Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем.Гасне в движение когато загрее Brava 1.6 16V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    колега.днес оправихме една брава с твоя проблем.просто си купи от някой колега ,, Датчик запалване,, и си го смени.той прави така че като загрее колата гасне и няма палене.успех със смяната защото съм сигурен че е това.
    fiat bravo 1.6 16v gt
    fiat marea 1.9 8v jtd
    fiat punto 1.7 td
    fiat marea 1.6 16v

    Коментар


      #17
      superfiata написа:
      колега.днес оправихме една брава с твоя проблем.просто си купи от някой колега ,, Датчик запалване,, и си го смени.той прави така че като загрее колата гасне и няма палене.успех със смяната защото съм сигурен че е това.
      Това беше първата работя която проверих,преди 2 седмици.Взех въпросният датчик на коляновия вал от една морга,смених го и нямаше промяна.Друг е въпроса че когато направи проблема искра отива до всички цилиндри,ако беше от този датчик нямаше да има искра в този момент.
      BRAVA EL 1.6 16V 103к. от 96г.

      Коментар


        #18
        Някой знае ли от къде да си взема тройник и манометър,за да измеря налягането на бензина преди регулатора.
        BRAVA EL 1.6 16V 103к. от 96г.

        Коментар


          #19
          колега имам браво 1.6 същата работа преди 2 седмици оправи се като седя 1 ден без акомулатор!!!!! а иначебубината като загрее може да има загуби на ток ако има пробив някадекабелите ако са стари същата работа загуба на ток и на искра следователно от свещаимах проблям с старата помпа като загрееше вместо 3бара та подаваше 0.9 и така като истине я покарам още малкогрешка в компютърасвещии кои знае още какво ама тея неща са дето можеш сам да си ги остановиша може и инжектори ако не са добре като загрее колата започва подаване на по малко гориво към тях и вместо да впръскват те пикаят там и колата се дави и гаснеуспех
          fiat bravo sx 1.6 16V 103

          Коментар


            #20
            ARaGoRN написа:
            колега имам браво 1.6 същата работа преди 2 седмици оправи се като седя 1 ден без акомулатор!!!!! а иначебубината като загрее може да има загуби на ток ако има пробив някадекабелите ако са стари същата работа загуба на ток и на искра следователно от свещаимах проблям с старата помпа като загрееше вместо 3бара та подаваше 0.9 и така като истине я покарам още малкогрешка в компютърасвещии кои знае още какво ама тея неща са дето можеш сам да си ги остановиша може и инжектори ако не са добре като загрее колата започва подаване на по малко гориво към тях и вместо да впръскват те пикаят там и колата се дави и гаснеуспех
            Цяла зима стоя без акумулатор колата.Бобината я изключвам защото веднага след като ми направи проблема,проверявам и дава искра и на 4-те кабела.Свещите са сменяни и въртяни много пъти,резултат няма.99 процента съм сигурен че проблема е в горивната система.Това което казваш за инжекторите-Мисля че подаването на гориво към тях е винаги едно и също(3.0-3.5 бара),а по-малкото подаване към цилиндрите го прави компа,чрез съкращаване на времената на отваряне на инжекторите.Ако пикаеха при загрят двигател,щяха да пикаят и при студен,просто в единият случай се отварят за по дълго а при другия за по кратко време.Така си мисля без да съм навътре в материала,ако не е така моля да ме поправите.
            BRAVA EL 1.6 16V 103к. от 96г.

            Коментар


              #21
              вероятно си по прав от мене.не разбирам от двигатели просто това са неща които вече са ми се случвали с подобен проблем и после са отстранени.та споделям от какво може да е
              fiat bravo sx 1.6 16V 103

              Коментар


                #22
                ARaGoRN написа:
                вероятно си по прав от мене.не разбирам от двигатели просто това са неща които вече са ми се случвали с подобен проблем и после са отстранени.та споделям от какво може да е
                Благодаря ти за мнението.Много е вероятно да е помпата,какъвто пишеш че е бил и твоя проблем.Утре ще стане ясно.
                BRAVA EL 1.6 16V 103к. от 96г.

