Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем.Гасне в движение когато загрее Brava 1.6 16V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем.Гасне в движение когато загрее Brava 1.6 16V

    Здравейте,ще се радвам някой да помогне.В началото когато е студена паля карам и няма проблеми,но като загрее след 20-30мин. каране оборотите съвсем падат и в един момент загасва сама.Въртя да запаля-няма никой.Чак като изстине след 30 мин. завъртам и пали от ряз. Искам да попитам възможно ли е да се качва прекалено много температурата и някаква защита да спира двигателя? Понеже имах теч от радиатора и сложих една добавка в антифриза за запушване,и ако антифриза не се охлажда добре да загрява прекалено.Уреда на таблото показва под червения сектор когато изгасне колата,но дали е верен не се знае.Пробвах да вадя буксата на стъпковия мотор при леко загряла кола,но пак гасне като загрее.Смених датчика на коляновия вал,никаква промяна.Замерих температурния датчик на реостата,работи.Вече незнам кое може да се скапва когато загрее колата и да я гаси.
    BRAVA EL 1.6 16V 103к. от 96г.

    #2
    Преди няколко години на тогавашната ми Вектра имах същия проблем! Загрее ли мотора ,колата гаснеше и палеше едва когато позастине!Сутрин на студен мотор палеше без грешка и с покачването на температурата започваше да прекъсва и накрая гаснеше!Бърза диагностика и проблема бе открит! Свещи! Според думите на майстора като се загреят свещите започват да хвърлят искрата на където им падне.След смяната им мотора заспа! Виж свещи кабели и бобина

    Коментар


      #3
      Свещи и кабели съм сменял.На диагностика не показва грешки,но ще пробвам да замеря бубините като го направи номера.В една тема четох че трябва да са със съпротивление 8.9 килоома.Дали е възможна и вярна такава проверка? Или да пробвам да вадя всеки кабел по отделно и с допълнителна свещ да проверявам за искра?
      BRAVA EL 1.6 16V 103к. от 96г.

      Коментар


        #4
        провери бубината, щом ти изгасне вади кабел по кабел някои да върти стартера а ти гледаи фърля ли искра (за по лесно може да бучнеш една свещ и да я опреш на маса). На колегата пунтото беше същата беля само дето там са 2 бубини и кат изгори едната може да кара на 2 цилиндъра, но при теб е една и направо гасне. Явно нещо се скапва вътре по намотките като е студена праи някъв контакт но кат загрее и се поразшири и аре нема никои.
        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

        Коментар


          #5
          Луда работа,днес я запалих изчахах да загрее и да изгасне сама и проверих с допълнителна свещ,на всички цилиндри имаше искра Бобината отпада-значи работи.Какви са симптомите при повредена ламбда сонда,може ли тя да дави колата и да я гаси както си работи? Утре ще я докарам до същото положение да загасне и ще развия входящият маркуч за бензина към рейката,да видя има ли и бензин в тоз момент.Някой ако е имал подобен проблем може да сподели.
          BRAVA EL 1.6 16V 103к. от 96г.

          Коментар


            #6
            не е от ламбдата със сигурност

            Коментар


              #7
              Мистерията е пълна.Днес остана време и я докарах пак до момента когато изгасна сама.Веднага развих входящия маркуч за бензина към рейката (разхлабих го само,защото взе яко да пръска бензин) бензин отива към двигателя.Реших да развия и маркуча до него който трябва да е за излишния бензин и кво да видя той сух.Както беше развит накарах приятелчето да завърти на стартер но нищо не излиза от към рейката.Дали е възможно да е запушено нещо по пътя на бензина обратно към резервоара,и затова колата като загрее и намали обороти да се задавя и да умира? Извинявам се че ви занимавам толкова време,но бях вече на майстор,диагностика също ми правиха,без да изкара грешки и само тука ми е надеждата да се разреши проблема.
              BRAVA EL 1.6 16V 103к. от 96г.

              Коментар


                #8
                Mи не, направил си основна грешка Когато е работила колата кво е имало да мериш на свещите дали има искра, щом бачка начи има Вместо да се занимаваш с маркуча на бензина когато е изгаснала е трябвало да гледаш за искра, която съм сигурен че няма да я има Има обаче един много близък до твоя симптом, с тая разлика че при него неще да пали и кат е студена по някога, но при теб тва не се наблюдава за тва те насочвам само към бубина, иначе има едно главно реле някъде в отсега на двигателя дето също праи такива номера, но тук вече диагностиката е по друга, след като загасне трябва да се измери тва главно реле пуска ли ток или не, ако пуска отиваме на бубина ако не сменяме него. Не искам тва което пиша да те подведе и да тръгнеш да ровиш за релето, незнам къв опит имаш и ще можеш ли да си направиш сам тая диагностика. Но При всички случаи ако е от релето проблем има и при самото палене, че не пали, а при теб е само като загрее. Другия път като загрее откачаи кабели слагаи пробната свещ и пробваи. Наи добре е ако можеш да вземеш от някъде друга бубина за проба, да покараш с нея и да си покаже, примерно от някоя морга с уговорка да я върнеш, те си ги бележят и няма ти направят проблем, или от някои колега дето продава 1.6 на части , тои пък ще види темата и щи влезе в положение
                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                Коментар


