Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Причини за горене на бОбини

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Причини за горене на бОбини

    Здравейте ,колата е Браво 1,8 и всеки месец се дъни някоя бобинка ...взе да ми писва! Какви може да са причините ...дали щото има и газ ?

    #2
    Re: Причини за горене на бубини

    kalin05 написа:
    Здравейте ,колата е Браво 1,8 и всеки месец се дъни някоя бубинка ...взе да ми писва! Какви може да са причините ...дали щото има и газ ?
    кофти кабели или свещи - неправилни с 2 думи и като не може да пробие и литва бобинката
    Power Under Pressure

    Коментар


      #3
      не е от газта щото други карат на газ,не е и от кабели щото нямаш остават свещи.пробваи на твоите да намалиш разстоянието ако не нови /или от морга истински/
      Аз знам, че нищо не знам, но има хора и това не знаят.
      Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

      Коментар


        #4
        Свещите са уж по каталог за моята кола и са на месец два ...хм

        Коментар


          #5
          коя година е 1.8-ка

          Коментар


            #6
            това да не е с 4 те бубини ??/. ако е така една и съша ли гори
            Power Under Pressure

            Коментар


              #7
              96 г. не гори една и съща и не гори на един и същ цилиндър

              Коментар


                #8
                Или си с грешни свещи или са с голямо разстояние или си с бош
                ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                Коментар


                  #9
                  смени си кабелите с такива каквито дават за този модел от тях е проблема

                  Коментар


                    #10
                    ivel написа:
                    смени си кабелите с такива каквито дават за този модел от тях е проблема
                    Точно това маи не е много лесно - тоя мотор няма кабели.
                    ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                    ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                    Коментар


                      #11
                      Загадка.. Аз съм със същия мотор(подписа) карам на метан и не се сещам от къде може да е проблема освен свещи или някоя яка утечка по жиците...
                      Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                      Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                      Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                      Коментар


                        #12
                        Аз съм със подобен мотор, абе запалването е същото. Преди време карах с едни 4-полюсни свещи на Бош. Смених за 6 месеца две бобини. От 2 години съм със стандартните NGK, бобина не ми е горяла. Сега дали е от тях незнам. Има мнения по въпроса, че всичко идва от прегряване на самите бобини, че под този капак е сигурно бая горещо. За мен е някаква комбинация от причини.

                        Коментар


                          #13
                          182A2.000 Ако това е двг, то свещите за теб са BKR6EKC или BKR6EIX по NGK. Кажи сега ти какво си сложил?
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар


                            #14
                            Колега провери кабела който ти излиза от комутатора и влиза във всяка една от бобините,както и самия комутатор.
                            Fiat Bravo 1.8GT:ГИ

                            Коментар


                              #15
                              kocemak написа:
                              Колега провери кабела който ти излиза от комутатора и влиза във всяка една от бобините,както и самия комутатор.
                              Да де ама няма логика комутатора да гори бубините
                              Power Under Pressure

                              Коментар

                              Working...
                              X