колега ивел след като смених свещите всичко се прави .. една свещ на 3ти цилиндур не е работила както трябеа и сегам сичко си е точно.. ам разхода които ми даде днес е горе доло,зашото го карах докато ми светне постянно лаптата на бензина сипах за 10 лева което е 4литра и 20 грама :D и минах 60км и ми светна пак постноянно и утре ще сипа 10 литра да го засекъ пак.. :P
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Голям разход на Punto 1.1 55коня
Collapse
X
-
Колега разход се засича като напълниш резервоараmatev18 написа:колега ивел след като смених свещите всичко се прави .. една свещ на 3ти цилиндур не е работила както трябеа и сегам сичко си е точно.. ам разхода които ми даде днес е горе доло,зашото го карах докато ми светне постянно лаптата на бензина сипах за 10 лева което е 4литра и 20 грама :D и минах 60км и ми светна пак постноянно и утре ще сипа 10 литра да го засекъ пак.. :P
Subaru B9 tribeca 3.0
Peugeot 307 04
Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
Fiat Brava 1.6 16V 103
Коментар
-
Колега matev18 то и аз да карам там на загрял двигател по равните улици ще ми даде малко. Разхода ти е много добър
Ела покарай зимата в Търново. До работа сутрин студен двигател, таман да позагрее до работа - 2.5км. , после по обяд 700-800 м за закуски, после пак до вкъщи 2.5 км. и тем подобни преходи, като почти винаги има поне леко нагоре или надолу ако не много
Иначе си е друго примерно Габрово да караш от центъра му до Етъра почти без спиране. Пак е градско. Както и по Цариградско шосе със 70-80. И още нещо за свещите- според мен ако има проблемна свещ, би трябвало да се забелязва придърпва. Свещта или дава искра или не ако не дава постоянно или никак се забелязва, не може да дава половин искра и половината смес да изгаря ефективно
Коментар
-
А за слаба искра, която не може да запали нормално и навреме горивото и то недоизгаря и излиза в ауспуха ще се съгласиш ли?slav4o_vt написа:Колега matev18 то и аз да карам там на загрял двигател по равните улици ще ми даде малко. Разхода ти е много добър
Ела покарай зимата в Търново. До работа сутрин студен двигател, таман да позагрее до работа - 2.5км. , после по обяд 700-800 м за закуски, после пак до вкъщи 2.5 км. и тем подобни преходи, като почти винаги има поне леко нагоре или надолу ако не много
Иначе си е друго примерно Габрово да караш от центъра му до Етъра почти без спиране. Пак е градско. Както и по Цариградско шосе със 70-80. И още нещо за свещите- според мен ако има проблемна свещ, би трябвало да се забелязва придърпва. Свещта или дава искра или не ако не дава постоянно или никак се забелязва, не може да дава половин искра и половината смес да изгаря ефективно
FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser
Коментар
-
Само да каже преди като беше с тарите свещи прекъсваше (и в завой сум с 30км и пускам 2ра и ми придурпва,,, после на права отсечка на 3та с 60км и пускам 4та пак придърпва това го правеше на моменти... бях забелязал че преди леко пушеше отзад а сегам няма никакви такива проблеми и съм много доволен Razz (sun)Bravo 1.8 16v Gt
Коментар
-
Не. То слаба или силна, момента и не зависи от свещта, а тя е достатъчно да е минимална, ако може да има изобщо искра без запалване. А силата и не определя нищо тъй като тя горивната смес започва да гори от една малка точка(искрата) така или иначе и то се разгаря лавинообразно. Другото е детонационно горене което става 10 пъти по-бързо и се получава от нискооктанов бензин, там възникват няколко фронта на огъняbgaf написа:А за слаба искра, която не може да запали нормално и навреме горивото и то недоизгаря и излиза в ауспуха ще се съгласиш ли?
. Оня ден и на мене ми придръпваше на трета полека в баира. Иначе по-рано като си я карах 2-3 седмици със 100 октана мъркаше като котарак и работеше тихо. но със 95 е по евтино все пак
Коментар
-
По тая логика нямаше да измислят все по нови и нови системи за запалване...Ако погледнеш малко материал за U-канала на Denso, ще разбереш колко значение има формирането на плазменото ядро, от което тръгва запалването на горивото...И по-просто казано - от слаба искра, дето едвам се вижда недей да чакаш много...И ако направиш едни прости сметки излиза, че при 3000 оборота, движението на буталото от горе до долу отнема само 1/100 от секундата...Сметни за колко време се случва всичко в цилиндъра за да се запали горивото, още докато буталото е преди горна мъртва точка...Всяка хилядна е важна в случая...И ако това плазмено ядро не се формира както трябва и не запали с необходимата скорост на горене бензина, то буталото в това време си отива надолу и вместо да работи, то само изхвърля недоизгоряла смес...Не мисля, че трябва да подценяваш свещите и запалването, че чак ги и пренебрегваш...Едва ли не каквато и искра да се получи, то ще се запали...Да, ама не...Аз такава кола не искам да карам.Ето ти един линк за една разработка, където простичко е обяснено кое какво е и да прочетеш и да спреш да говориш смешни и неверни неща, а и да ги казваш толкова убедително, все едно това е закона и истината...http://www.pgmt-ruse.info/att/projec...%20sistema.pptslav4o_vt написа:Не. То слаба или силна, момента и не зависи от свещта, а тя е достатъчно да е минимална, ако може да има изобщо искра без запалване. А силата и не определя нищо тъй като тя горивната смес започва да гори от една малка точка(искрата) така или иначе и то се разгаря лавинообразно. Другото е детонационно горене което става 10 пъти по-бързо и се получава от нискооктанов бензин, там възникват няколко фронта на огъняbgaf написа:А за слаба искра, която не може да запали нормално и навреме горивото и то недоизгаря и излиза в ауспуха ще се съгласиш ли?
. Оня ден и на мене ми придръпваше на трета полека в баира. Иначе по-рано като си я карах 2-3 седмици със 100 октана мъркаше като котарак и работеше тихо. но със 95 е по евтино все пак
FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар