши да ги изкарва на друго място, да вземе някакви по-евтини, тъй като сматям, че ще продължат да горят.

    Коментар


      #32
      kalin05 написа:
      Danchojn написа:
      182A2.000 Ако това е двг, то свещите за теб са BKR6EKC или BKR6EIX по NGK. Кажи сега ти какво си сложил?
      ще ги проверя какви бяха ,но помня че по каталог ги вземах .Смених пак бобината ,работи си добре колата ...свещите са двуполюсни ..ама какви са точно...???
      Ти каталога го остави я извади една свещ и кажи какво пише на нея ако пише бош - няма значение въобще какъв номер е и направи някоя снимка на електродите да ги видим.
      ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
      ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

      Коментар


        #33
        Бош, че Бош... ади стига глупости вече, става ли? Аз пък предпочитам Бош. Как можеш да напишеш тази глупост, че Бош не могат да правят свещи? Сигурно и от ламбди не разбират, и от ECU-та, и от кабели, и от дебитомери... Нали се сещаш, че това е фирма с история, държаща патентите за маса атромобилни технологии?Да го кажеш веднъж, както и да е, ама до го повтаряш не е сериозно.
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          #34
          Бош могат, обаче хората, които правят менте на бош, не могат да правят бобини. А тук на нашият пазар има предимно от вторите...
          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

          Коментар


            #35
            Аз докато бях с BOSCH свещи ми изгоряха две бобини. След като ги смених с каталожните НЖК, вече над година не е горяла бобина. За същата фирма съм на мнение, че не може да правиш четки за зъби и автомобилни части, да не говорим че имат и индустриални машини. Просто не може да правиш всичко.

            Коментар


              #36
              BOSCH прави много здрави и читави части...НО.....те не стигат до България изобщо.Като почнеш от свещите,кабелите та стигнеш до акумулатори и т.н.Купувал съм си акумулатор bosch от италия(2ра употреба на 4 год) и имаите предвид че няма нищо общо с тея по нашите пазари(като качество и външен вид,надписи и т.н),а и струва 2но по скъпо(има защо)издържа 7 години общо.И с другите части е така.Не напразно се бъзикам, че ако имаш зъб на някои му подари свещи бош,шампион или магнет марели....хихихихихи.Бубините на колегата най вероятно горят заради калпави свещи,тъй като този двигател кабели няма.А и да имаше сигурно щяха да са бош или магнет марели(за да гори бубина).На магнет марели кабелите(уж оригинални) са с съпротивление 0 ома.Така изгорях една с една бубина аз на 1,6.И тъй като двигателя на колегата няма кабели (говоря за хубави кабели ако имаше),съответно няма какво да компенсира и всичко се трупа на бобината.Всичко за България е внос от Турция(за бош говоря)за да излиза по евтино като част,но качеството е съвсем различно. :D :D Съпоставка:Кабели на УЖ магнет марели в бг 50лв(турски) за 1,6 16в.....в италия 170лв(оригинал)....тва са цени от преди 2-3 години когато си търсех хубави кабели.
              FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

              Коментар


                #37
                wwalker написа:
                Бош, че Бош... ади стига глупости вече, става ли? Аз пък предпочитам Бош. Как можеш да напишеш тази глупост, че Бош не могат да правят свещи? Сигурно и от ламбди не разбират, и от ECU-та, и от кабели, и от дебитомери... Нали се сещаш, че това е фирма с история, държаща патентите за маса атромобилни технологии?Да го кажеш веднъж, както и да е, ама до го повтаряш не е сериозно.
                Заради такива като твоите мнения пиша все по рядко и наи вероятно много скоро ще спра да пиша изобщо в темите а само на ЛС . А така както питаш и ще ти отговоря - след 2000г бош абсолютно от нищо не разбират (съдя по това което е в българия) Нито от свещи нито от кабели нито от дебитомери и наи проблемните еск-та също са бош! Това го пиша от достатъчното опит. А свещи на бош аз не монтирам ако клиента настоява соча вратата- други сервизи бол!!! Чао и пожелание за много късмет - щом предпочиташ бош ще ти трябва!
                ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                Коментар


                  #38
                  .

                  Mupo написа:
                  Аз докато бях с BOSCH свещи ми изгоряха две бобини. След като ги смених с каталожните НЖК, вече над година не е горяла бобина. За същата фирма съм на мнение, че не може да правиш четки за зъби и автомобилни части, да не говорим че имат и индустриални машини. Просто не може да правиш всичко.
                  Напълно споделям мнението ти, че карането със свещи Бош води до често изгаряне на бобините. И мен преди 5 години успяха да ме убедят, че свещите Бош са по добри от НЖК, които се препоръчват от производителя и съжалявах многократно докато си сложих свещи НЖК и на 25% по-ниска цена. НИКОГА ВЕЧЕ БОШ!!!

                  Коментар

                  Working...
                  X