                Коментар


                  #23
                  Вързах тройника и манометъра към системата и запалих за момент.манометъра показа 2 бара,но взе леко да пръска от едното съединение.Ще трябва да се търси тройник със резби.Някой знае ли къде може да се купи или да се направи такъв тройник.В Алати видях такива,но резбата им е по малка-1/4 ги водят,а на мен ми трябва да е същата като на запалителна свещ.
                  BRAVA EL 1.6 16V 103к. от 96г.

                  Коментар


                    #24
                    Доста хора като си решат проблемите с колите,забравят темите си и не пишат какъв се е оказъл проблема и как се е решил.Моят проблем се реши и споделям как е станало,може да е полезно на някой с подобен проблем.Значи това че не се връща бензин от рейката изискваше измерване на налягането там.Пробвах се сам да го измеря но не се получи,а излишни 15-20лв. не ми се даваха.По-вероятно беше налягането от към помпата да пада,и тръгнах натам.Смених бенз. филтър и направих проба-загасна по бързо още преди да загрее.Взех от една морга друга помпа,с уговорка ако не работи да я сменя,и ако и с втората проблема остане да я заменя за регулатор на налягането,защото щеше да остане само той да прави мизерията,да блокирва в затворено положение,като загрее двигателя и да спира излишния бензин и така да дави колата и да я гаси.Сложих помпата от моргата,запалих и зачаках резултата.Колата си загря,изчаках я 10-15 пъти да включи перката,след това се престраших и карах още доста време без да изгасне.Убедих се че помпата може да не изгори отведнъж,а да и пада налягането постепенно,а в моя случай явно и затопления излишен бензин от рейката и е повлиявал и тя си губи налягането.Благодаря на всички взели отношение в темата,и най вече на sok1 .
                    BRAVA EL 1.6 16V 103к. от 96г.

                    Коментар


                      #25
                      ...

                      здрасти ;] цqлата работа е там че като загрее колата и се включи перката тока става слаб,защото нqма хубава маса,оборотите падат и колата гасне... провери клемите на акукулатора и кабелчетата... дано намериш от каде е проблема...
                      Fiat Bravo 1.6 16V

                      Коментар


                        #26
                        Re: ...

                        DR_Dimitrov написа:
                        здрасти ;] цqлата работа е там че като загрее колата и се включи перката тока става слаб,защото нqма хубава маса,оборотите падат и колата гасне... провери клемите на акукулатора и кабелчетата... дано намериш от каде е проблема...
                        тя ако толкова няма маса мисля че няма добре да върти стартера още от начало.понеже тои е даден на маса на корпуса на двигателя.и по ред други причини миже да се разбере предполагам доста преди да се стигне до перката от горе на това колегата май се е оправил с проблема, и може да му пожелаем само безаварийно
                        fiat bravo sx 1.6 16V 103

                        Коментар


                          #27
                          Re: ...

                          Да оправи се проблема след смяната на помпата.Ще видим колко ще изкара втора употреба помпа.
                          BRAVA EL 1.6 16V 103к. от 96г.

                          Коментар


                            #28
                            може би повече от нова ако е оригиналната.щото аз преди година смених ама сега пак плаче за смяна.бачка на 2 бара и незнам кога може да спре,а иначе много хубава била бош-мош незнам кво 250 кинта на вятара
                            fiat bravo sx 1.6 16V 103

                            Коментар


                              #29
                              колега само да те питам колко пари ти взеха за помпа втора употреба

                              Коментар


                                #30
                                здравейте от известно време чета коментарите за фиати които като загреят и гаснат аз имам същия проблем и незная какво да правя

                                Коментар

                                Working...
                                X