                  #9
                  Slavi_Lancia написа:
                  Mи не, направил си основна грешка Когато е работила колата кво е имало да мериш на свещите дали има искра, щом бачка начи има Вместо да се занимаваш с маркуча на бензина когато е изгаснала е трябвало да гледаш за искра, която съм сигурен че няма да я има Има обаче един много близък до твоя симптом, с тая разлика че при него неще да пали и кат е студена по някога, но при теб тва не се наблюдава за тва те насочвам само към бубина, иначе има едно главно реле някъде в отсега на двигателя дето също праи такива номера, но тук вече диагностиката е по друга, след като загасне трябва да се измери тва главно реле пуска ли ток или не, ако пуска отиваме на бубина ако не сменяме него. Не искам тва което пиша да те подведе и да тръгнеш да ровиш за релето, незнам къв опит имаш и ще можеш ли да си направиш сам тая диагностика. Но При всички случаи ако е от релето проблем има и при самото палене, че не пали, а при теб е само като загрее. Другия път като загрее откачаи кабели слагаи пробната свещ и пробваи. Наи добре е ако можеш да вземеш от някъде друга бубина за проба, да покараш с нея и да си покаже, примерно от някоя морга с уговорка да я върнеш, те си ги бележят и няма ти направят проблем, или от някои колега дето продава 1.6 на части , тои пък ще види темата и щи влезе в положение
                  Нее,със допълнителна свещ проверявах за искра когато загря и сама изгасна.Искра имаше и на 4-те кабела,значи не гасне от това. Много е съмнителна горивната рейка,защо излишния бензин не се връща,и вероятно ли е той да дави мотора и така да го гаси?
                  BRAVA EL 1.6 16V 103к. от 96г.

                  Коментар


                    #10
                    Milen H написа:
                    ...Реших да развия и маркуча до него който трябва да е за излишния бензин и кво да видя той сух.Както беше развит накарах приятелчето да завърти на стартер но нищо не излиза от към рейката...
                    А би трябвало. Прилича ми на повреден регулатор на рейката.
                    Stop giving directions, just say "Follow me."
                    Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                    Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                    Коментар


                      #11
                      sok1 написа:
                      А би трябвало. Прилича ми на повреден регулатор на рейката.
                      ...или слаба помпа по-скоро.
                      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                      Коментар


                        #12
                        wwalker написа:
                        sok1 написа:
                        А би трябвало. Прилича ми на повреден регулатор на рейката.
                        ...или слаба помпа по-скоро.
                        Ако е слаба помпа би трябвало и при студен двигател да не и стига налягането и да гасне,а тя гасне като паднат оборотите около 900,т.е. когато загрее.
                        BRAVA EL 1.6 16V 103к. от 96г.

                        Коментар


                          #13
                          Milen H написа:
                          Ако е слаба помпа би трябвало и при студен двигател да не и стига налягането и да гасне,а тя гасне като паднат оборотите около 900,т.е. когато загрее.
                          Не, колега, не се опитвам да разгадя проблема ти. Чети внимателно. Ти написа, че по маркуча за обратният бензин не връща нищо - Sok1 ти даде регулатора на налягането като възможна причина за това, а аз добавих като по-вероятна причина слаба бензинова помпа(без да изглючвам неговият вариянт). За да тръгне да връща бензин през него маркуч първо и задължително условие е помпата да прави над 3 бара налягане в рейката.Малко по проблема ти - ако наистина е много прецакан регулатора на налягането и пропуска значително бензин през мембраната към колектора, то тогава може сериозно да ти дави колата най-вече на тихите обороти. За да провериш извади маркуча от регулатора към колектора и ако капе значително(или даже текне) бензин това ти е проблема - там бензин не трябва да има въобще!
                          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                          Коментар


                            #14
                            Начи нещо не съм прочел как тряя, щом искра има тогава проблема е в горивото, и мен наи ме съмнява регулатора за налягането, а я кажи как гасне ? от раз като все едно си и врътнал ключа или почудесе помотасе па угасне?
                            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                            Коментар


                              #15
                              Slavi_Lancia написа:
                              Начи нещо не съм прочел как тряя, щом искра има тогава проблема е в горивото, и мен наи ме съмнява регулатора за налягането, а я кажи как гасне ? от раз като все едно си и врътнал ключа или почудесе помотасе па угасне?
                              Ами за кратко,може би 1-2 секунди,сякаш заработва на 2,3 цилиндъра и умира.Опитвал съм се,като усетя че ще гасне,да припомпя педала но няма ефект,дори не се изфорсирва.След това като завъртя да паля,понякога се чува че припатква,но не запалва.Преди малко ходих до колата и преди да запаля,както си е студена,развих маркуча за излишното гориво и като запалих текна бензин от рейката.Значи като направи проблема от там не тече,но като е студена си връща бензин.Дали помпата като позагрее се прецаква и сваля налягането? Ще трябва май да търся манометър с тройник за да се разбере.
                              BRAVA EL 1.6 16V 103к. от 96г.

                              Коментар

                              Working...
                              X