имам проблем работата на бензин .брава 1,4.прекасва на ниски обороти ,на високите работи по добре .мирише на бензин, трудно пали не подаржа обороти.в редки случаи работи добре. да уточня че 1.г колата се караше само на газКолега, честито ти първо мнение, ама за да има и второ - прочети правилата на Форума.Всичките, но най-вече това за заглавията на темите.А и темата ти не е за този раздел.Модератор.Прочети правилата!!!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
:)) (Проблем с работата на бензин, Брава 1.4 - кор. на мод.)
Collapse
X
-
Този мотор поради ред разбираеми причини няма дебитомер,нито много-много дюзи ,има си само едничка щото е моно и навярно поради това в "Bosh" са го кръстили "Monomotronic".Колега,след като си карал толкова време само на газ е нормално,пробвай първо да изчистиш грешките в компиУтъра ,сигурно са се натрупали доста такива-откачаш акОмулатора за 15-20 минути.После пробвай да запалиш на бензин.Свети ли ти ламБата на инжектора на таблото?Добре дошъл във Форума.П.с. Както каза колегата по-горе "- И СЪС първото ти мнение те привеДстваме с добре дошъл във форума" :Ddimitrof9009 написа:Може да си за нов дебитомер,пробвай да смениш свещите да видиш дали няма да има промяна. Ако проблема е само на бензин може и дюзите за бензина да са запекли.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
nedialk00
ха здравеиеииии и от мениеее
проГлема ти е в грешки в кампютара на колата
отиди на диагностика да ти ги изтрият и да ти сложат реле на ламбда сондата и няма да имаш ядове
Коментар
-
Колега,няма нужда да се дават пари за чистене на грешки.На този двигател грешката се чисти като се изключи акумулатора за достатъчно дълго време (15-20 минути) .Иначе едно реле на ламбдата и едно на инжектора,за да не трупа грешки и е ок.nedialk00 написа:ха здравеиеииии и от мениеее
проГлема ти е в грешки в кампютара на колата
отиди на диагностика да ти ги изтрият и да ти сложат реле на ламбда сондата и няма да имаш ядовеFiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
nedialk00
незнам, в интерес на истината съм опитвал с откачане на клемите в единият случай стана, в другия не
Коментар
-
Това не е вярно, знам го от личен опит.valentino321 написа:Колега,няма нужда да се дават пари за чистене на грешки.На този двигател грешката се чисти като се изключи акумулатора за достатъчно дълго време (15-20 минути) .Иначе едно реле на ламбдата и едно на инжектора,за да не трупа грешки и е ок.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Така е -не се чистят,ако го откачиш за 5-10 минути.При мен също се е поличавало така,когато го откача в такъв порядък от време.После вече като пробвах за по 20-30 минути се получаваше.Колата е 97 година 59 киловата мотор(80 к.с.).Някои колеги казват,че се нулира за цигара време,ама при мен не се получава така....или пуша много къси цигари
Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар