Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лампа масло - ниски обороти - свети!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Лампа масло - ниски обороти - свети!!!

    ЗдравейтеОтдавна не бях писал тук, явно не ми се е налагало, но от 3 дни се индикира странен, поне за мен, и ще се радвам да ми помогнете, с мнения и съвети.Значи наближаваше смяна на маслото, и лампата на маслото започна да присветва при ниски обороти, на сводна скорост и при заграля кола в работна температура. Смених веднага маслото с полагащата се полусинтетика 10W/40, както и масленият филтър.Проблема се появи отново, на загряла кола, ниси обороти, същата тази лампа присветва, не свети постоянно а присветва, това го прави и на газ и на бензин, като и на двата режима се подържат стабилни обороти около 900.Датчик, маслена помпа, биелни лагери... Колата е Fiat Brava1,6/16v - 103phКак би било да процедирам, благодаря на всички предварително
    ----------------------------------------------------------------------------
    Fiat Brava 1.6/16V - 1997
    Fiat Tipo 1.4 - 1990

    #2
    най-напред си провери датчика колега ,после се насочи към помпата - или пък измери нялягането на маслото с манометър

    Коментар


      #3
      ...и аз така, но някой ми спомена, да смена отново маслото, коеото според мен е безмислено, но от ще тръгна, че това с помпата, много болезнено ми се струваБлагодаря
      ----------------------------------------------------------------------------
      Fiat Brava 1.6/16V - 1997
      Fiat Tipo 1.4 - 1990

      Коментар


        #4
        провери си датчика най -напред аз така се наиграх при смяна на алтернатора бях размърдал кабела на датчика . Паля колата и доволен че вече алтернатора зарежда и не свети лампата и кво да видя свети лампата на маслото размардах кабела и всичко се оправи

        Коментар


          #5
          Масления филтър една е съща марка ли е
          Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
          EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
          EX.Fiar Ritmo 105TC

          Коментар


            #6
            viktorsterev написа:
            Масления филтър една е съща марка ли е
            нямам спомен за предният какъв беше, но сегашният е Fiam, който мисля е слаган най-често на колата.Интересното е че няма никаква промяна в работата й, било шум, ускорение, разход, вибрации или каквото и да е странно. Иначе странно нещо се случи, след каране по магистрала, и спиране на бензиностанция, колата не искаше да запали, все едно че няма ток, а пък не ми е светвало лампа че не зарежда, подадох с кабели и запали....та ако има износени биелни лагери, дали е възможно тези двете неща да индикират същото
            ----------------------------------------------------------------------------
            Fiat Brava 1.6/16V - 1997
            Fiat Tipo 1.4 - 1990

            Коментар


              #7
              maycho написа:
              viktorsterev написа:
              Масления филтър една е съща марка ли е
              нямам спомен за предният какъв беше, но сегашният е Fiam, който мисля е слаган най-често на колата.Интересното е че няма никаква промяна в работата й, било шум, ускорение, разход, вибрации или каквото и да е странно. Иначе странно нещо се случи, след каране по магистрала, и спиране на бензиностанция, колата не искаше да запали, все едно че няма ток, а пък не ми е светвало лампа че не зарежда, подадох с кабели и запали....та ако има износени биелни лагери, дали е възможно тези двете неща да индикират същото
              :D Абе колега,дане би да ти свети лампата за зареждане на акумулатора,а да си се заблудил,че е за маслото...
              Fiat Brava 1.2,16в

              Коментар


                #8
                Имах същия проблем. Датчика беше пукнат
                Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
                Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

                Коментар


                  #9
                  Благодаря Ви за отговорите Явно ще се насоча към оборотите, защото наистина ми се струват завидно ниски и след това датчки, надявам се в тази последователност да се решат нещата Просто в момента съм се вдъхновил от използване на велосипед за придвижване в родната ни столица, че трафика...като времето в Лондон...все по зле става Ще пиша резултата
                  ----------------------------------------------------------------------------
                  Fiat Brava 1.6/16V - 1997
                  Fiat Tipo 1.4 - 1990

                  Коментар


                    #10
                    неизвестно засега

                    ЗдравейтеСлучая се оказва мистериозен, което силно ме притеснява че не само за мен е а и за сервиза, който по принцип е добър...Оказва се че не е датчик на масло, маслен филтър, маслена помпа, или основни и биелни лагери...продължава да се рови в колата но засега няма резултатЩе се радвам ако някой даде съвет или идеиБлагодаря предварително
                    ----------------------------------------------------------------------------
                    Fiat Brava 1.6/16V - 1997
                    Fiat Tipo 1.4 - 1990

                    Коментар


                      #11
                      Оборотите на колата са си съвсем нормални!Измерено ли бе налягането на маслото?Кажи, какво точно масло си използвал преди и сега?Симптомите водят по-скоро към помпа, но знае ли човек. Като загрее автомобила маслото става по-рядко, но колко зависи от конкретното.
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #12
                        ами...измерено е, подържа над 0.8бар, доколкото ми казахапредното масло беше Селения, сегашното Репсол, и двете 10/40...странно ми е, не вярвам да е слаб контакт на арматурното табло и незнайно защо тогава да присветва...
                        ----------------------------------------------------------------------------
                        Fiat Brava 1.6/16V - 1997
                        Fiat Tipo 1.4 - 1990

                        Коментар


                          #13
                          Дай конкретните масла ако можеш. Добре, щом поддържа над 0.8 бара а датчика присветва, клони към датчик. Датчиците са обикновенно на 0.5 бара. Т.е. би присветвал ако налягането е около 0.5. Щом е над 0.8, сменяй датчика.Ето виж. http://www.axm-auto.com/index2.php?b...нкретно твоят е на 0.3 бара праг. Направо го сменяй, най-вероятно е той, ако е измерено коректно налягането. Лично мнение: не бих използвал Репсол. Ако трябваше да избирам между двете марки цитирани от теб, щях да избера Селения. А ако трябваше воообще да избирам, нямаше да карам с нито едното от тях.
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар


                            #14
                            Ами, явно така ще бъде, след разглабянето на всичко останали компоненти за 50лв, масраф, лампичката пак присветва....и незайно защо този сервиз ми попиля нервите, даже не ми се разправяшеА дали може да ми подскажеш къде е тоз датчик, уж горе в дясно от масленият филтър, да си го сменя сам че то все майстори...Благодаря
                            ----------------------------------------------------------------------------
                            Fiat Brava 1.6/16V - 1997
                            Fiat Tipo 1.4 - 1990

                            Коментар


                              #15
                              Не знам къде е точно на този мотор, но ще е около масленият филтър или около помпата. Зависи как е разположението.
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар

                              Working...
                              X